Hoe hard wil jouw 25kw motor?

mijne doet 180 tops... is zxr400
Je had de begrenzer toch verwijderd :X
Je hebt nog niet eens je rijbewijs :W

Anyway, gaan nog wel een keer samen knallen :]


Mijn Zx-6R rijdt niet harder dan 150 km/u....



...In z'n 2e O-)

Zonder gein, 180 km/u ook ofzo. Nog niet echt uitgeprobeerd :o
 
ik zit zon ongeveer denk ik ook bij 160/170 en dan gaat hij in 5 net zo hard als in 6 (honda cb 500)...... :Z
 
hoe komt het dan dat een 400 weer harden kan met 25 kw als een 500??? :N


Moet je een 50cc kopen, die gaan pas hard O-)



Oke, dan maar even serieus

|( :X B|

Ehm, aerodynamica/gewicht/pk...noem het maar op. De 500 is hoogst waarschijnlijk een naked en de 400 waarschijnlijk een racer...
 
Mijn Yamaha Virago XV 535 gaat 140 a 145 (teruggezet) heuvel af wind mee had ik laatst 150 km per uur, is op een chopper niet echt relaxed maar wel leuk :]
 
Ik heb de mijne op 200 gehad *O*

(of was dat op een onbegrenste r6 van een vriend in zijn 3 O-) )
 
toen ik mijn vtr250 1989 had reed ik 170km/h op de teller.

nu kan ik net zo hard rijden als ik wil. wel typisch trouwens dat bijna iedereen met een 25KW motor heeft getest hoe hard hij kan, maar met een motor die vol vermogen heeft hebben de meeste het niet geprobeerd.

bang voor de snelheid? :+ om de boete kan het niet gaan, want die krijg je ook met een 25KWmotor.
 
zat je zeker wel tegen het rode vlak aan? mijne loopt 155 in z'n 2 *D
als je 25 kw gewend bent.....loop je echt snel in de toerenbegrenzer met zo'n motor. :P

zeker als er nog een standaard uitlaat opzit en je het ook niet hoord :X
 
toen ik mijn vtr250 1989 had reed ik 170km/h op de teller.

nu kan ik net zo hard rijden als ik wil. wel typisch trouwens dat bijna iedereen met een 25KW motor heeft getest hoe hard hij kan, maar met een motor die vol vermogen heeft hebben de meeste het niet geprobeerd.

bang voor de snelheid? :+ om de boete kan het niet gaan, want die krijg je ook met een 25KWmotor.

Twee mogelijkheden:

nummer 1:Bij een onbegrensde motor kan je de top ook wel ergens anders vandaan halen(testverslagen enz.). De 25 kW top wordt nooit ergens vermeld en dat willen we natuurlijk ook weten.

Ten tweede:
We willen misschien wel harder maar we mogen/kunnen het nog niet.Wij kunnen er ook niks aan doen dat de top zo laag is. :+
 
ik hou er wel van om m'n motor aan de tand te voelen kwa snelheid :P

ik had m'n klr250 zowaar op 125 zondag, en de 140 wou die ook nog wel halen maarja dan hebben we het niet over tellerafwijking :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan