Hoe doen we dat?

Door verschillende gebruikers aan te maken in je pc... ;)

Dan kan elke gebruiker in zijn eigen gedeelte werken en dus ook inloggen bij MF... :)
 
Dat laatste ja.

Kan wel snel als de computer automatisch wachtwoord invult.
:^

Helemaal mee eens. :)

I never thought I'd see the day... :P

Je zult gewoon steeds uit moeten loggen en weer inloggen als je onder de verschillende namen wilt posten. Je kunt idd wel verschillende profielen maken in Windows, maar dan moet je steeds van Windows gebruiker wisselen.
 
gewoon je browser nog een keer starten, kan je op één pc wel 10 keer onder en andere naam inloggen.

en ga me nou niet tegenspreken, want dat gebeurt hier geregeld. :(

:^

Blij dat er nog iemand wakker is :P

Die IT'ers willen altijd alles veel te ingewikkeld doen :+
 
gewoon je browser nog een keer starten, kan je op één pc wel 10 keer onder en andere naam inloggen.

en ga me nou niet tegenspreken, want dat gebeurt hier geregeld. :(
Hier moet ik tegeningaan. O-)

Op het moment dat je in één browser window uitlogged of onder een andere naam inlogged, geldt dat bij je eerstvolgende actie in de andere windows ook. Als je uitlogged wordt het MF cookie geupdate en als je dan probeert te posten met een ander venster, wordt het cookie gecontroleerd en sta je dus uitgelogged.

Cookie is site gebonden en niet browserwindow gebonden.

Eerst ff geprobeerd voor de zekerheid. :X
 
Hier moet ik tegeningaan. O-)

Op het moment dat je in één browser window uitlogged of onder een andere naam inlogged, geldt dat bij je eerstvolgende actie in de andere windows ook. Als je uitlogged wordt het MF cookie geupdate en als je dan probeert te posten met een ander venster, wordt het cookie gecontroleerd en sta je dus uitgelogged.

Cookie is site gebonden en niet browserwindow gebonden.

Eerst ff geprobeerd voor de zekerheid. :X

check too shark maar effe in de index, vanaf een en dezelfde pc. O-) (geen routers etc)
 
Hier moet ik tegeningaan. O-)

Op het moment dat je in één browser window uitlogged of onder een andere naam inlogged, geldt dat bij je eerstvolgende actie in de andere windows ook. Als je uitlogged wordt het MF cookie geupdate en als je dan probeert te posten met een ander venster, wordt het cookie gecontroleerd en sta je dus uitgelogged.

Cookie is site gebonden en niet browserwindow gebonden.

Eerst ff geprobeerd voor de zekerheid. :X
duidelijk *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan