Hoe heb je jouw beestje gedoopt?

motofreggel

MF'er
25 jun 2004
41
0
heverlee
ieplala,

wat ik me afvroeg: zijn er nog mensen die hun geliefde voertuig een naam geven of ben ik echt wel een beetje een freak wat dit betreft? :P

Ik ken nog niemand die zijn beestje benoemd heeft maar ik dacht dat ik hier misschien wel lotgenoten zou vinden :]

btw, mijn CB 750 heb ik Harry gedoopt, naar zijn vorige eigenaar...
 
M'n CB750 noem ik meestal gewoon "de matzwarte" of "het ding"
Voor m'n krijgbrik gebruik ik meestal de type aanduiding "t CMmetje"
De Bol d'Or heet gewoon "Bol" of "Bolleke"

Voor zover het andere MFers betreft:
Dwaal heeft z'n motor Black Betty genoemd :}
 
De Suzuki noemde ik Soesje (hoe orgineel)
De Deauville noemde ik Deauf
De K75RT heeft nog geen naam, Beamer is al in gebruik door Erik ;)
 
Soes, Soesje, brommer, 25kw monster, scheurijzer....

geen vaste naam, zeg elke keer wat anders tegen mijn motortje *D
 
"m'n motor". Meer is het meestal niet.

Maar anders: "The Freak" of "Racebeest"

En als ik ooit een zwarte motor krijg: iets met Black.. :P
 
Voor de Harry-periode was er natuurlijk ook nog de Guust-periode, Guust is mijn immer trouw honda caminootje. Maar dat ben ik nu wel wat ontgroeid natuurlijk... :]
 
Mijn CX heet Pommel. Maar die naam heb ik niet zelf verzonnen, die hebben de kinderen bedacht :)

Gelijk toen ze hem zag, zei Maaike "dat is een pommel." "Nee Maaike, brommer!" "Nee, is een pommel."

Pommel it shall be :)
 
Wie het weet mag het zeggen :P

full
 
ik noem HEM mijn snoes *D
maar goed hij gaat weg en mijn nieuwe liefde is nog niet geheel bekend maar als iemand nog een leuke naam weet voor b.v. een honda CB600F .... :X :X
 
mijn motorfietsen heb ik nooit gedoopt maar ik heb vroegâh een zündapp gehad die ik uit het noordhollands kanaal gevist heb.
ik ben er nog bijna een sloot mee ingereden en ook een keer bijna in een wak toen ik ermee aan het ijsrijden was.
die kan je dus wel als gedoopt beschouwen :+
 
een kennis van me (nu inmiddels 28) had vroeger een oude tomos. deze had hij helemaal met typex "geschilderd" (god mag weten hoe lang hij daar over gedaan heeft :9 ) maar zinds die tijd had niet z'n brommer een nieuwe naam, maar hijzelf. hij is dus naar zn brommer vernoemd: typex :+

het leuke is, nu dik 12 jaar later word hij nogsteeds vaker typex genoemd dan dat ie bij zn eigen naam genoemd wordt :+

voor het leven getekend :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan