Hoe ga ik te werk....

Revelator

Rookie
25 mrt 2002
11
0
Huizen
Goeiedag...

Ik heb een Suzuki Vs700 (bovenste foto)en kan nu nog een passagier meenemen ik wil graag een open achter wiel (onderste foto) dus gewoon lekker alleen op de motor weten jullie hoe ik dit het beste kan doen.

Thanx,





van
3542.jpg
naar
4880.jpg

 
Laatst bewerkt:
Zeggen tegen die passagier dat hij/zij niet mee kan :?

Flauwe ik, maar er zijn er vast die wat nuttigs te vertellen hebben ;)
 
[ook niet nuttig modus]
Pak eens een zaag en laat je fantasie de vrije loop ;) (bij de tank wel ophouden hoor)
[/ook niet nuttig modus]
 
Begin eerst eens met het aanschaffen van een goede doppendoos. Draai dan zoveel mogelijk bouten los, laat het eea eraf vallen. Zit er dan nog teveel op/aan, koop dan een zaag en ga daar mee aan de slag.
 
suz-intruder1400-95-bikepics-03938.jpg

suz-intruder1400-95-bikepics-03939.jpg


suz-intruder1400-95-bikepics-03937.jpg


Die chrome beugels waar de duovoetsteunen
opzitten eraf.
in plaats daarvan busjes ertussen.

Koop een aanhangerspatbord bij een aanhangerboer.

Liefst met 2 ronde zijkanten, anders doorslijpen en er 2 ronde zijkanten van maken (helften weer tegen elkaar lassen.

Plaatje voor over je buddy (bevestiging)

Spuitbus grondlak en zwart.

En met wat werk en +/- €30 ben je klaar :)
 
Laatst bewerkt:
Niet om het één of het ander maar maar zijn jullie tupperware rijders nu altijd zo negatief tegen ons chopper rijders of ligt het gewoon aan mij, ik denk het laatste maar bedankt voor jullie opmerkingen. |(
 
Ik "tuppertruttenpartygangster" maak ook dit soort opmerkingen tegen
"medetuppertruttenpartygang(st)ers." Dus trek het je asteblief niet aan.

Join the club })
Of je nou sjopper, SS rijd of iets er tussen in!
 
Ik heb een keer een Harley Electra voorspatbord verbouwd om als achterspatbord voor een 750 Intruder te gebruiken ( achterstevoren gemonteerd ). Stond erg mooi, is wel iets duurder dan JohnV's oplossing. De bodemplaat van het grote zadel uitzagen, zodat al je electrische shit eronder past ( zit nu onder duozadel! ). Van vlakke plaat twee nieuwe fenderstruts ( spatbordbeugels ) gemaakt die recht naar achteren liepen, en die op maat naar binnen gebogen naar het spatbord zodat er niet al te lange bussen tussen hoeven. Scheelt optisch ontzettend veel, die chromen beugels die nu de duosteps en het spatbord vasthouden halen optisch de motor ontzettend omhoog.
We hebben er toen ook een hardtail van gemaakt, maar ipv stalen staf hebben we uit heel erg dik alu-staf twee nepschokbrekers laten draaien, heel kort en dik, volledig nutteloos, maar erg mooi om te zien.
Hou er rekening mee dat je achterband ( vooral zo'n 15"chopperband ) ontzettend hoog wordt als je wat harder rijdt, dus hou afstand tussen band en spatbord!!
Ik zal die vriend een smailen om te vragen of hij nog foto's heeft van die motor ( is zo'n 12 jaar geleden gedaan, gewoon in de tuin, met huis en tuin gereedschap )
 
Niet om het één of het ander maar maar zijn jullie tupperware rijders nu altijd zo negatief tegen ons chopper rijders of ligt het gewoon aan mij, ik denk het laatste maar bedankt voor jullie opmerkingen. |(

Sorry het was niet de bedoeling dat je het lullig op zou pakken.
 
'K moet eerlijk zeggen, dat ik er totaal geen verstand van heb. Maar ik vindt je initiatief onwijs.

Ik weet natuurlijk niet hoe lang het al met al gaat duren maar laat je als je klaar bent nog eens wat van je zien?

P.s. waar halen jullie toch die onderdelen vandaan? :?
 
Goeiedag...

Ik heb een Suzuki Vs700 (bovenste foto)en kan nu nog een passagier meenemen ik wil graag een open achter wiel (onderste foto) dus gewoon lekker alleen op de motor weten jullie hoe ik dit het beste kan doen.

Thanx,





3542.jpg

Intruder met dubbele koplamp.... :} Wil ik ook!! Alleen moet ik de motor nog met m'n vrouw delen en zij is er nog niet uit....
 
Laatst bewerkt:
En een passagier kan dan toch alsnog achterop? Ik heb zelf een achterzitje met zuignapjes, werkt prima en zit goed vast. Als er dan niemand achteropzit gaat het zadeltje eraf en heb ik een solomotor.
 
ik heb gewoon een stuk er tussen uitgehaald vast gelast en laten plamuren maar je kan ze ook gewoon kopen bij brouwer of bsb
kijk maar ff op m`n homepage
 
Terug
Bovenaan Onderaan