Hoe dom kan men zijn

littledevel

MF veteraan
28 mei 2003
1.282
0
mooiste stad van gelderland
Reden we gisteren in ons blikkie zie ik in de buurt waar ik woon en vrouw op een motor en kind achterop.
Allebij linnen broek en dun jasje simpele schoentjes kreeg gelijk kippevel.
Natuurlijk kon ik mijn mond weer eens niet houden en gezien ze stil gingen staan, deden we dat ook naast hun.
Deed het raam open en vroeg de vrouw of ik d'r wat mog vertellen.
Toen zei ze plots klaps ; ja ik weet het, ik heb geen eens rijbewijs.
Ik zei d'r ; Dat is supper dom dan ben je dus ook nog strafbaar.
Maar waar ik het met u over wou hebben is u vragen ofdat u weet wat er gebeurd als u ook maar met 30 km p/u zou vallen.
Ze zei ; Nee
Ik zei d'r ; Nou denk dat je geen vel meer op je botjuhs heb en over je kind maar te zwijgen deze droeg namelijk alleen een t-shirt en 3 kwartbroek.
Haar reactie was o.k ik ga gelijk naar huis en weet je ik ben weggereden en heb maar niet meer omgekeken.
Dit soort dingen storen mij nou zo ernorm en maken me zoooooooooo kwaad :(
Daarom kon er wel meer woorden aan vuil maken maar vraag me af of het zinvol is.
 
Dat je je eigen veiligheid in gevaar brengt moet je natuurlijk zelf weten, maar dat je dan vervolgens een kind achterop mee neemt.... B|
 
denk dat je het juist hebt gehandeld hoor. je kunt wel een hele preek gehouden, maar soms is minder beter. hopenlijk gaat ze nu d'r rbw halen en goede kleding voor zichzelf en haar kind aanschaffen.
 
goede kleding of niet, rijden zonder rijbewijs?
Los van het feit dat ze wel of niet goed kon rijden, als je aangehouden wordt voor een routine controlle (dus zonder wat fout te doen) ben je de klos dacht ik zo...
 
jah maar dan zonder kind achterop

Maar dan...Dan ligt mama in Beverwijk en mist het kindje mama...

Kind is dus in beide gevallen de dupe.

Laat ze maar blij zijn dat er niks gebeurd is en wat mij betreft een cursus verantwoordelijkheid dragen :P

goede kleding of niet, rijden zonder rijbewijs?
Los van het feit dat ze wel of niet goed kon rijden, als je aangehouden wordt voor een routine controlle (dus zonder wat fout te doen) ben je de klos dacht ik zo...
Beter toch...

Wat heb je aan zo'n bimbo op de weg :?
 
Reden we gisteren in ons blikkie zie ik in de buurt waar ik woon en vrouw op een motor en kind achterop.
Allebij linnen broek en dun jasje simpele schoentjes kreeg gelijk kippevel.
Natuurlijk kon ik mijn mond weer eens niet houden en gezien ze stil gingen staan, deden we dat ook naast hun.
Deed het raam open en vroeg de vrouw of ik d'r wat mog vertellen.
Toen zei ze plots klaps ; ja ik weet het, ik heb geen eens rijbewijs.
Ik zei d'r ; Dat is supper dom dan ben je dus ook nog strafbaar.
Maar waar ik het met u over wou hebben is u vragen ofdat u weet wat er gebeurd als u ook maar met 30 km p/u zou vallen.
Ze zei ; Nee
Ik zei d'r ; Nou denk dat je geen vel meer op je botjuhs heb en over je kind maar te zwijgen deze droeg namelijk alleen een t-shirt en 3 kwartbroek.
Haar reactie was o.k ik ga gelijk naar huis en weet je ik ben weggereden en heb maar niet meer omgekeken.
Dit soort dingen storen mij nou zo ernorm en maken me zoooooooooo kwaad :(
Daarom kon er wel meer woorden aan vuil maken maar vraag me af of het zinvol is.

zonder rijbewijs is tot daaraan toe...
maar MET kind en onbeschermd :? B|
en of het nou zinvol was of niet..je hebt er in ieder geval wat van gezegd en wie weet heeft het kind er wat van gehoord en onthouden.

sommige mensen........
 
zonder rijbewijs is tot daaraan toe...
maar MET kind en onbeschermd :? B|
en of het nou zinvol was of niet..je hebt er in ieder geval wat van gezegd en wie weet heeft het kind er wat van gehoord en onthouden.

sommige mensen........
daar gaat mijn hoop dan ook een beetjuh naar uit
wandt zeg nou zelf als een bestuurder (moeder rond de midden 30)op die leeftijd zulke dingen moet leren
is er dan nog hoop dat ze er wat van opsteken :?
 
daar gaat mijn hoop dan ook een beetjuh naar uit
wandt zeg nou zelf als een bestuurder (moeder rond de midden 30)op die leeftijd zulke dingen moet leren
is er dan nog hoop dat ze er wat van opsteken :?


soms wel..... ;)
ligt eraan wat voor nivo iemand is.
ik geef je weinig kans als het een tokkie nivo betreft :X
 
Laatst reed er hier ook 1 door de wijk. Zelf in pak en kind in kort broekie achterop met een scooterhelm op d'r hoofd die zo te zien nog te groot was ook. Wat dit soort mensen beweegt... 'k zou 't niet weten. Ik zeg er niet eens wat van, want als je zo dom bent om je kind bloot te stellen aan zulke gevaren, dan heeft zo'n persoon er op aanspreken ook geen nut.
 
Ik doe het ook op vakantie rijd ik zonder helm weleens over de 150 km/uur
Maar ja ik ben gek .
 
Ach ben net terug uit Griekenland... daar zou je als moraalridder je lol op kunnen :P , alleen zal niemand naar je luisteren, ook de politie niet.
 
DD rijdt 30 km/u op de fiets met 1 kidje voorop en 1 achterop. Mag dat wel zonder leer, helm enz. enz.?

Enne, ze gaat ook nog wel eens offroad met die fiets met kids. Lekker door het bos knallen :] +20 km/u skeeleren met de kinderwagen vinden ze ook leuk.

En weet je wanneer het fout gaat? Als je stilstaat. Of als je met 2 kinderen in je armen de trap af moet lopen en iemand heeft iets op de trap gelegt.
 
DD rijdt 30 km/u op de fiets met 1 kidje voorop en 1 achterop. Mag dat wel zonder leer, helm enz. enz.?

Enne, ze gaat ook nog wel eens offroad met die fiets met kids. Lekker door het bos knallen :] +20 km/u skeeleren met de kinderwagen vinden ze ook leuk.

En weet je wanneer het fout gaat? Als je stilstaat. Of als je met 2 kinderen in je armen de trap af moet lopen en iemand heeft iets op de trap gelegt.
snap nou wrom je zot heet |( :X
en botte lul maak je ook gelijk hier waar gefeliciteerd
 
En wat te denken van al die moedertjes die met de scootah ff de kinderen ophalen.'

Zonder helm ,zgn op een snorscooter/brommer(meestel harder dan 25)

En dan het kind voor tussen de benen zetten en lekker mee laten sturen, of met 2 achterop.

Verkeersregels.......Nooit van gehoord.....(of te dom om te leren)..

Maak ik een opmerking aan de schoolpoort, krijg ik gelijk een hele kudde van die ma Flodders over me heen.

Gr Ad
 
En wat te denken van al die moedertjes die met de scootah ff de kinderen ophalen.'

Zonder helm ,zgn op een snorscooter/brommer(meestel harder dan 25)

En dan het kind voor tussen de benen zetten en lekker mee laten sturen, of met 2 achterop.

Verkeersregels.......Nooit van gehoord.....(of te dom om te leren)..

Maak ik een opmerking aan de schoolpoort, krijg ik gelijk een hele kudde van die ma Flodders over me heen.

Gr Ad

hahahahaahah zoals je het verteld zie ik het al helemaal voor me lol
maar idd soms zijn ze echt te dom om te leren en kun je je adem beter sparen heelaas.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan