Hoe heb jij je ZX6R ingereden ?

Twijfelaar2003

Die hard MF'er
27 apr 2003
333
0
Zoetermeer
Na het twijfelen tussen R6, CBR600RR heb ik vandaag voor de ZX6R gekozen.

Vervolgens heb ik getwijfeld tussen de kleuren Groen en Zwart. Allebei fraai maar heb toch voor Zwart gekozen. Geeft ´m nog net iets meer die High-Tech uitstraling.

Ik krijg ´m volgende week geleverd en dan begint het grote inrijden. Op MF heb ik talloze mogelijkheden gelezen maar ik denk dat ik toch maar gewoon de fabrieksadviezen opvolg.

Advies moet je nooit in de wind slaan dus :


-      Wie heeft er een ZX6R (636) ingereden ?
-      Hoe heb je dit gedaan ?
-      En wat zijn je ervaringen ?
-      Enzovoort…

Mocht iemand alvast een fraai fotootje van een zwarte hebben, graag !!! Op het net vind ik er bar weinig. Kan ik vast een beetje droogg….

TNX
 
Ik heb 'm dus niet volgens het boekje ingereden, maar gewoon met een beetje verstand. Niet al te ver doortrekken en eerst warm rijden. Eerste 800 km niet verder dan 7.000 rpm geweest met enige uitzondering en tussen de 800 en 1.600 km ergens rond de 10.000 rpm met een uitschieter naar de 11- 12.000 rpm.

Foto's:
Post van -=EB=- in topic 'Foto's TOMS 22 april zijn binnen !!!!!!!!'
Post van -=EB=- in topic 'Foto's TOMS 22 april zijn binnen !!!!!!!!'
Post van -=EB=- in topic 'Foto's TOMS 22 april zijn binnen !!!!!!!!'

Hier had ik 'm twee weekjes... Lekker gummen! Was al lang ingereden na twee weken :+
 
ik heb de eerste 500km onder 7000rpm gebleven en nadien tot 9000,
en vanaf 1000km heb ik alles lekker opengetrokken, een kawa is niet gemaakt om meer dan 1000km in te rijden.
 
Ik ben de eerste 400 km niet veel verder gegaan dan 5000 toeren
na die 400 heb ik hem wel een paar keer doorgetrokken tot de 12000 toeren en vanaf de 1000 km beurt is het gas er gewoon helemaal opgegaan, na hem natuurlijk netjes warm gereden te hebben.

Ik wens je veel plezier en mooie veilige kilometers met je nieuwe bike.
 
Dit is de mijne heb er nu 3700 super mooie kilometers opzitten en ik vind het een topfietske. Heb hiervoor een R6 gehad en wil hem echt niet meer terug. :P

full
 
hij zo mooooooii..... :9~ heb gisteren ook één staan bewonderen...

Denk dat dit ook mijn toekomstige fiets gaat worden, ook zwart uiteraard.. alleen dan wel met een carbon acra, vind ik net iets mooier ;)
 
Tech 9, ziet er helemaal top uit met die seatcover en sportpijp !

Wat was je daar voor kwijt en heb je (het gevoel) meer vermogen te hebben (door de uitlaat dus) ?
 
Ik vind de Kawasaki ZX-636R de minst mooie van alle nieuwe 600cc'ers maar looks zijn subjectief.

Bovendien...hij stuurt het beste en hij heeft het meeste vermogen
En jullie weten allemaal dat handling+power= :]
Dus ik zou zeker deze nemen.

En in het zwart issie natuurlijk wel het koelste
M.a.w. gefeliciteerd en veel reiplezier toegewenst.
 
Tech 9, ziet er helemaal top uit met die seatcover en sportpijp !

Wat was je daar voor kwijt en heb je (het gevoel) meer vermogen te hebben (door de uitlaat dus) ?


Ik had die demper eigenlijk al meteen gekocht toen ik mn motor kreeg,dus ik heb niet veel met de orginele demper gereden. Ik denk ook niet dat je dat echt merkt als je bv 2pk erbij krijgt. Maar ik heb het meer voor de look en het geluid gedaan.
Ik was voor de demper € 437 kwijt (was wel met 25% korting)
en voor het afdekkapje was ik € 100 kwijt.

Succes ermee!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan