hoe gaat dat allemaal met zac

mag ik eens vragen hoe lang de meeste van jullie vrijrijden en circuitlessen hebben gehad voor dat je met de zac hebt mee gedaan.

ik bedoel ik ben geen super talent maar ik vind het gewoon super om terijden en race doe ik ook graag.
maar ik heb helemaal geen ervaring op het circuit en doe dus ook me niveau1 les in zolder heb me een honda cbr 600 van 91.

maar zal er zeker snel achter komen of ik een beetje aangelecht ben voor het racen of niet op een circuit denk dat na zolder niveau 1 pas weet of ik wel moet gaan denken om zac tegaan doen
Vanaf 2001 ieder jaar een paar circuitdagen en sinds 2005 in de ZAC.
 
oeps hier is wat te weeg gebracht dat was niet mijn bedoeling
allereerst als ik iemand beledigd heb SORRY
maar dit alles is wat ze mij altijd hebben verteld ikzelf draii rondes van van 2.00 op het nieuwe zolder dus ik dacht of club met of sprint te gaan doen maar door de mss
werd mij verteld dat dat met deze tijden de racerij niet voor mij was weggelegd
misshien moet ik mij dan eens toch beter laten informeren betreffende de zac comp. :?
 
Ik ben vorig jaar begonnen met racen, zonder überhaupt ooit op een racemotor of het circuit gereden te hebben. Ik heb wel 4 jaar motocross gedaan. Mijn enige asfalt ervaring was het behalen van mijn motorrijbewijs. ;)
 
oeps hier is wat te weeg gebracht dat was niet mijn bedoeling
allereerst als ik iemand beledigd heb SORRY
maar dit alles is wat ze mij altijd hebben verteld ikzelf draii rondes van van 2.00 op het nieuwe zolder dus ik dacht of club met of sprint te gaan doen maar door de mss
werd mij verteld dat dat met deze tijden de racerij niet voor mij was weggelegd

misshien moet ik mij dan eens toch beter laten informeren betreffende de zac comp. :?
Wat een eikels |(


ZAC is amateuristisch en is zo opgezet om te drempel naar de racewereld relatief laag te houden en toegankelijk te maken voor zowel snelle als minder snelle personen. De langzaamste klasse is de S0 en de snelste S3. In de top van de S3 rijden personen die net zo snel zijn als sommige ONK coureurs. Daarentegen rijden in de S0 personen die net zo snel gaan als jij op je eerste circuitdag (no offence :+ ). Voorop gesteld staat FUN. Niet iedereen hoeft te winnen om 't naar z'n zin te hebben. Als je voor jezelf maar presteert. Het zou mijn geen ruk interesseren of ik een mooi duel rij met iemand om de 1e plaats of voor de 15e plek. Dit is juist een mooie competitie voor mensen die niet zo snel zijn en toch dat compettatieve gevoel willen ervaren :)
 
Wat een eikels |(


ZAC is amateuristisch en is zo opgezet om te drempel naar de racewereld relatief laag te houden en toegankelijk te maken voor zowel snelle als minder snelle personen. De langzaamste klasse is de S0 en de snelste S3. In de top van de S3 rijden personen die net zo snel zijn als sommige ONK coureurs. Daarentegen rijden in de S0 personen die net zo snel gaan als jij op je eerste circuitdag (no offence :+ ). Voorop gesteld staat FUN. Niet iedereen hoeft te winnen om 't naar z'n zin te hebben. Als je voor jezelf maar presteert. Het zou mijn geen ruk interesseren of ik een mooi duel rij met iemand om de 1e plaats of voor de 15e plek. Dit is juist een mooie competitie voor mensen die niet zo snel zijn en toch dat compettatieve gevoel willen ervaren :)


ja zo had ik me dat ook gedacht gewoon lekker gezellig,
en leren rijden met anderen samen lol hebben.

andere mensen leren kennen waar je misschien eens samen me kunt afspreken om samen na vrijedagen tegaan op het circuit of andere dingen.

nou ben eens benieuwt wat ik rij de eerst keer in zolder met niveau 1
heb ook geen ervaring denk dat ik ook ga in schrjiven voor toms dag
en misschien later even kijken wat iemand ook hier zei de race academy
 
ja zo had ik me dat ook gedacht gewoon lekker gezellig,
en leren rijden met anderen samen lol hebben.

andere mensen leren kennen waar je misschien eens samen me kunt afspreken om samen na vrijedagen tegaan op het circuit of andere dingen.

nou ben eens benieuwt wat ik rij de eerst keer in zolder met niveau 1
heb ook geen ervaring denk dat ik ook ga in schrjiven voor toms dag
en misschien later even kijken wat iemand ook hier zei de race academy

Als je de Race academy doet (drie daagse curses) kun je gelijk je Licentie aanvragen
 
tja helaas heb ik net gekeken na de datas maar helaas lukt me dat niet 31 juli was het nou een week of twee later rond de 8 augustus was perfect geweest.

tja moet even kijken of ik iets kan regelen om er na toe tegaan.
zou gewoon super zijn als het lukt.

weet misschien dan iemand daar een leuke camping waar iedereen dan zit.
 
tja helaas heb ik net gekeken na de datas maar helaas lukt me dat niet 31 juli was het nou een week of twee later rond de 8 augustus was perfect geweest.

tja moet even kijken of ik iets kan regelen om er na toe tegaan.
zou gewoon super zijn als het lukt.

weet misschien dan iemand daar een leuke camping waar iedereen dan zit.

volgens mij clementiene of zo iets, je moet ff zoeken er is een topic over wie wat en waar doet deze zomer.
en als het goed is dacht ik dat er adressen staan op de site van de R/A
 
oke dan zal ik daar eens gaan kijken

tja kan zijn dat ik maar voor die dagen even na boven rij dan weer na huis en dan een week later pas opvakantie kan gaan maar goed dat moet nog bekeken en overlegt worden.
 
oeps hier is wat te weeg gebracht dat was niet mijn bedoeling
allereerst als ik iemand beledigd heb SORRY
maar dit alles is wat ze mij altijd hebben verteld ikzelf draii rondes van van 2.00 op het nieuwe zolder dus ik dacht of club met of sprint te gaan doen maar door de mss
werd mij verteld dat dat met deze tijden de racerij niet voor mij was weggelegd
misshien moet ik mij dan eens toch beter laten informeren betreffende de zac comp. :?

Wat mij betreft mag je hier alles roepen ;) Maar MSS (lees Hans vd Ven) zal nooit een prijs krijgen voor genuanceerd optreden.... Ik heb hem de grootst mogelijke nonsens horen verkondigen... Maar on topic, iedereen kan racen in de ZAC. Er zijn niet voor niets 4 klassen, altijd wel één waar jij in past. En dat blijft zo tot het eind, want in de S3 rijden met enige regelmaat ook CUP en ONK rijders.
 
inderdaad ik ben nu al 2 dagen het net aam het afstruinen en via mylaps heb ik de rondetijden eens bekeken en misschien is er toch wel een mogelijkheid om redelijk goed mee te kunnen op 30 mei rij ik weer op het heilige assen en dit jaar ben ik in het bezit van een laptimer dus ga ik een skijken wat een tijden ik daar zou kunnen rijden ik ben erg benieuwd :] :]
 
zo ik heb me ingeschreven en ook bevestiging gekregen van de race academy ik ga 31 juli t/m 2 augustus na ales inf frankrijk maar net davor ga ik nog na zolder 27 juli cursus niveau1 doen.

ja ben ook benieuwd wat mijn tijden voor het eerst zal worden. en of ik wel talent een beetje ervoor heb voor racen is toch altijd fijn voor je zelf als je goede tijden kunt neerzetten.

tja nou wachten tot juni dat ik mijn racer krijg.
 
Denk dat je na Race academy die curus niveau 1 wel kunt verzetten naar 1+, niv 2 of vrij rijden. Want dat stelt qua leercurve geen reet voor in tegenstelling tot race academy
 
Ik ben in het bezit van een knmv B-licentie, en het lijkt me op zich best wat om af en toe een ZAC wedstrijd mee te rijden.

Ik rijd normaal supercup 1000 en rijdt midden tot achterin de A-groep.
Is het dan wat om af en toe een ZAC wedstrijd te rijden?
Hoe gaat inschrijven in zijn werk?

Hoor het wel *D *D

Bedankt!
 
Ik ben in het bezit van een knmv B-licentie, en het lijkt me op zich best wat om af en toe een ZAC wedstrijd mee te rijden.

Ik rijd normaal supercup 1000 en rijdt midden tot achterin de A-groep.
Is het dan wat om af en toe een ZAC wedstrijd te rijden?
Hoe gaat inschrijven in zijn werk?

Hoor het wel *D *D

Bedankt!
Weet niet wat voor tijd dat je rijdt, maar de winnaar in de snelste groep reed de laatste wedstrijd onder de 1.50 op Assen.

Om aan ZAC wedstrijden te kunnen deelnemen dien je naast je licentie een lidmaatschap af te sluiten bij DNRT. Daarna kun je lekker :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan