Hoe hard kunnen we?

letterlijk

MF veteraan
31 okt 2008
1.025
3
Den Haag
Wilders heeft aangegeven pas vanaf 11 km/h te gaan bekeuren. Dat is potverdikkie even mooi zeg!

Plus dat deze meneer de 130 km/h regel wilt invoeren. Dat betekent dus dat we pas vanaf 141 km/h bekeurd gaan worden. En rijdt je 142. Dan gaat daar nog de wettelijke correctie vanaf -5 km/h. O-)

Zinvolle onzin of onzinvolle zin? Inzonville zon of zonville inzon?

Kan Wilders beter een carrièreswitch maken en de stoel van mister *kuch fuck* Spee overnemen of moet ie maar gedoogd blijven?
 
tussen utrecht-amsterdam ligt een mooi 4-baans weg. kan met gemak 130.
zelfs niet gevaarlijk met de vrachtwagens.
eerste 2 rijbanen kunnen ze elkaar inhalen.
3e en 4e rijbaan kunnen de auto's, bussies, motorfietsen elkaar opjagen.
 
Ik ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken. Volgens mij loopt de overheid aardig wat geld mis als dit ingevoerd gaat worden. Uiteraard moet dit gat gevuld worden, zeker gezien de miljarden die al bezuiningd moeten worden. :(
 
tussen utrecht-amsterdam ligt een mooi 4-baans weg. kan met gemak 130.
zelfs niet gevaarlijk met de vrachtwagens.
eerste 2 rijbanen kunnen ze elkaar inhalen.
3e en 4e rijbaan kunnen de auto's, bussies, motorfietsen elkaar opjagen.


en baan 5 is voor mij, zonder snelheidsbeperking. :]
 
Wilders heeft aangegeven pas vanaf 11 km/h te gaan bekeuren. Dat is potverdikkie even mooi zeg!

Plus dat deze meneer de 130 km/h regel wilt invoeren. Dat betekent dus dat we pas vanaf 141 km/h bekeurd gaan worden. En rijdt je 142. Dan gaat daar nog de wettelijke correctie vanaf -5 km/h. O-)

Zinvolle onzin of onzinvolle zin? Inzonville zon of zonville inzon?

Kan Wilders beter een carrièreswitch maken en de stoel van mister *kuch fuck* Spee overnemen of moet ie maar gedoogd blijven?

Volgens mij is het pas na 11km/h te gaan bekeuren OP DIT MOMENT. Omdat in het regeerakkoord is afgesproken dat de maximumsnelheid verhoogt word naar 130km/h zouden vanaf nu (en terugwerkende kracht -> regeerakkoord) alle boetes tot 11km/h te hard (dus 131km/h) kwijtgescholden moeten worden. Dus niet 141km/h zoals jij zo graag wilt :+
 
ik hoorde dat wilders vrachtwagens verplicht wilde laten tunen en 110 wou laten rijden.
voor betere doorstroom
Straks ga je nog zeggen dat Wilders heeft gezegd dat gieters altijd voorrang hebben, zeker als ze blauw zijn en van rechts gegooid worden :+
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is het pas na 11km/h te gaan bekeuren OP DIT MOMENT. Omdat in het regeerakkoord is afgesproken dat de maximumsnelheid verhoogt word naar 130km/h zouden vanaf nu (en terugwerkende kracht -> regeerakkoord) alle boetes tot 11km/h te hard (dus 131km/h) kwijtgescholden moeten worden. Dus niet 141km/h zoals jij zo graag wilt :+

Je hebt gelijk. Fucking jammer. Ik ga nu huilen '(
 
Hoe mooi het voorstel om de snelheid te verhogen ook is, ik vind het maar een vreemd idee dat het al gedoogd zou moeten worden voor die wet er goed en wel doorheen is.

Gelijk daaraan zou je kunnen stellen om nu de boetebedragen met 15% te verhogen omdat ze dat voor 2011 toch al van plan zijn.
 
Hoe mooi het voorstel om de snelheid te verhogen ook is, ik vind het maar een vreemd idee dat het al gedoogd zou moeten worden voor die wet er goed en wel doorheen is.

Gelijk daaraan zou je kunnen stellen om nu de boetebedragen met 15% te verhogen omdat ze dat voor 2011 toch al van plan zijn.

Zou dat dan ook met terugwerkende kracht op jouw boete toegepast moeten worden? O-)
 
Ik vraag het me af of die het erdoor krijgt.

ze verhogen de boette bedragen en dan gaan ze de snelheid grens verhogen :S

niet echt logisch maar ben wel benieuwd
 
Terug
Bovenaan Onderaan