Hoe haal je een andere motorrijder in?

als je schrikt van iemand die jou RECHTS inhaalt, dan ben je zelf fout, je hebt zelf OOK spiegels! :X
? als er iets gebeurd is achterop komend fout. Ik vind het een beetje schobbejakkerig om rechts in te halen, op dezelfde baan. Maar deze motorrijder vraagt er natuurlijk wel naar.
Voorkom lastige situaties en haal links in.
 
zoals het hoort: links ervoorbij
als je er rechts langs gaat zou ie wel 'ns serieus kunnen schrikken...

kheb het overigens al eens voorgehad met een koekblik die langs rechts voorbijkwam |(

was redelijk druk op de baan, ik reed rond de 60, net als de auto voor me. Ga ff wat meer naar links op het baanvak om te kijken of ik er voorbijkon, komt er plots rechts zo'n huppeltrut in een twingo me voorbijrijden B|
ik schrok me echt de pleuris...

vond dat ze die stevige tik op d'r motorkap wel dubbel en dik verdiend had })
 
Ben je hier uitgegaan van Nederland of engeland, dat scheelt namelijk nogal.
maar voor beide geldt in ieder geval GAASSSSSSSSSSS :?
 
Zit ik zaterdag achter een vfr op de reinaldaweg woerden montfoort rijd lekker door blijft ie achter auto's rijden net voor een paar mooie bochten :( :( :(

denk nog zal me niet uitsloven en er voorbij gaan, toen ben ik maar omgekeerd en nog een keertje :] :]
 
Het lijkt mij dat je dat wel goed doet en als ik jou in zou willen halen zou ik je ook ruim inhalen,via de linkerrijbaan,zo heb ik het geleerd met lessen en lijkt me ook wel zo veilig!
Je weet n.l nooit helemaal zeker of degene die voor jou rijdt ook voor jou naar rechts gaat......

precies, voor hetzelfd geld ligt er een baksteen (nee jij niet :) ) op de weg waart hij voor uitwijkt.

Denk jij:"hey das aardig"

*kabaf*

lijkt me niet grappig. :)
 
Zaterdag zat ik achter een motorrijder die zo'n beetje precies tussen de twee rijbanen(buiten bebouwde kom) in reed. Extreem ver naar links dus. Ga je er dan toch met een gigantische bocht links omheen, of duik je er rechts langs?
Ik twijfelde nl. over de reden van zijn "linksrijden". MOCHT ik er nou rechts langs en zat ie daarom daar? Of zou ie het wel de juiste plek op de weg gevonden hebben?

nooit rechts inhalen. En het doel van links rijden, tja, ik heb geleerd links van het midden te rijden, ik weet niet hoe jij dat geleerd hebt. Als er echter wat snelle jongens aankomen ga ik naar rechts, en laat ik een gat vallen, zodat ze mij en vervolgens het autotreintje kunnen inhalen.
 
ik denk als je mij rechts zou inhalen, wij ook niet echt vrienden worden.
 
Ik kwam een zondag over de N206 terug uit Zandvoort en voor me reed een CBR met daarop een vrolijk in de rondte kijkend en pratend stelletje
Midden op de rijstrook rijdend en niet echt bewust dat ik erachter zat en er langs wilde. Om nou niet gelijk te gaan toeteren en zo heb ik het dus een tijdje aangekeken en er kwam geen verandering. Tot ik bij een invoegstrook kwam en na even rechts gekeken te hebben of daar wat reed een dot gas en er maar rechts langs gereden
 
nooit rechts inhalen. En het doel van links rijden, tja, ik heb geleerd links van het midden te rijden, ik weet niet hoe jij dat geleerd hebt. Als er echter wat snelle jongens aankomen ga ik naar rechts, en laat ik een gat vallen, zodat ze mij en vervolgens het autotreintje kunnen inhalen.

Ik heb wel geleerd om links van het midden te rijden, maar deze jongen zat links van het links van het midden. Hij reed regelmatig op de witte strepen(wel knap trouwens). Heb overigens niet ingehaald maar ben gewoon blijven hangen. Het was een kort stukkie en ik had (evenals hij) geen haast... 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan