Hoe groot moet het M-F worden?

Auke

MF veteraan
3 jun 2001
1.053
12
Fryslân
Veel reclame voor het forum hoeft voor mij niet. Een forum blijft leuk, wanneer het nog overzichtelijk is, en dus niet te groot.

GOT was aan het begin ook een zeer leuk forum, toen werd het groot en was er meer onzin te vinden dan interessante onderwerpen.

Natuurlijk komen daar ook wel veel van die pubertjes met hun onzin, gelukkig is hier de minimale leeftijd 18 ;)

Het mag wel wat groter worden van mij, maar niet al te te.

Gelukkig heb ik er niks over te zeggen he :P

Wat vinden jullie?
 
Laatst bewerkt:
crossposten is niet netjes :P

Noujah, ik denk dat rond de 2000 users wel kewl zou zijn. Of een harde kern van een 100 users is ook leuk.
Hoeft echt geen probleem te zijn voor de kwaliteit.
 
Ik heb er even een Poll bijgemaakt, dan is het toch geen crosspost meer? toch??
 
Zou leuk zijn als het forum nog stevig zou groeien, tot op het moment dat er geschreeuwd gaat worden UTFS UTFF etc. Dan gaat voor mij de lol ervan af.
 
Moet niet té groot worden, maar een iets grotere harde kern zou inderdaad wel tof zijn.. niet zoals GOT, da\'s te kolossaal, niet leuk meer..
 
Ik zou het niet te groot maken.
Nu kent iedereen elkaar nog... :)
 
Goeie topic! Mogen van mij nog paar honderd bij maar niet paar duizend, dan wordt het even massaal als GoT, en ik heb geen goeie herinnering aan GoT. :( :P
 
Zolang het gezellig blijft vind ik het goed. Alhoewel het natuurlijk prettig is wanneer je nog kunt onthouden wie wie is. Dus: een beetje groeien...
 
Groeien is niet erg. Gelukkig is er toch een beetje een leeftijdsgrens. Lijkt er toch op dat een beetje verstand met de jaren komt (hmmm, alleen de rijstijl word er niet beter op)
En wij hebben natuurlijk veeeel leukere modjes als tweakers en fok ;)

We moeten er ook een beetje voor zorgen dat we vooral over motoren kletsen. Dan lopen de discussies iets minder hoog op. Blijft de sfeer leuk.
 
Laatst bewerkt:
Mag nog wel iets drukker worden mijns inziens. Vermaak me hier tot nu toe opperbest, maar dat komt vooral daar het feit dat er hier geen HlpDsK, Bulldog etc (GoT red.) rondlopen.
 
Hmm, R1no snapt niet echt waar deze reactie op slaat.

trouwens : t broertje van cbr girl is aardig anoniem voor een stoere bink, vind R1no
Uitleg: Broertje van CBR-girl vindt motorrijders 8-) Is dus ook gek op alles met een helm... Skoezie draagt een helm op dat kleine picje, dus broertje vindt Skoezie the man....
:} Skoezie :}

Andere mogelijkheid: Skoezie heeft dezelfde helm als vriendje van CBR-girl (CBR-guy?) en CBR-brother vindt CBR-guy stoer...

Is dus gewoon hardstikke positieve opmerking :)
 
Mag nog wel iets drukker worden mijns inziens. Vermaak me hier tot nu toe opperbest, maar dat komt vooral daar het feit dat er hier geen HlpDsK, Bulldog etc (GoT red.) rondlopen.
Idd, dan was ik hier ook al gebanned geweest waarschijnlijk :P
 
Uitleg: Broertje van CBR-girl vindt motorrijders 8-) Is dus ook gek op alles met een helm... Skoezie draagt een helm op dat kleine picje, dus broertje vindt Skoezie the man....
:} Skoezie :}

Andere mogelijkheid: Skoezie heeft dezelfde helm als vriendje van CBR-girl (CBR-guy?) en CBR-brother vindt CBR-guy stoer...

Is dus gewoon hardstikke positieve opmerking :)

Of Skoezie heeft een geheime affaire met CBR-girl en aangezien het broertje van CBR-girl een hekel aan haar huidige vriend heeft, kan hij deze actie wel waarderen :}

En wat mij betreft mag het wel stuk drukker worden, dus meer reclame dus meer inkomsten.
En wie weet krijg ik dan wel betaald voor mijn moderator acties :+
 
Laatst bewerkt:
Uitleg: Broertje van CBR-girl vindt motorrijders 8-) Is dus ook gek op alles met een helm... Skoezie draagt een helm op dat kleine picje, dus broertje vindt Skoezie the man....
:} Skoezie :}

Andere mogelijkheid: Skoezie heeft dezelfde helm als vriendje van CBR-girl (CBR-guy?) en CBR-brother vindt CBR-guy stoer...

Is dus gewoon hardstikke positieve opmerking :)

Als ie geil is van mensen die een helm dragen moet ie misschien maar eens naar Sex voor de Buch. :) Daar was toendertijd ooit een vent die geil werd van het geluid van scooters. Helaas heb ik die aflevering gemist, maar schijnt dat ie bij elke scooter die langs reed, hij de bosjes in ging om een potje met z\'n snikkel te spelen. Op tv zag je \'m dan ook naakt op een scooter ofzo.
Iemand die aflevering gezien? :)
 
Als ie geil is van mensen die een helm dragen moet ie misschien maar eens naar Sex voor de Buch. :) Daar was toendertijd ooit een vent die geil werd van het geluid van scooters. Helaas heb ik die aflevering gemist, maar schijnt dat ie bij elke scooter die langs reed, hij de bosjes in ging om een potje met z\'n snikkel te spelen. Op tv zag je \'m dan ook naakt op een scooter ofzo.
Iemand die aflevering gezien? :)

Gelukkig niet :)
Zie het al helemaal voor me. Mf\'rs rijden hun rondjes op PPP staat er een mannetje met z\'n snikkel te spelen. Is niet goed voor de concentratie ;) Of viel hij alleen op scooters? :?
 
Gelukkig niet :)
Zie het al helemaal voor me. Mf\'rs rijden hun rondjes op PPP staat er een mannetje met z\'n snikkel te spelen. Is niet goed voor de concentratie ;) Of viel hij alleen op scooters? :?

Daarom moeten jullie ook niet altijd zeggen waar en wanneer jullie gaan rijden. Dat maakt het wel heel makkelijk voor dat soort figuren.

Of het moet zijn dat jullie hetzelf wel lekker vinden :?
 
De tendens lijkt te zijn dat we het graag niet al te masaal, wel gezellig, informatief en overzichtelijk willen houden.

Ben ik helemaal voor :)

Meer meningen?
 
Je post was in reactie op de Radio uitzending van Corne Klijn, je dacht dat MF hierdoor te groot zou worden.

Maar hoeveel motorrijders denk je dat er naar zijn show luisteren, hoeveel daarvan zouden naar de site komen? Ik denk dat dat wel mee zal vallen.

Maar ik sluit me ook aan bij de heersende tendens.
 
Ik wil niet beweren dat er geen reclame moet worden gemaakt, en naar Corne gaan! Heb veel plezier.
Ik ben alleen benieuwd hoe de rest er over denkt.
En als Duderuud het graag erg groot wil hebben (sponsorgeld) moet hij dat doen. Het is zijn forum. Ik zou het alleen erg jammer vinden dat het zo groot wordt dat het niet meer leuk is, en de \"oude garde\" (zie GOT) Het forum gaat verlaten.

Maar gelukkig is het nog niet zover, en dat zal ook niet zo snel gebeuren (hoop ik).
 
Terug
Bovenaan Onderaan