Hoe hard wil jouw 25kw motor?

Mijne rijd over de 180, maar waarom wil je dit weten, zelf motoren van hetzelfde typte gaan niet even hard.
 
Mijn sv'tje wil nog steeds niet harder dan 165. een voordeel: kan ik iig mn rijbewijs niet kwijtraken op de snelweg. 8-)
 
De mijne met geluk en veel doorzettingsvermogen 130 kmh. Is wel 9,7 kW en geen 25 kW.
 
mijn motor wil verschrikkelijk hard, dat merk je gewoon zodra je gasgeeft, maja, van de 25kw ringen mag ie niet zo hard :( :+
 
190 als ie goed warm is maar heb nog niet 3 km achter eklaar het gas open gehad. Misschien dat er dan nog een paar km's bijkomen
 
Misschien is het ook handig erbij te vermelden hoe lang je erover deed om aan je top te komen :P
 
Mijne rijd over de 180, maar waarom wil je dit weten, zelf motoren van hetzelfde typte gaan niet even hard.

Nee dat heb ik door mijn rsje loopt amper 160 en dan zit ik dik int rood heb je een extra versnelling ofzo? Maar serieus wat is er allemaal aan je rsje veranderd?
 
tegen de 180 op de teller, wel wind mee, liggen :D vol in de toeren
gsx600f 25kw begrenst...
dus schat rond de 170 egte...
 
Hij gaat tegen de 190 op de teller, vind het posen met 25kw topsnelheden een beetje doelloos, omdat het toch 5km duurt voordat je er bent :P

zie ook:

Klik

Klik

stupid.gif


:Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan