Hoe heb jij je motor begrensd

coen4d

MF'er
8 mei 2007
162
0
Hoe heb je het voor elkaar gekregen legaal of illegaal,

Of te wel welke rijders rijden met een uitdraai tussen de papieren?

ik ben wel benieuwd wand ik ga denk ik een fzr 600 uit 93 rijden met een testbank uitdraai.

greetz
 
Uitdraai (ringetjes) kosten: 100 E (inclusief materiaal, welke 120 euro zijn) *D
 
gewoon een motor kopen die al 25kw is, ook op papier. Raad ik iedereen aan, dan kun je betalen en gelijk wegrijden. Geen gezeik met wachten op het RDW enzo! *D
 
SV650S op inlaat heb ik me laten vertellen. Staat alleen op uitdraai. Is officieel een Duitse motor en dan geeft Suzuki kennelijk geen toestemming voor terugvoer op Kenteken :?
 
Voor de liefhebbers, ik heb nog een 25kW CDI voor Suzuki SV 650 liggen. Check Marktplaats
 
Honda Cbr600F legaal op kenteken.

Lekker zo gekocht..........geen gezeik met terugvoeren, maar meteen vollop rijden.

greetz
 
die van mij is een zxr400 uit 92 dus helaas via rollerbank uitdraai, echter heb ik mijn papierwerk eens opengeslagen en bij kw staat niks ingevuld op de officiele papieren, dus als de politie de kw;s willen weten kunnen ze dit al1 doen door een rollerbank en zit ik dus safe volgens mij
 
Die van mij is legaal vanaf fabriek, niets terugvoeren en smoren van de motor en gezeur met uitdraaien of iets.
 
Verkleinde luchtinlaten en op het gas. Daarna opnieuw afgesteld. Op uitdraai verzekerd. Kosten afvoeren 630 euro -O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan