Hoe hard heb je wel is op je supersport gereden?

195 met m'n 206 8-) . O shit, dat is m'n auto maar die is alleen super sportief. Met de motor nog niet verder geweest dan de 130. Was op de lesfiets. Rebel waar ik nu soms op rij, komt niet verder dan de 120 ;( , dus nog niet echt schokkend.
 
het valt me wel op dat er maar weinig mensen over de 300 zijn gegaan....
:)

ik hoop dat toch nog is te doen...moet ik waarschijnlijk eerst een motor met 150 pk plus kopen....

ik zit nu met 140 pk...en dat gaat niet lukken....

:(

als je lekker aan het :] bent dan kom je altijd die :j politie tegen...

 
Maar dit zijn de snelheden op de teller neem ik aan? Dus daar gaat weer een beetje van af, al is het bij motoren niet zo veel maximaal 5%...
 
Zoals ik in het Algemene praat al heb gezegd heb ik een fiets die nu wel harder kan, en daar reed ik vanmiddag 240+ mee, ben alleen gestopt met op het tellertje gluren omdat ik de weg toch wat belangrijker vind om in de gaten te houden :]

Dus erhm, mijn "score" komt op 240

_________________
System error, hit any user to continue

[/totaal nutteloze bijdrage!]

[ Dit Bericht is bewerkt door: BYM op 2001-06-30 20:11 ]
 
Met mijn R1 293 '( (dat ding wil niet harder),maar regelmatig heb ik hem ronde de 280/285 staan :P .
Met een 2000gsxr750...... 294 gereden,de eigenaar 304 met die gsxr750 ;)
Topsnelheid vind ik steeds minder belangrijk worden,komt misschien door de drukte etc in het verkeer :? al blijft het natuurlijk lekker om het wel eens te doen :P
 
hoi 240 op de teller van mij cbr
van zutphen naar leuvenheim word altijd omundig gejaagd door motorrijders word namelijk nooit geconteroleerd hehehehe aleen jammer dat het stuk maar een km of 3-4 lang is ruim geschat 8-)
 
zo n cbr 600f oud model loopt 240 250 en die nieuwe gaan tegen de 260 265....althans...dat reed die gozer toen ik m voorbij reed...


ehehehe... :)

die R1 dat is echt rap 293...pffff...



 
zo n cbr 600f oud model loopt 240 250 en die nieuwe gaan tegen de 260 265....althans...dat reed die gozer toen ik m voorbij reed...


ehehehe... :)

die R1 dat is echt rap 293...pffff...

Voorbij reed????? Ik heb niks gezien hoor! PRUTSER!! De weg was op en we moesten remmen..........
 
bij mij 240 op de teller, laatst was ik met 2 maten de een op een r6 en de andere op een fireblade 2001 en we reden op de snelweg tussen hoorn (nh) en de afsluitdijk. ik op mijn top op mijn cbr 600 f uit 92 en verbaasde me over hoe goed hij nog mee kwam. we waren bij het dragracen op harlingen geweest en vroegen ons af of het verschil in pk,s nu echt uit maakte........ Nee dus. bij het eerste verkeerslicht dat we tegen kwamen gaven de blade en ik vol gas, en hoewel ik de eeste run won, de tweede (bij het tweede verkeerslicht) verloor ik maar ik reed een meter achter hem!. Wat me ook opviel was dat de top snelheden erg uit elkaar lagen, OP de snelweg B.V. de r6 gaf aan 267 km op de teller terwijl ik echt precies achter hem reed. en de mijne een top van 240 aangaf, de blade gaf ongeveer hetzelfde aan maar ik denk dat dat wel klopt, hij reed nog wel iets harder denk ik, de blade zag ik echt van me wegrijden maar de r6 had echt een paar kilometer nodig om weg te komen. :j

wat ik maar aan wil geven even buiten de top snelheid, wees niet getreurd als er een blade of r1 of soortgelijk naast je staat bij het verkeerslicht, de eerste 200 meter doet dat er niet toe, denk ik.
ze moeten eerst maar zien dat ie niet gaat wheelieen(wat er met dat vermogen wel inzit)

vooralsnog gaat het gewoon om techniek.

gewoon gaan met die banaan, en zien waar het schip strand :}
 
a: rechts voorbij...
b: you give him :j
c: niet met 125 inhalen...maar met dik 200...

wat zijn jullie ervaringen met automobies op de linkerbaan?????

zeer lastig(wel uitkijken!)
standaard het rukkers gebaar :}
regelmatig gasten die lastig doen, allemaal losers

 
Spijt me voor jouw, maar een CBR 600 houdt een R1 niet bij.
Als je dat wel lukt kan of jij aardig rijden, maar eigenlijk betekent het dat de R1 in ieder geval NIET kan rijden.

Had hiervoor zelf ook een CBR600, en die maakt geen kans.
Mijn vriendin heeft een Fireblade uit 95, ook daar loop ik bij weg, makkelijk.
Je wint natuurlijk geen honderden meters, ze blijft heus wel binnen een aantal motorlengtes, maar dat is dan ook weer afhankelijk van, hoe lang ga je door.
 
Spijt me voor jouw, maar een CBR 600 houdt een R1 niet bij.
Als je dat wel lukt kan of jij aardig rijden, maar eigenlijk betekent het dat de R1 in ieder geval NIET kan rijden.

Had hiervoor zelf ook een CBR600, en die maakt geen kans.
Mijn vriendin heeft een Fireblade uit 95, ook daar loop ik bij weg, makkelijk.
Je wint natuurlijk geen honderden meters, ze blijft heus wel binnen een aantal motorlengtes, maar dat is dan ook weer afhankelijk van, hoe lang ga je door.

Toch heb ik met mijn CBR600F uit 2000 op het circuit op Assen een R1 zoek gereden.
Ik wist naar hem toe te rijden en de bocht voor het rechte stuk nam ik net ff beter zodat ik 1 seconde eerder op het gas kon. Toen reed ik hem op het rechte stuk voorbij.
:9~
Wat ik maar wil zeggen is dat het vermogen niet ze veel uit maakt. Het ligt allemaal erg dicht bij elkaar. Alleen op een recht stuk van een paar kilometer zul je het verschil gaan merken.

 
die landsaru wat een bikkel hij speert een r1 eruit...

en ja....een paar dagen geleden werd ik er inderdaad eruit gespeerd in de bocht richting de a9...

ik ging er met 180 in op acc. naar 205 komt er rechts ff een cbr 600 met landsaru voorbij....schatting 230 ofzo...

weer NIET>>>>>voor gebleven...tis toch balen...
er komt een dag dat ik landsaru in halen mag.... (in de bocht)...
sjonge jonge jonge...

MAAR OP DE TOPSNELHEID VERSLA IK JE WEL MAATJE!!!

 
Terug
Bovenaan Onderaan