Hoe hard wil jouw 25kw motor?

zo'n rode zeker :P maar 25kw kan hij niet zijn dan kan je top natuurkundig niet boven 150/160 echte kilometers komen in het meest ideale geval ;)
Mijn 600f uit '99 is 25 kw en daar red ik de 180 wel mee. Duurt wel ff, maar 170 red ie sowieso makkelijk. En ik weeg wel ietsje meer dan 50 kg :P
 
Dat is de bekende 2takt verhaal.
Same here! 170 met gemak en daarna wat langzaam naar de 180.
Ik vind dat vreemd want mijn CB500S 42kW heeft het zelfde eigenschappen, maar dan wel met windkracht 5 tegen. Hebben jullie dan wind mee? Bonnen dieet?
 
Dat is de bekende 2takt verhaal.Ik vind dat vreemd want mijn CB500S 42kW heeft het zelfde eigenschappen, maar dan wel met windkracht 5 tegen. Hebben jullie dan wind mee? Bonnen dieet?

De wind maakt niet zo veel uit eigenlijk. Met meer tegenwind duurt het wat langer. (al heb ik natuurlijk niet alle wind types getest want ik rijd zelden 180.)

De volle kuip van een CBR 600 werkt denk ik ook wel mee en ik ben niet zo groot/zwaar. 1.74 bij 63 kilo +/-.
 
Laatst bewerkt:
zo'n rode zeker :P maar 25kw kan hij niet zijn dan kan je top natuurkundig niet boven 150/160 echte kilometers komen in het meest ideale geval ;)
ik had precies 25kw, zx6r '03. Top was 210 op de teller, 190km/h op gps. Kan wel, mits wind mee/gestroomlijnde motor etc..
 
van de week 207 km/h met mn CBR 600 FS, ook op 25kw uitdraai

Wel vanaf het begin steeds bij 15.000 rpm schakelen en na ong 3 km 207 in zn 5, toen begonnen de bosjes waar de agenten altijd staan jammer genoeg dus was nog niet helemaal zn top :p

Ik weet niet of een open uitlaat wat uitmaakt voor de snelheid? die zit er namelijk wel op..
 
gewicht maakt niet veel uit voor de topsnelheid mensen, het is de luchtweerstand van het bredere :P bovenlijf.
 
Terug
Bovenaan Onderaan