Hoe hard kunnen we?

nog hoger :o

watdaggie.. vandaag binnen, negeren 3-kleurig verkeerslicht 160 euries + 6 euri administratie kosten, das omgerekend 365 florijnen. :N
Zie daar Piet Heyn, das voor ieder gehele dag een heel Florijn. Toch maar op zoek naar de volgende zilvervloot, gij schavuit.


:+
 
voorlopig gaat de maximumsnelheid niet naar de 130. De anwb beweert dat er maar weinig plaatsen zijn waar het zou kunnen en als de maximum snelheid naar de 130 gaat betekent het ook meer fijnstoffen.
 
Gek he dat we in nederland buiten de Randstad niet harder dan 120 kunnen rijden op de vierbaans wegen, omdat het snelheidsverschil met vrachtwagens te groot wordt.

Raar dat je bij onze oosterburen op vergelijkbare wegen niet eens een limiet hebt. 2 weken terug nog even een paar vrachtwagens met 220 voorbij gezoefd }) Het had harder gekund als er niet een koekblik met geel kenteken in de weg had gereden. Maar ach oefeningetje vertragen van 220 naar 130 is ook wel weer goed voor de concentratie _O- :+
 
nog hoger :o

watdaggie.. vandaag binnen, negeren 3-kleurig verkeerslicht 160 euries + 6 euri administratie kosten, das omgerekend 365 florijnen. :N

Boetes voor door rood licht rijden kunnen niet hoog genoeg zijn, is levensgevaarlijk!!
 
Laatst bewerkt:
Ze mogen wat mij betreft mij een extra boete geven als ze maar eens op zouden houden met dat vuile belerende toontje van die eikels in "wegmisbruikers"

En ja, "als je het niet wilt zien dan kijk je toch niet?'
Dat weet ik wel. Maar het is net zo als een wondje of zo. Je weet dat je er niet aan moet zitten maar kunt het toch niet laten. En dan doet het pijn.

|( |( |( |( |( |( |( |( |(

Koos Spee heeft een heleboel dingen op scherp gezet. Maar ik blijf erbij dat die man tenminste helder is geweest (limiet=limiet) en totaal onkreukbaar.
Niet iets wat je van de Nederlandse overheid verwacht....Van oudsher meer gedooggedoe etc etc.
 
Boetes voor door rood licht rijden kunnen niet hoog genoeg zijn, is levensgevaarlijk!!

Nounou, rechts afslaan in de situatie ! 't enige wat levensgevaarlijk is, zijn de spek-gladde klinkers in de bocht..

full
 
ik hoorde dat wilders vrachtwagens verplicht wilde laten tunen en 110 wou laten rijden.
voor betere doorstroom

Daar ben ik dan wel voor :P
Tunen hoeft niet eens... gewoon de begrenzer op 110 zetten. maar dan hou je hetzelfde... vrachtwagen die elkaar met 109.8 en 110 in halen |(

Heb je wat tegen de goede man...?
De meeste vrachtwagens halen dat zo wel...

Alle "echte" vrachtwagens wel ja. Hoe het zit met die kleine bakwagens weet ik niet.
[me="Roy "R""]is weleens met 110 gemiddeld van Berlijn naar huis gereden :P[/me]

Gek he dat we in nederland buiten de Randstad niet harder dan 120 kunnen rijden op de vierbaans wegen, omdat het snelheidsverschil met vrachtwagens te groot wordt.

Raar dat je bij onze oosterburen op vergelijkbare wegen niet eens een limiet hebt. 2 weken terug nog even een paar vrachtwagens met 220 voorbij gezoefd }) Het had harder gekund als er niet een koekblik met geel kenteken in de weg had gereden. Maar ach oefeningetje vertragen van 220 naar 130 is ook wel weer goed voor de concentratie _O- :+

Zijn er buiten de randstad 4 baans snelwegen dan?
Maar opzich heb je gelijk hoor. ;)

Nounou, rechts afslaan in de situatie ! 't enige wat levensgevaarlijk is, zijn de spek-gladde klinkers in de bocht..

[afbeelding]

Euh wil je nu zeggen dat hier door rood rechtsaf slaan niet gevaarlijk is?

Zo ja, waarom niet dan? Kan van links wel wat aankomen en van de andere kant linksaf kan ook groen hebben?
 
Laatst bewerkt:
Wilders heeft aangegeven pas vanaf 11 km/h te gaan bekeuren. Dat is potverdikkie even mooi zeg!
...


Klinkt goed. Bekeuren vanaf 11 te hard. Maar dan wel direct rijbewijs afpakken met nieuw examen erbij. Bij recidivisme binnen 5 jaar: voertuig verbeurd verklaren en met de verkoopsopbrengst een fonds voor revalidatie van verkeersslachtoffers spijzen. Third strike and you're out: definitief rijbewijs kwijt, for ever!

Van zo'n rechts populistische kwibus had ik toch wat straffere uitspraken verwacht. De Sissi !! ("Jeanette" in goe vlaamsch) .
 
Laatst bewerkt:
Klinkt goed. Bekeuren vanaf 11 te hard. Maar dan wel direct rijbewijs afpakken met nieuw examen erbij. Bij recidivisme binnen 5 jaar: voertuig verbeurd verklaren en met de verkoopsopbrengst een fonds voor revalidatie van verkeersslachtoffers spijzen. Third strike and you're out: definitief rijbewijs kwijt, for ever!

Van zo'n rechts populistische kwibus had ik toch wat straffere uitspraken verwacht. De Sissi !! ("Jeanette" in goe vlaamsch) .


kijk nou, een troll... :z

:W

Hij wil voorlopig gedogen tot de wet erdoor is.
Toch snap ik niet wat het probleem is, rond de grote steden is het idd lastig om het door te voeren, maar lange stukken zoals de A1 vanaf amersfoort, de grootste delen van Overijssel, Drenthe, brabant, Groningen etc kan het prima.

Eerst was de ANWB positief en nu lopen ze te miepen dat het niet overal kan.
Harder rijden vergt ook ander inzicht van de bestuurders, wellicht is dat een groter probleem.
 
Euh wil je nu zeggen dat hier door rood rechtsaf slaan niet gevaarlijk is?

Zo ja, waarom niet dan? Kan van links wel wat aankomen en van de andere kant linksaf kan ook groen hebben?

ik zeg niet, dat je hier altijd door rood rechtsaf 't dorp in kan.. taal-puristen B| Maar op het moment van mijn 'actie' was de situatie - volgens mij - dusdanig dat ik zonder ander verkeer te hinderen (was totaal geen ander verkeer aanwezig) op die twee voertuigen achter mij, waarvan later één 'n politie-blik bleek te wezen. En die hinderden ik ook niet, aangezien ik door rood reed & zij 'moesten' stoppen ! en gaf ook nog richting aan ook !

maar lama lekker zitten zittuhe jongens.. reageerde gewoon op 't feit dat iemand zei dat de boetes nog hoger konden worden. En nu zijn we zover dat we mijn rijstijl/verkeersinzicht bekritiseren..

dussuhe lekker back-on-topic.. :W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan