Hoe handvatverwarming verwijderen

Fabienne

Die hard MF'er
14 mrt 2004
715
0
Bussum
Op mijn CBRetje zat handvatverwarming toen ik hem kocht, vond het wel grappig in het begin, maar na enkele keren op een andere CBR gereden te hebben, wil ik ze verwijderen, aangezien ze zo strak zitten, dat je niet fatsoenlijk gas kan geven e.d. daardoor verlies ik veel tijd met optrekken en gas geven na het schakelen.

Via zoeken heb ik al gevonden hoe nieuwe handvatten te plaatsen... maar hoe verwijder ik de handvatverwarming, aangezien die ergens aangesloten zit enzo... :?

Ligt het 'strakke' gasgeven trouwens aan die verwarming...of is het iets anders..
 
Ik weet niet waar ze hem op aangesloten hebben.......ergens op een geschakelde draad na het contactslot neem ik aan?
Het kan ook zijn dat je terugtrekgaskabel te strak staat.............heb je wel een paar millimeter speling op je gashandvat?
 
Gas geven ligt daar niet aan aangezien het hetzelfde zit als je normale handvat
is dus zonde om zoiets te verwijderen
Wat je het beste kan doen is even je gaskabel invetten en nakijken.

als je niet weet hoe dat moet laat maar weten dan post ik de uitleg hier *D
 
zit het handvat rubber niet gewoon te ver op je gasdraaibus geschoven en raakt je rechter schakelaars?

uhm denk het niet, dat ding verschuift sowieso uit zichzelf best veel naar rechts (kan dan een centimeter metaal (die gasdraaibus :? ) zien), en duw hem dan zelf iedere keer terug, maar dat maakt qua draaien geen verschil...

Als ik het gas opendraai, duurt het ook heel lang voor ie terugdraait in 'nulstand' of blijft zelfs hangen ...
 
speling als dat ik kan draaien tot het punt waar ie pas begint gas te pakken..?

Ja daar heb ik een paar milimeter speling, is toen al een keer bijgesteld iig, maar hielp nix...
 
nope en heb je een apparaatje voor nodig

heb je wat te doen rond 1800 uur (ben ik klaar met werken) en kan hem smeren als je wil Moet je wel ff 5 minuutjes rijden :P (eindhoven)
 
Je komt vanuit Maastricht :?

blah.gif


blah.gif

En jij bent zeker wel zo'n fanatiekeling die z'n nummerplaten onleesbaar maakt als hij foto's post. |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan