Hoe en wat op Zolder??

RonnieB

MF veteraan
28 dec 2003
1.045
8
Aalsmeer
Nog een poging |(

Ik heb de 26e mijn eerste circuitdagje op Zolder (cursus nivo2 met MSH)
Nou moet ik nogal een pokke-eind rijden en wil donderdagmiddag vast er naar toe.

Weet iemand wat de mogelijkheden zijn wat betreft camperen in het paddock of camping, en wat zijn de voorzieningen?

Gaan er nog meer mensen van het forum die dag?

Alvast bedankt

Gr. Ronald
 
De laatste tijd is het strenger geworden, de paddock wordt s nachts afgesloten.
De avond ervoor komt de organisatie van MSH vaak al aan, dat betekent dat je op het terrein net voor de paddock kunt staan. Daar zijn ook stroomaansluitingen (campingstekker).

Je staat dan 100 meter van de hoofdpaddock af, maar dat is verder geen probleem. Je kunt er voor kiezen daar gewoon te blijven staan, dat doen wij, of s ochtends opnieuw verhuizen zodat je overal vlakbij staat, toiletten etc.
 
Hallo ,


Er zijn toiletten en douches aanwezig op de paddock.

erg leuk circuit trouwens , ben vorige week ook voor het eerst geweest met msh.

moesten ongev 2uurtjes rijden vanaf thuis omgeving (arnhem)

veel plezier

gr vinkenstraat
 
ik kom er regelmatig (meestal de avond van tevoren al).
Je kunt gewoon overal op het paddock parkeren en daar je spullen opzetten.

Camping is er ook, maar daar weet ik verder niks van.
 
Laatst bewerkt:
ik kom er regelmatig (meestal de avond van tevoren al).
Je kunt gewoon overal op het paddock parkeren en daar je spullen opzetten.

Camping is er ook, maar daar weet ik verder niks van.

Dat was altijd zo ja, ik ben er als laatste op 22-5 geweest en toen was het paddock afgesloten totdat Peter van MSH kwam (22:00 uur) en daarna mochten we alsnog niet het hele paddock op (tot aan de Oto-bar). De paddock daarna was afgesloten met een schuifhek.
 
Oke thanks voor alle info zover, kan dus gewoon in of voor het paddock pitten....
Maar kan ik daar een tentje neerzetten of beter in de auto pitten...

Douches is ook wel prettig voor het eind van de dag......
 
Dat was altijd zo ja, ik ben er als laatste op 22-5 geweest en toen was het paddock afgesloten totdat Peter van MSH kwam (22:00 uur) en daarna mochten we alsnog niet het hele paddock op (tot aan de Oto-bar). De paddock daarna was afgesloten met een schuifhek.

ik ben er 4-5 nog geweest en toen kon je er nog gewoon staan hoor :Y maar ik ben er 12-6 ook geweest en toen was het wel afgesloten maar dat was volgens mij meer omdat er nog al wat vrachtenwagens stonden met dure spullen in :+

maar je kan er zowiezo de nacht van tevoren al terecht :W
 
kijk eens bij kroonhoeve.be is een bed en breakfast op 10 min. rijden van het circuit, je motor plus trailer e.d kunnen gewoon in hun garage staan en het ontbijt is ook perfect geregeld heb er zelf van 21 op 22 mei gezeten en overnacht er weer van 2 op 3 augustus.
oh ja kosten p.p 35 euro per nacht
 
kijk eens bij kroonhoeve.be is een bed en breakfast op 10 min. rijden van het circuit, je motor plus trailer e.d kunnen gewoon in hun garage staan en het ontbijt is ook perfect geregeld heb er zelf van 21 op 22 mei gezeten en overnacht er weer van 2 op 3 augustus.
oh ja kosten p.p 35 euro per nacht

Thanks ga zal ze ff mailen of ze nog een plekkie hebben lijkt me wel relaxed......
 
Mits er de dag tevoren iets te doen is kun je er dan dus op.
Drie jaar geleden stonden we voor het dichte hek maar we hebben de code maar eens geprobeerd en de eerste keer raak (ging mooi open).
en anders idd even improviseren. Je kunt ook Peter bellen en dan neemt hij contact op met de bewaking, om te openen.
 
Mits er de dag tevoren iets te doen is kun je er dan dus op.
Drie jaar geleden stonden we voor het dichte hek maar we hebben de code maar eens geprobeerd en de eerste keer raak (ging mooi open).
en anders idd even improviseren. Je kunt ook Peter bellen en dan neemt hij contact op met de bewaking, om te openen.

Dus die ga je ons nu vertellen O-)
 
Nog een poging |(

Ik heb de 26e mijn eerste circuitdagje op Zolder (cursus nivo2 met MSH)
Nou moet ik nogal een pokke-eind rijden en wil donderdagmiddag vast er naar toe.

Weet iemand wat de mogelijkheden zijn wat betreft camperen in het paddock of camping, en wat zijn de voorzieningen?

Gaan er nog meer mensen van het forum die dag?

Alvast bedankt

Gr. Ronald
`
beetje laat :+
op 5 min vant circuit heb je een bed and breakfast.
45 euro per overnachting inclusief eten en drinken :)

Je motor kan gewoon achter staan
(achter het gebouw met andere woorden je motor staat achter 2 hekken die opslot gaan onder een afdak)

Edit:
omdat ik de beroerdste niet ben :)

Rika & Jacques

Chambres d'Hôtes Ecole de Vie
Sint Amandusstraat 32
3511 Hasselt - Stokrooie
011 72 71 73

www.ecoledevie.be
 
Laatst bewerkt:
ik ben er 4-5 nog geweest en toen kon je er nog gewoon staan hoor :Y maar ik ben er 12-6 ook geweest en toen was het wel afgesloten maar dat was volgens mij meer omdat er nog al wat vrachtenwagens stonden met dure spullen in :+

maar je kan er zowiezo de nacht van tevoren al terecht :W

12/6 ben ik ook wezen rijden en heb ik gewoon op de paddock overnacht in een grote partytent :Y
 
OK, wij stonden helaas zaterdagavond voor de dichte poort en mn oude code werkte niet meer.
Aangebeld bij de meneer die de sleutel heeft maar die had strenge instructies niet open te doen.
Beveiliging kwam om 20.15 uur de poort open doen en toen zaten we net achter de Schnitzels bij het barretje direkt na de tunnel.
Eerste keer na een keer of vijf Zolder dat me dit overkomt.
De camping is trouwens wel altijd vrij toegankelijk, dus je kunt altijd rustig staan daar

Wim
 
Aah waren jullie dat die daar stonden direct na het tunneltje,

Vroeg me al af wat jullie daar stonden te doen... :9

Misschien dat ik het nooit gemerkt heb, omdat ik meestal idd pas na 20.00 a 20.30 daar aankom...

Ik kon dus zaterdag ook gewoon weer het paddock op. Geen gesloten hek gezien.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan