Hoe heet je motor?

Filgom

Die hard MF'er
20 jun 2010
272
0
Sommige mensen hebben de vreemde neiging hun motor een naam te geven. :X
Heeft jouw fiets ook 'n naam en hoe komt hij/zij eraan? Of vind je 't allemaal maar onzin?

Mijn oude brik noem ik wel eens Christine. Ja, naar 't boek van King. Rood, en niet te vertrouwen. Soms laat ze me keihard in de steek als ik in een drukke straat weg wil rijden, start ik 'r hier thuis voor de deur werkt ze meestal meteen mee!

Ben benieuwd naar jullie meningen/verhalen!
 
Mijn oude Porsche is vernoemd naar mijn overleden oom Peter, die we altijd Peek noemde, van de serie.

Alleen mijn Aprilia heeft nog geen naam, maar ook nog niet veel meegemaakt.

Iemand nog suggesties? :P
 
me auto heette gewoon "schatje"... Heb dr nu verkocht zodat ik geld genoeg heb voor een motor. Hartverscheurend afscheid ;(
 
Wat een positieve benamingen allemaal. _O- _O-

Ik denk dat ik mijn motor Barbie ga noemen, die is nu bij de spuitert en ze komt knalroze terug.
full
 
Idd, erg positief is 't allemaal niet, hahaha. Brik passeert ook nogal eens de revue. Verder zijn 't vooral anderen die m'n bikes namen geven.

M'n gele Ducati Monster wordt constant 'The Banana Bike' genoemd.
 
Mn huisgenoten hebben 'm de naam 'Susnooki', omdat 'ie lelijk en deels oranje is (de mensen die Jersey Shore kennen, snappen het wel :P)
 
Motor noem ik Divje of negenhonderd. Iedereen snapt wel waarom.

Auto noem ik 'kuthok'. Net weer door de ANWB naar huis gebracht.
 
Hertog Jan Knalfiets (volgens mijn zoon van 7).

Hij maakt te veel herrie en de rechter koffer zit altijd vol met .................
 
De VX800 noem ik VXíe en de ZX-10R gewoon ZX-10R. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan