Hoe heet dit onderdeel?

WSLY

WSLY
2 jun 2011
73
17
Flevoland
Vanmorgen bij een kort ritje is dit onderdeel van mijn motor getrild en kwijtgeraakt

mp2u039470-2010-honda-cbr1000rr-gear-shift-link-pedal.jpg


Het gaat dus niet om het pedaal, maar om de link. Hoe heet dit in het Nederlands? :+
 
Dat onderdeel is van je motor getrild?



Wtf man :') _O-




Om even serieus antwoord te geven;
ik zou zelf ook zoeken op schakelstang :Y Je kan ook even 'n exploded view van je motor zoeken op een website die OEM producten verkoopt.
 
Laatst bewerkt:
Ammehoela..


En als dat wél zo zou zijn, dan moet ts DIRECT stoppen met motorrijden/sleutelen aan motoren.

in combinatie met niet volledig vast draaien

Als je BEIDE kanten ZO los hebt "vastgedraaid" ( eerder "vastgeaaid" ) ben ik benieuwd wat er gebeurt als ts aan z'n remmen heeft "geknusseld"
 
als je heveltje los trilt van het versnellingsbakasje en hij raakt het asfalt springt hij zo van dat kogel gewrichtje af en kwijt ben je hem
let maar eens op hoe vaak het heveltje los op het asje zit
 
Dat onderdeel is van je motor getrild?

Wtf man :') _O-

Is mij op het circuit ook al een keer bijna gebeurd. Was ik vergeten de borgmoertjes aan te draaien. Ik schrok me dood, dacht dat mijn bak kapot was gegaan. _O-

In mijn geval was de stang alleen aan één kant losgetrild.

In mijn geval duurde het 2 rondjes Zandvoort voordat hij los was getrild. Net voor de pitsingang. Ik kon zo naar binnen rollen. ;)
 
Laatst bewerkt:
WSLY
Topicstarter
Offline

Geplaatst op donderdag 22 september 2011 21:26

Citeer bericht
Bekijk bericht
Voeg toe als favoriet

CBR 600 F

Bekijk Mijn Motor-Forum
Bekijk onderwerpen

Op de terugweg heb ik nergens last van gehad. Thuis mijn accu bekeken en de draadjes zaten niet erg strak vastgedraaid. Misschien is dat het geweest

Zo te lezen zit er wel meer NIET vast aan zijn motor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan