Hoe dom kan men zijn

DD rijdt 30 km/u op de fiets met 1 kidje voorop en 1 achterop. Mag dat wel zonder leer, helm enz. enz.?

Enne, ze gaat ook nog wel eens offroad met die fiets met kids. Lekker door het bos knallen :] +20 km/u skeeleren met de kinderwagen vinden ze ook leuk.

En weet je wanneer het fout gaat? Als je stilstaat. Of als je met 2 kinderen in je armen de trap af moet lopen en iemand heeft iets op de trap gelegt.

Kan nu bijna niet meer missen of GorilaZz komt hier straks ook posten.. }) :P
 
wat een trut zeg

heb net zolang gewacht dat ik alle motorkleding bij elkaar had voordat mijn kind achterop mocht bij me.

moet er niet aan denken om zonder bescherming te vallen met kind achterop, zal het mezelf nooit vergeven.

gr. susanne
 
snap nou wrom je zot heet |( :X
en botte lul maak je ook gelijk hier waar gefeliciteerd

Ik stel een normale vraag en geef er nog wat uitleg bij en dan krijg ik zo'n reaktie? Er is niets bots aan mijn post en ook niets zots.

Bij jouw reaktie vraag ik me af "Hoe dom kan men zijn".

ik zeg alleen wat tie zelf al in zijn naam heeft staan en waar die zichzelf al voor uit maakt O-)

Volgens mij heb jij zo'n T-shirt met groot ***** erop.

[offtopic]
wanneer snap je eindelijk dat je icoon 10x te groot is?
zie nieuw icoontjuh

[/offtopic]

[nog meer offtopic]
devil is met een i, devel
[/nog meer offtopic]

 
Laatst bewerkt:
Ik stel een normale vraag en geef er nog wat uitleg bij en dan krijg ik zo'n reaktie? Er is niets bots aan mijn post en ook niets zots.

Bij jouw reaktie vraag ik me af "Hoe dom kan men zijn".Volgens mij heb jij zo'n T-shirt met groot ***** erop.

[offtopic]
wanneer snap je eindelijk dat je icoon 10x te groot is?
zie nieuw icoontjuh

[/offtopic]

[nog meer offtopic]
devil is met een i, devel
[/nog meer offtopic]

L :+ L Ach, denk maar zo: beter een reputatie dan géén reputatie ;)
 
het is nochtans perfect mogelijk om zonder bescherming met de fiets, brommer, moto te rijden zonder dat je omver gereden wordt. ik heb dit verschillende keren getest en ben er zonder kleerscheuren vanaf gekomen.

wat ik echter niet snap is hoe voetgangers zonder bescherming over straat durven lopen, zij zouden toch minstens scheenlappen, elleboogbeschermers, kniebeschermers, handschoenen en een helm moeten dragen. als je ziet hoeveel voetgangers er omver gereden worden.
 
Ik stel een normale vraag en geef er nog wat uitleg bij en dan krijg ik zo'n reaktie? Er is niets bots aan mijn post en ook niets zots.

Bij jouw reaktie vraag ik me af "Hoe dom kan men zijn".Volgens mij heb jij zo'n T-shirt met groot ***** erop.

[offtopic]
wanneer snap je eindelijk dat je icoon 10x te groot is?
zie nieuw icoontjuh

[/offtopic]

[nog meer offtopic]
devil is met een i, devel
[/nog meer offtopic]
tis maar waar je jezelf voor uit wilt maken
dan kan je niet verwachten dat andere je anders zien })
en jah ik ben met foutjes vindt ik niet erg jij wel he dan heb je een probleem ik nie :9
en dan nog mijn icoontjuh daar is niks mis mee die van jou is lekker duidelijk daarintegen |(
trek me hierbij terug heb wel wat beters te doen met mijn tijd dan met dit soort dingen bezig te zijn veel plezier ermee :+
 
De eerste de beste lolbroek die naast mij zou gaan staan en mij gaat vertellen wat ik moet laten, krijgt direkt een kopstoot. Misschien is dat niet geheel juist, maar ik ben verbaal niet zo sterk.

dat als als als gelul.
 
tis maar waar je jezelf voor uit wilt maken
dan kan je niet verwachten dat andere je anders zien })
Het is een test. Degene die erdoorheen kijkt slaagt.
en jah ik ben met foutjes vindt ik niet erg jij wel he dan heb je een probleem ik nie :9
jammer dat je dan je fouten niet toegeeft en je excuses aanbiedt.
en dan nog mijn icoontjuh daar is niks mis mee die van jou is lekker duidelijk daarintegen |(
nogmaals
79353

of
full


trek me hierbij terug heb wel wat beters te doen met mijn tijd dan met dit soort dingen bezig te zijn veel plezier ermee :+

dank je *****
 
wat een trut zeg

heb net zolang gewacht dat ik alle motorkleding bij elkaar had voordat mijn kind achterop mocht bij me.

moet er niet aan denken om zonder bescherming te vallen met kind achterop, zal het mezelf nooit vergeven.

gr. susanne

Ik vergeef je je icoontje wel hoor. Hier is een verse :)
full
 
soms wel..... ;)
ligt eraan wat voor nivo iemand is.
ik geef je weinig kans als het een tokkie nivo betreft :X

over nifo gesproken ;)

DD rijdt 30 km/u op de fiets met 1 kidje voorop en 1 achterop. Mag dat wel zonder leer, helm enz. enz.?

Enne, ze gaat ook nog wel eens offroad met die fiets met kids. Lekker door het bos knallen :] +20 km/u skeeleren met de kinderwagen vinden ze ook leuk.

En weet je wanneer het fout gaat? Als je stilstaat. Of als je met 2 kinderen in je armen de trap af moet lopen en iemand heeft iets op de trap gelegt.

uit het hart gegrepen...bescherming is belangrijk maar niet overdrijven. Ik heb vandaag met mijn dochter van 7 een eindje door het dorp gereden. Zij had haar gewone jas aan, een helm op, een spijkerbroek, gewone leren laarzen en handschoenen die onvoldoende beschermen bij een val. Daarom ervoor gekozen deze keer maar eens niet te vallen. Ik heb zelfs de neiging daar een gewoonte van te maken.

vertel het maar: stenigen, bannen... :?
 
Laatst bewerkt:
weet je waar het mij om gaat
het ene gezin vecht om hun kind te behouden zoals wij hier
en het andere gezin stelt het kind onnodig bloot aan stomme gevaren
volgende vraag kan jij nog in de spiegel kijken en leven met het gevoel als door jou fout je kind onhestelbaar gewond gekwest of de dood in gejaagd hebt
terwijl je dit heel simpel had kunnen voorkomen
mijn antwoord hierop is NEE
en dat is wat ik hier mee wil zeggen

hoe dom kan men zijn

en dan kan men allemaal dingen aanhalen die helemaal niet relevant zijn zoals icoontjuh en hoe ik mijn naam wens te schijven zal me allemaal poep zijn


amen
 
Laatst bewerkt:
tis maar waar je jezelf voor uit wilt maken
dan kan je niet verwachten dat andere je anders zien })
en jah ik ben met foutjes vindt ik niet erg jij wel he dan heb je een probleem ik nie :9
en dan nog mijn icoontjuh daar is niks mis mee die van jou is lekker duidelijk daarintegen |(
trek me hierbij terug heb wel wat beters te doen met mijn tijd dan met dit soort dingen bezig te zijn veel plezier ermee :+
Over je icoontje, Zot zegt alleen maar dat ie wat groot is, hij heeft 'm speciaal voor jou kleiner gemaakt. Het enige wat je moet doen is in je profiel je icoon vervangen door http://www.motor-forum.nl/forum/misc/79828

Verder is ie denk ik wat allergisch voor betutteling. Persoonlijk ben ik dol op Postbus 51 spotjes die mij uitleggen hoe ik m'n leven kan beteren. B|
 
De eerste de beste lolbroek die naast mij zou gaan staan en mij gaat vertellen wat ik moet laten, krijgt direkt een kopstoot. Misschien is dat niet geheel juist, maar ik ben verbaal niet zo sterk.

dat als als als gelul.


Ik ken nog een legertje van die blauwen.

...toch nog huiswerk
 
De eerste de beste lolbroek die naast mij zou gaan staan en mij gaat vertellen wat ik moet laten, krijgt direkt een kopstoot. Misschien is dat niet geheel juist, maar ik ben verbaal niet zo sterk.

dat als als als gelul.
kijk ik heb dr niet gezecht wat ze moest laten heb dr alleen gewezen op de gevaren alvorens te vragen of ik dr ergens op mog wijzen
maar reactie van je past wel bij je naam
nou hopen dat voor je dat die gene geen plaat in zijn kop heeft :+
 
weet je waar het mij om gaat
het ene gezin vecht om hun kind te behouden zoals wij hier
en het andere gezin stelt het kind onnodig bloot aan stomme gevaren
volgende vraag kan jij nog in de spiegel kijken en leven met het gevoel als door jou fout je kind onhestelbaar gewond gekwest of de dood in gejaagd hebt
terwijl je dit heel simpel had kunnen voorkomen
mijn antwoord hierop is NEE
en dat is wat ik hier mee wil zeggen

hoe dom kan men zijn

en dan kan men allemaal dingen aanhalen die helemaal niet relevant zijn zoals icoontjuh en hoe ik mijn naam wens te schijven zal me allemaal poep zijn


amen
YES :} :} :} :} :}
 
ach als je niet goed nagedacht hebt over het hebben van kinderen,en het vakantieseizoen is afgelopen zodat je ze niet in het bos naast je hond aan een boom vast kunt binden dan is dit ook een prima manier om van je kind af te komen.
zouden toch wel bekeuringen voor uitgeschreven mogen worden voor dit soort domme mensen.
 
Mja kan me iets bij voorstellen. Zou zelf nooit een kind zonder beschermende kleding achterop nemen, maar om nou anderen die dat wel doen te vertellen dat ze dom zijn gaat me veeeeel te ver.

Check it: Rij eens op de snelweg, kijk eens goed naar de 1e suzuki alto/daihatsu cuore o.i.d. die je tegenkomt (liefst een wat ouder modelletje, liefst met meer dan 1 inzittende) en vraag je af wat er gebeurd als je met zo'n ding bij een aanrijding betrokken raakt (hint, kreukelzone?).

Ga je die mensen ook vertellen dat ze gevaarlijk bezig zijn dan? T'is zelfs nog volstrekt legaal om met zoiets op de snelweg te duiken ook.
 
weet je waar het mij om gaat
het ene gezin vecht om hun kind te behouden zoals wij hier
en het andere gezin stelt het kind onnodig bloot aan stomme gevaren
volgende vraag kan jij nog in de spiegel kijken en leven met het gevoel als door jou fout je kind onhestelbaar gewond gekwest of de dood in gejaagd hebt
terwijl je dit heel simpel had kunnen voorkomen
mijn antwoord hierop is NEE
en dat is wat ik hier mee wil zeggen
Prima, maar kun je nu mijn eerste vraag beantwoorden?

en dan kan men allemaal dingen aanhalen die helemaal niet relevant zijn zoals icoontjuh en hoe ik mijn naam wens te schijven zal me allemaal poep zijn
Jij begon en een stuk minder netjes dan ik.
 
Prima, maar kun je nu mijn eerste vraag beantwoorden?Jij begon en een stuk minder netjes dan ik.
stel je vraag nog maar een x als je wilt kom er niet echt uit welke je nou beantwoord wilt hebben.

en idd ik begon meteen geiriteerd mijn excuus hiervoor maar is niet geheel onbegrijpelijk gezien in onze situatie dat ons dit soort dingen erg aangrijpt
zoals ik al zei de ene vecht om het leven van zijn kind en de ander stelt zijn kind onodig bloot aan zeer risicovolle dingen die men makkelijk kan voorkomen
dat was mijn doelstelling en kan er soms niet met mijn hoofd bij

was niet mijn bedoeling je dusdanig te beledigen maar het schoot op dat moment ff in het verkeerde keelgat

vindt het wel heel flauw dat men gelijk iedereen die het met mij eens was gelijk in de grond moet boren
maar goed het zij zo tis gebeurd en wil er verder geen woorden meer aan vuil maken neem aan dat iedereen wel wat beters te doen heeft zo ik ook

en ja er zijn dagelijks meer gevaren maar als ouder is het je plicht vindt ik om deze zo veel mogelijk te beperken hoe dan ook
 
off-topic is best oké. :)

Zwaktebod om over mijn chat naam te beginnen. Op zich niet zo erg, maar dan 5 posten wijden aan opmerkingen over je eigen naam is erg triest.

Zo gebeuren de meeste ongelukken thuis op de trap, dus doe vooral thuis een helm op en ga dan lopen blaten over gedrag van anderen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan