Hoe hebben jullie motoren in je bloed gekregen???

Het begon ooit met een bezoek aan mijn oom, die had een motor en daar ben ik op gaan zitten. Daarna mocht ik een keer mee achterop, toen was ik verkocht. Mijn pa is aan z'n 4e motor bezig, verder rijden bijna alle mannen in m'n familie motor. Ik zelf heb 2 honda nsr-50-2tiger's versleten en 1 honda mt-5 en 1 kymco dj y-50. Die nsr was de snelste met z'n 70cc-tje eronder. Ik heb nou ook al een keer op een suzuki gsx-750es gereden, toen wist ik het zeker, ik ga m'n rijbewijs halen. Aanstaande vrijdag de 1e les.
 
Bij mij zat het er al vroeg in:
(ik ben de baby) :+

AllereersteMotorErvaring.JPG
 
altijd al :9~ :9~ :9~ staan als er een motor voorbij kwam denderen door de polder, de buurman met een brullende Harley, en op me 20e stage lopen bij Nico Bakker, toen wist ik het ZEKER, ik MOET motor rijden :9 :9 :9 :9
 
Hmmm hoewel ik nog maar 17 ben weet ik nu al dat ik een motorrijder zal worden... :9

Ik denk dat het komt doordat zowat de helft van men vrienden men een dax rijden.
Ik vind het zelf niet zo'n mooie spulletjes, maar het klinkt anders wel lekker ^^

Toen zij begonnen met hun brommers te kopen dacht ik mezelf een schakelbrommer te
kopen (zo'n Yamahatje, lekker R1 ^^) Probleem was dat, naast de financiële kant
van de zaak (3500 voor een brommer...), de ouders nogal sterk tegen gemotoriseerde
voertuigen op 2 wielen zijn...

Nu ben ik dit jaar ook naar het motor expo in Brussel geweest, en sindsdien ben
ik echt verkocht! Lekker op dat beestje kruipen, wat is er beter })
Sinds die maand lees ik dus ook Motoren en Toerisme :)

Zo ging ik vandaag nog wat geld op de rek. voor men motor zetten, en ik kom
terug met 'Alle motoren van 2006' in de hand (van motoren en toerisme) en de ouders
keken weer eens. Men pa onmiddelijk "ik steek em in brand..." Heb maar droog geantwoord
dat ik voor omniumverzekering ga en vernieling van eigendom strafbaar is _O-
Ze beginnen nu door te hebben dat ik er sowieso eentje koop :Y *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan