Hoe gebruik jij je motor

Ik gebruik de motor puur voor de fun in mooi weer. Eerst de radar plaatje bekijken en dan pas op stap.
Helaas ging dat afgelopen woensdag goed mis; een grote vette onweersbui van ruurlo tot en met enschede. Heb 3 keer onderweg moeten stoppen vanwege harde rukwinden. Nee dat was ook niet wat op een motorfiets. Vandaag weer heerlijk gereden en na afloop een terrasje gepakt, mmoier kan het niet.
 
wij hebben wel een auto, maar die staat nou 6,9 dagen in de week stil.

ik rijd altijd met mijn brommert (mijn fiets is stuk) of ik loop, dus met mijn kilometertjes zit het ook wel snor :] :] :]
 
Toeren? :? Wasda?

Dat woord staat niet in m'n woordenboek. :9

Ik gebruik m'n SRAD waarvoor ie gemaakt is. Gasssss dus. :}
 
Veel evenementen bezoeken, en heeeel af en toe woon werk verkeer. Voornamelijk moet ik wel een bestemming hebben..doelloos rondtoeren in de buurt is niks voor mij. Het lange afstands toeren is beter, dan zie je nog eens wat.
Zoals mijn vakantie in frankrijk vorig jaar met 4200km in 2 weken. In 2000 door nederland en in 1999 frankrijk 2400km en in 1998 nederland vakantie.
Eigenlijk heb ik een toermotor nodig, maar ik vind een chopper mooier...Ik rijd een vulcan 800.
Een toermotor zou ik wel willen, maar een sportster 1200 vinnik mooier.. :) (ook kwa gevoel)
Op vakantie loop ik dan weer te zeiken dat ik toch een toermotor zou willen...en bij gewoon gebruik voel ik me goed op een chopper...
Had ik maar plaats en geld voor 2 motoren he. *D
Ok dat was mijn preek
 
Mijn motor is zowel voor woon-werk als voor werk-woon verkeer. Ik slaap namelijk thuis. Jullie niet????????
 
Ik gebruikte de motor voor woon-werk-verkeer en voor allerlei andere dingen, als ik maar kan rijden! Ook om es een slootje mee uit te vegen :j
 
Ik gebruikte de motor voor woon-werk-verkeer en voor allerlei andere dingen, als ik maar kan rijden! Ook om es een slootje mee uit te vegen :j

Hee gozert ;)

[ontopic]
Ik gebruik fiets voor alles in principe...met superglad wegdek in de wintermnd blijft ie staan, maar verder stuur ik door.

Voor plezier, "verplichtte" ritjes, boodschappen...gewoon vervoersmiddel dus.

En niet te vergeten het rondje Apeldoorn-Zutphen
 
Terug
Bovenaan Onderaan