Hoe een icoontje en foto plaatsen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
14 jul 2003
69
0
Bovenkarspel
Ik ben vrij nieuw hier en ik wil ook een leuk icoontje erin zetten, maar hoe komt iedereen aan die kleine fototjes??? :? of hoe doe je dat??
En hoe krijg je een foto in je bericht wat je wel vaak ziet als iemand een nieuwe motor heeft ofzo, dan zetten ze een foto als bericht.
Help me! :? :? :?
 


je ken op smilie klikken O-)

Hoe voeg ik zo'n icoontje toe bij mijn naam?
Maak of zoek een plaatje, zorg ervoor dat deze 60x60 pixels is, zet hem ergens op internet en vul daarna bij je profiel de URL van het plaatje in. Wanneer je zelf geen ruimte op internet hebt om je plaatje neer te zetten kun je hem ook op onze server zetten door Profiel, en vervolgens 'mijn bestanden' te kiezen en daar je plaatje te uploaden (op internet zetten). Nadat je je icoontje geupload hebt komt het in de lijst bestanden te staan. Klik rechts op de naam van je icoontje en kies 'Kopieer Locatie' of 'Copy Shortcut'. Klik vervolgens op Profiel en klik bij Icoon op rechts > plakken. Klik hierna op Wijzigen en voila, je hebt een icoontje. Zorg er wel voor dat je plaatje niet te groot is, dat is voor mensen met een niet al te snelle internet verbinding erg irritant. Een mooi bestandsformaat van je icoontje is rond de 10/12 KB.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben vrij nieuw hier en ik wil ook een leuk icoontje erin zetten, maar hoe komt iedereen aan die kleine fototjes??? :? of hoe doe je dat??
En hoe krijg je een foto in je bericht wat je wel vaak ziet als iemand een nieuwe motor heeft ofzo, dan zetten ze een foto als bericht.
Help me! :? :? :?
Allereerst => welkom
er is inderdaad een faq functie.

Heb je een foto?
om hem te laten verkleinen ga je naar laat hier je icoon / avatar resizen
je hebt dus geluk. Iemand heeft net een topic opgestart om deze zaken te regelen.

Hoe kun je een foto uploaden?
je typt in je post het volgende [*imgatt], maar dan zonder sterretje.
Onderaan je venstertje ( waar je in typt, als je iets wil posten) zie je staan: "bladeren".
Zoek de foto op je computer met dat "bladeren" en klik dan op posten.
dit alles in de link hierboven, dan zie je je foto staan en zal iemand hem wel voor je verkleinen.

als iemand de foto voor je verkleind heeft, sla je die op op je computer.
ga nu naar "profiel"
daar ga je naar "mijn bestanden" daar kies je weer voor "bladeren" en selecteer de verkleinde foto ( die je al op je computer had opgeslagen ), je kan er ook een beschrijving bij geven.
Dan klik je op uploaden.

Nu gaan we de foto onder je naam zetten.
In "mijn bestanden" zie je nu je foto staan als jpg.
rechtermuisklik er op en kies voor : snelkoppeling kopieren
Klik nu terug op "profiel"
bina onderaan staat er ergens "icoon", daar plak je nu de snelkoppeling die je net gekopieerd had.

klaar is kees.

de foto die je ervoor wil gebruiken, houd die liefst zo klein mogelijk.
 
Allereerst => welkom
er is inderdaad een faq functie.

Heb je een foto?
om hem te laten verkleinen ga je naar laat hier je icoon / avatar resizen
je hebt dus geluk. Iemand heeft net een topic opgestart om deze zaken te regelen.

Hoe kun je een foto uploaden?
je typt in je post het volgende [*imgatt], maar dan zonder sterretje.
Onderaan je venstertje ( waar je in typt, als je iets wil posten) zie je staan: "bladeren".
Zoek de foto op je computer met dat "bladeren" en klik dan op posten.
dit alles in de link hierboven, dan zie je je foto staan en zal iemand hem wel voor je verkleinen.

als iemand de foto voor je verkleind heeft, sla je die op op je computer.
ga nu naar "profiel"
daar ga je naar "mijn bestanden" daar kies je weer voor "bladeren" en selecteer de verkleinde foto ( die je al op je computer had opgeslagen ), je kan er ook een beschrijving bij geven.
Dan klik je op uploaden.

Nu gaan we de foto onder je naam zetten.
In "mijn bestanden" zie je nu je foto staan als jpg.
rechtermuisklik er op en kies voor : snelkoppeling kopieren
Klik nu terug op "profiel"
bina onderaan staat er ergens "icoon", daar plak je nu de snelkoppeling die je net gekopieerd had.

klaar is kees.

de foto die je ervoor wil gebruiken, houd die liefst zo klein mogelijk.



dat zeggik GAMMA!!! :X
take it with a ;)
 
Sorry hoor mensen, ik kan het niet helpen: ik zit er niet mee om iemand te helpen.
Misschien was voor de poster de faq niet duidelijk ( heb hem zelf nog nooit gelezen dus ik weet het ook niet) of is het een computer leek.
 
Die slotjes zijn wel belangrijk he? Belangrijker dan een nieuwkomer verder helpen :r :(
 
Sorry hoor mensen, ik kan het niet helpen: ik zit er niet mee om iemand te helpen.
Misschien was voor de poster de faq niet duidelijk ( heb hem zelf nog nooit gelezen dus ik weet het ook niet) of is het een computer leek.
kzei al take it with a ;)
sorry '(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan