Hoe hard heb je wel is op je supersport gereden?

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.785
149
A.
nou wil ik het wel is weten...wie de echte bikkels zijn op de nederlandse snelwegen zijn...

mijn snelste rit was op de a28 tussen groningen en assen...

topsnelheid 270km/h :}

en jij? :]
 
325kmh (op de teller) in Duitsland (uiteraard) *D
Oeps. De vraag was in Nederland. Dat was iets van 300 op de A2, ergens, een keer. Min of meer per ongeluk. Gewoon effe lekker door z'n versnellingen heen...

[ Dit Bericht is bewerkt door: Jeroen12 op 2001-06-28 22:44 ]
 
Voor mij was 230 voorlopig wel even genoeg.

Met de auto (huur BMW 7 serie, klusje in duitsland en was de enige met een nav-systeem) heb ik in duitsland wel wat harder gereden 8-)
 
250 op de teller waar ik met m'n neus bovenop lag 8-)

Duitsland, 2 baans snelweg

_________________
Yamaha YZF600R Thundercat | getuned door Mobu | 105 PK | met z'n allen naar de TT-assen gassen!!! :}

[ Dit Bericht is bewerkt door: BertV op 2001-06-28 23:19 ]
 
Hmmm, 180 op een geleende ZXR750. Ik mocht daar maar 80 }) . Na de toerenbegrenzer in z'n drie dacht ik: "Laat ik maar stoppen met schakelen..."
 
Op 2001-06-28 22:42, schreef Jeroen12:
325kmh (op de teller) in Duitsland (uiteraard) *D
Oeps. De vraag was in Nederland. Dat was iets van 300 op de A2, ergens, een keer. Min of meer per ongeluk. Gewoon effe lekker door z'n versnellingen heen...

[ Dit Bericht is bewerkt door: Jeroen12 op 2001-06-28 22:44 ]
heb je de testen wel eens gelezen op www.motorcyclenews.com
dan zeg iik nu niet dan niet en nooit niet met een standaard zxr12
kort aan de 295 echt km per uur zal waarschijnlijker zijn '(
maar hoe dan ook het is zeer hard *D *D *D
grreeettzzz redbulli met 285 echt geklokte km per uur in duitsland op een kombaan (contidrome),en dat op eeen DUC ,lopen ze toch harder als de meeste verwachten :] :] :} :} :] :]
 
Op mijn R6 heb ik nu op een stukje rustige weg van zo'n kilometer lang de 245 op de teller gehaald. Op mijn oude CBR was dat de absolute top.
De R6 heeft dus meer, maar ik heb het er nog niet uitgehaald.
 
198 op de teller, meewind en lichtjes bergaf...
maar niet op een supersport natuurlijk '( , nog 2 jaartjes wachten en dan is't pas echt :]

mijn armen zijn sindsdien wel iets langer en mijn hoofd trilt nog na want achter 2 tellertjes kun je je nogal moeilijk wegsteken
 
met een VFR?

Met mijn vorige motor (VFR '96 met sportuitlaat en dynojet-kitje) heb ik op de A6 wel een 255 gehaald, maar vond het toen wel welletjes.....

Maar ik heb het maar een keer geprobeerd, en best wel over een kort stukje. Het nadeel was dat mijn afslag sneller in zicht was dan normaal en ik moest stoppen.... |(

[ Dit Bericht is bewerkt door: merel op 2001-06-29 02:00 ]
 

heb je de testen wel eens gelezen op http://www.motorcyclenews.com
dan zeg iik nu niet dan niet en nooit niet met een standaard zxr12
kort aan de 295 echt km per uur zal waarschijnlijker zijn
maar hoe dan ook het is zeer hard


Ik weet heel goed hoe hard een ZX-12R echt loopt. Door oa het Duitse blad Motorrad geklokt op 305 echte kilometers per uur. Daarom heb ik er ook 'op de teller' bij gezet. De teller wijkt zo'n 6% af...

_________________


[ Dit Bericht is bewerkt door: Jeroen12 op 2001-06-29 08:10 ]

[ Dit Bericht is bewerkt door: Jeroen12 op 2001-06-29 08:11 ]
 
Afdeling gekken, BYM hier!

Op mijn RD-tje is 190 het hardste wat ik gereden heb, alhoewel ik het wel eens gepresteerd heb om 13.45 weg te gaan van huis, een half uur hangen in het centrum van Groningen, en om 16.45 terug thuis te zijn, op een zaterdagmiddag wel te verstaan.

Maar goed, dat telt weer niet want dat was met de lease bak....... :j
 
weet je nou wat leuk is...het maakt wat los bij de mensen he...zo'n topic!@!!.... :)

maarum op je rd 190? man...dan zit ik nog in midden 4....
je weet niet wat je mist...als je nog ff door kan naar 250 + de wereld wordt een stuk smaller....

en nog een groot nadeel als er een auto voor je zit waar je voor moet remmen....dat is pas een drama... van 250 naar 120..... :(

ik reed vanochtend naar me werk beetje ruzie met een opel vectra de beste man dacht dat ie king of the road was ofzo....
en maar links hangen op die baan...

ik er rechts naast rijden...ff duim omhoog, in het kader van strakkie actie kerel gaat lekker...

wat kreeg nappie, een :j

sja...wat doe je met dat soort mensen...

a: rechts voorbij...
b: you give him :j
c: niet met 125 inhalen...maar met dik 200...

wat zijn jullie ervaringen met automobies op de linkerbaan?????
 
maarum op je rd 190? man...dan zit ik nog in midden 4....
je weet niet wat je mist...als je nog ff door kan naar 250 + de wereld wordt een stuk smaller....

en dat is goed?

da's de ellende met de huidige superbikes, je moet er steeds harder mee voor de kik.

ik mag blij :? zijn als ik de 190 haal, maar tot die tijd heb ik erg veel :] lol
 
gewoon inruilen dat ding....midden 4 is voor mij, dan ben ik net een beetje opgang....

het enige verschil is als je een schuiver maakt dan ben je met een rd beter af....

dat is goedkoper maken dan een nieuwe supersport.....
 
250 op de teller.. Belgische (beton)snelweg
guz: denk je dat een supersport geen lol is onder de 190 ofzo?
De lol duurt alleen wat langer.. tot ruim 250 dus
 
292 op A12 tussen Utrecht en Woerden.

Maar rij best wel vaak 260/270 als het even kan
 
De snelheid is niet zo spannend, maar de accelleratie wel en het wordt wel spannend als het wat drukker is, moet je maar eens als je 250 rijdt vol in de remmen gaan.

Ook als je wat langer 250 + rijdt (20min) wordt de inspanning wel groot, vooral achter je kijken met die snelheid voor eventuele politie en de berm controleren op flitsers wordt dan ook moeilijker.
 
Nou ja....bina een keer vol gas..265

Reed een auto, moest toen remmen...

Ik rij vrij vaak hard, dus <200

Is leuk..inderdaad...de acceleratie! :9~ :}
 
Nou ja....bina een keer vol gas..265

Reed een auto, moest toen remmen...

Ik rij vrij vaak hard, dus <200

Is leuk..inderdaad...de acceleratie! :9~ :}

Bedoel je nu echt minder dan (<) 200? Meer bedoel je zeker?
Anyway, 200 doe'k nu wel eens.. is leuk, zelfs remmen voor auto's is dan leuk, mag je effe later weer gassen namelijk! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan