Hoe ga jij de races tijdens de TT bekijken?

Hoe bekijk jij de races tijdens de Dutch TT

  • Vanaf de hoofdtribune

    Stemmen: 9 14,1%
  • Vanaf de overige tribunes

    Stemmen: 23 35,9%
  • Vanaf de taluds

    Stemmen: 13 20,3%
  • Thuis voor de tv

    Stemmen: 17 26,6%
  • Ik lig lam in een greppel op de camping hik... buuuurp

    Stemmen: 2 3,1%

  • Totaal aantal stemmers
    64

SportsPhotography

MF veteraan
30 apr 2008
3.336
0
Heerenveen
Zoals de titel luidt zijn het nog maar een paar weken eer het hele circus eindelijk weer terugkeert in de kathedraal van de motorsport.
Iedereen heeft zo zijn eigen favorieten zo komen er mensen speciaal voor Rossi anderen komen voor de sfeer en weer anderen om min. 3 dagen te kunnen zuipen en straalbezopen over de camping te hobbelen.
Wat een ieder ook gaat doen enjoy ( hopelijk kunnen we de rest van de slogan don't destroy achterwege laten ).
Maar waar bevind jij je op het circuit....
Eventueel kunnen we een minimeeting regelen net zoals met het WSBK ( het was toen erg gezellig alleen jammer dat niemand wat van zich liet horen LOL )
 
De aanvraag voor accreditatie is de deur al uit mocht ik een perskaart toegewezen krijgen dan ben ik her en der te vinden.
Voor wat betreft de aanvraag loopt alles via een persbureau en kan ik zelfs een publicatie van de MotoGP overhandigen.
Als ik als bezoeker moet dan beperk ik mij tot de 2 trainingsdagen op de taluds.
 
Mijn eigen rijbewijs gaat waarschijnlijk net niet lukken voor de TT :N |(
Dus als het kan ga ik weer bij een vriend achterop en dan gaan we net als vorig jaar weer met een groep van zo'n 15 motoren uit Zeewolde naar de TT

Als ik niet achterop kan ga ik wel ergens bij een tankstation of op een brug staan op de terugweg :)
 
Laatst bewerkt:
Vanaf de Strubben! :Y :Y

Moet dit jaar wel noodgedwongen met KOEKBLIK naar de TT i.v.m met pas uitgevoerde elleboogoperatie. :( :( |(

word mijn 1e TT ZONDER MIJN MOTOR! :( :( :( :( :( :(
 
Vanaf de Hoofdtribune! *O*

Weet niet precies welke stoel in welk vak, maar wel ergens in het midden, én bovenaan in het vak! Heb er zin an! (oordopjes mee!)
:] *O* :] *O*
 
Met de trainingen misch in de vip en anders op de strubben of geert-timmer tribune en met de races op de winterdijktribune helemaal links bovenaan.

Heb er enorm veel zinin! lekker met de motor erheen knallen, en als ik thuis ben kijk ik de wedstrijd nog even lekker na met een biertje omdat ik het opneem met de videorecorder:P.
 
Laatst bewerkt:
Vind trouwens de kaartjes een stuk duurder geworden als je vergelijkt met afgelopen jaren.
Maar als je naar de prijzen kijkt van kaartjes dat je in het buitenland bij een wedstrijd moet betalen, valt de TT nog reuze mee.
 
Vind trouwens de kaartjes een stuk duurder geworden als je vergelijkt met afgelopen jaren.
Maar als je naar de prijzen kijkt van kaartjes dat je in het buitenland bij een wedstrijd moet betalen, valt de TT nog reuze mee.
prijzen gaan tot nog toe ieder jaar 5 euro (ong.) omhoog :Y volgend jaar weer stukkie duurder..
 
prijzen gaan tot nog toe ieder jaar 5 euro (ong.) omhoog :Y volgend jaar weer stukkie duurder..

En dan nog blijft Assen redelijk goedkoop tot nu toe naar Valencia en Misano geweest e daar was ik voor 3 dagen ong. 175 euro voor een kaart kwijt voor 3 dagen.
Valencia ben je gedurende 3 dagen gebonden aan de tribune welke op je kaartje staat en Misano kun je gaan en staan waar je wil behalve op de racedag daar was ik dat bedrag kwijt voor enkel een talud voor 3 dagen.
Vanuit Valencia kun je met een treintje richting het circuit waarna je een klein stukje moet lopen en ook daadwerkelijk een circuit ziet opdoemen tussen een aantal bergen ( erg apart ) en voor misano moet je als je een van de gratis bussen neemt eerst de halve avondvierdaagse lopen over verschillende soorten ondergronden waarbij je halverwege je enkels zowat breekt eer je bij het circuit bent.
Wat dat betreft zou ik als ik als betalend bezoeker totaal geen moeite hebben met die paar euro per jaar extra.
Als je ziet wat de faciliteiten zijn rondom Assen en de prijzen in het algemeen bekijkt is Assen betrekkelijk goedkoop.
Het enige minpuntje aan Assen zijn de beveiligers bij de ingangen die denken dat ze boven iedereen staan en denken dat ze alles mogen maken en alles kunnen.
 
De aanvraag voor accreditatie is de deur al uit mocht ik een perskaart toegewezen krijgen dan ben ik her en der te vinden.
Voor wat betreft de aanvraag loopt alles via een persbureau en kan ik zelfs een publicatie van de MotoGP overhandigen.
Als ik als bezoeker moet dan beperk ik mij tot de 2 trainingsdagen op de taluds.


Hoop niet dat je met die rioolbuis van je, net voor me , het uitzicht bederft. :( :( :( :W :W :W :W
 
Het enige minpuntje aan Assen zijn de beveiligers bij de ingangen die denken dat ze boven iedereen staan en denken dat ze alles mogen maken en alles kunnen.

Nee hoor, de bezoekers die 1 keer per jaar een motorrace bezoeken en die zich op racedag vol laten lopen zijn vele malen erger. Wat mij betreft mag de beveiliging daar nog veel meer aan doen, zoals ze eruit trappen bijvoorbeeld.
 
Nee hoor, de bezoekers die 1 keer per jaar een motorrace bezoeken en die zich op racedag vol laten lopen zijn vele malen erger. Wat mij betreft mag de beveiliging daar nog veel meer aan doen, zoals ze eruit trappen bijvoorbeeld.

Ik heb het over de ingang hè ;)
Maar de dronken sfeerverpesters daar weet ik alles van.
Als je met je vrouw/vriendin er bent komen er veelal een aantal opmerkingen waarbij ik even tot 10 moet tellen.
 
Ik beslis vaak pas op de dag zelf of ik wel of niet ga. Nu Ducati sinds een paar jaar meedoet vind ik het wel een stuk interessanter. Daarvoor waren zijn nog niet welkom vanwege de Japanse 2takt terreur. :(
 
Omdat ik 'm wel mooi vond klinken heb ik voor de laatste optie gestemd :')

Nee gewoon genieten ergens in de buurt van de Ramshoek / Meeuwenmeer. :9~
Lang leve de grastaluds, ik hou niet zo van knieën in m'n rug en een rug in m'n knieën.
 
Waar we zitten weet ik nog niet, maar dat we ergens langs het circuit zitten dat is 100%
we zitten altijd op de taluuds. En hebben altijd een heleboel lawaai als Rossi voorbij rijd :+
 
Sowieso vanaf de hoofdtribune en 95% kans dat ik lekker op het paddock aan het zwerven ben (maar daar kan je niet normaal een race volgen)............
 
Waarschijnlijk ergens bij de Ramshoek/Meeuwenmeer, maar als we dit jaar naar de caming gaan dan ga ik proberen bij de Ruskenhoek in de buurt te gaan zitten op het gras. Zie je zowat de hele zuidlus.

Maar op de vrijdag zit ik denk ik bij de Ramshoek of de Bult om foto's te maken....
 
Waarschijnlijk ergens bij de Ramshoek/Meeuwenmeer, maar als we dit jaar naar de caming gaan dan ga ik proberen bij de Ruskenhoek in de buurt te gaan zitten op het gras. Zie je zowat de hele zuidlus.

Maar op de vrijdag zit ik denk ik bij de Ramshoek of de Bult om foto's te maken....


je kan zitten waar je wil zeker de vrijdag?
 
Terug
Bovenaan Onderaan