Hoe hard wil jouw 25kw motor?

Nee dat heb ik door mijn rsje loopt amper 160 en dan zit ik dik int rood heb je een extra versnelling ofzo? Maar serieus wat is er allemaal aan je rsje veranderd?
Helemaal niks verandert. gewoon standaart zo. Uit 2000 komt de mijne. En bij 180 zit ik nog niet in het rood. dan zit ik net iets boven 10.500 toeren.
 
kheb nochtans al 1 keer 140km/h er uit gekregen
en laat zeggen dat hij tegen 150km/h in de bgrenzer vliegt (12.000tr)

honda cbr 125cc!!!

met 9,7kw, ga jij de 140 of 150 niet halen (opgegeven top ook 110km/h). Mijn Cagiva Mito (Eddy Lawson uitvoering met 10% meer vermogen *O* :P ) heb ik in duitsland tot 187km/h op de teller gekregen. Digitaal was dit 167,7 km/h, en die klopt wel behoorlijk goed d8 ik.
 

met 9,7kw, ga jij de 140 of 150 niet halen (opgegeven top ook 110km/h). Mijn Cagiva Mito (Eddy Lawson uitvoering met 10% meer vermogen *O* :P ) heb ik in duitsland tot 187km/h op de teller gekregen. Digitaal was dit 167,7 km/h, en die klopt wel behoorlijk goed d8 ik (nog een keer met gps nameten).
 
met 9,7kw, ga jij de 140 of 150 niet halen (opgegeven top ook 110km/h). Mijn Cagiva Mito (Eddy Lawson uitvoering met 10% meer vermogen *O* :P ) heb ik in duitsland tot 187km/h op de teller gekregen. Digitaal was dit 167,7 km/h, en die klopt wel behoorlijk goed d8 ik.

Bergaf in Belgie gaat die 140 wel lukken op een CBR125 als het maar steil genoeg is en je al flink gas hebt gegeven. Maar standaard rij je 110 op zo'n ding en ga je liggen, dan 120. En dat is in Nederland. Ik kreeg 'm niet boven de 120km/u op de snelweg.
 
Wind mee, plat op de kuip, berg af, net 170.

Maar boeiu. Boggies nemen vind ik veel leuker, en dat kan al bij 50
 
Wind tegen 120km/u
Wind meej 135 -140km/u (met storm in de rug O-) )

En dan nog presteren om te hard te rijden :N
 
Ik heb eeb vrij korte afstand nodig om naar de top te komen,

In z'n 6 140km/u op exact 6000tpm(platliggen/bergop/bergaf maakt niks uit)

In z'n 5 platliggend exact 160km/u


(Sv650s 1999 25Kw)
 
Op de afsluitdijk wind mee na enige tijd met pijn en moeite 180 aan getikt met gs500 en ook niet erg lang vol gehouden vind het te snel voor zo'n lichte motor :]
 
Normalieter tik ik de 200 wel aan op de teller met mijn gsx 600f.
geen flauw idee wat ik rijdt want ik vertrouw dat ding niet.
had laatst een cb500 gehguurt en die was super sloom.
moeite om de 120 te halen.

Ik denk dat 2 cilinder 25kw slomer zijn dan 4 cilinders.

ik denk trouwens eerder dat de vier cilinders meer vermogen hebben als 25 kw.
 
Tik de 200 wel aan op lange stukken als ik wat platter ga liggen.
Duurt alleen wel een tijd voordat ik er op zit (tot de 170/180 gaat relatief snel).
 
Normalieter tik ik de 200 wel aan op de teller met mijn gsx 600f.
geen flauw idee wat ik rijdt want ik vertrouw dat ding niet.
had laatst een cb500 gehguurt en die was super sloom.
moeite om de 120 te halen.

Ik denk dat 2 cilinder 25kw slomer zijn dan 4 cilinders.

ik denk trouwens eerder dat de vier cilinders meer vermogen hebben als 25 kw.
Dussss. Het is 25kw. Niet 25kw@2cil en 25+kw@4cil. 2 cil heeft meer koppel, en is thus sneller. 4 cil zal ws hogere top hebben. Maargoed. Ieder z'n ding.
 
Terug
Bovenaan Onderaan