Hoe heet jouw motor?

MeanYellowBoy

MF veteraan
23 mrt 2015
1.578
797
Vechtdal
Of ik ben een gigantische loser of super hip, maar ik geef m’n voertuigen altijd namen.

M’n Dodge Ram werd “De Tank”, de Blackbird werd “Blackie” en de roze met groen CBR600 van mijn lief werd al gauw “Barbie”

Doen jullie dat ook of ben ik (naast @Tmanneke met zijn Rode Duivel) de enige?
 
Nope. Mijn nieuwste aanwinst heet NotSoBitchy, de Vstrom heette Storm, de Swift Old Blue, de Diversion Green Lady, de VT700C Black Shadow de Elystar scooter Lil' Black Sheep en de AGM Devil heette El Diablo
 
Mijn signaalrode bandit "brandweerman sam"
Mijn africa twin met dubbele led koplampen, dagrijverlichting, bochten verlichting en mistlampen "de kerstboom".

Heb ik beide zelf niet verzonnen, maar als iemand zoiets verzint neem ik het wel mee.
 
De Yam triple heet 'Kamikaze', da's geen geheim meer.
De VFR heet Vif, en m'n ouwe zijklepper 'de Rus'..
 
Of ik ben een gigantische loser of super hip, maar ik geef m’n voertuigen altijd namen.

M’n Dodge Ram werd “De Tank”, de Blackbird werd “Blackie” en de roze met groen CBR600 van mijn lief werd al gauw “Barbie”

Doen jullie dat ook of ben ik de enige?
Achtereenvolgens: nee, nee, nee, nee. Overigens bestaat er al een topic over dit onderwerp.
 
Loser of hip mag je zelf bepalen, ik heb er geen mening over. Ik zelf doe er niet aan mee, een collega (jammer genoeg op jonge leeftijd overleden) noemde zijn blauwe VW Vento "vriend blauw" en zij gele Triumph Daytona 1200 " vriend geel"
Doe vooral je ding, mijn zegen heb je!
 
Mijn eerste Honda FT500 was geel en heeft daardoor de bijnaam de banaan gekregen. Inmiddels is hij helemaal verbouwd en helemaal niet meer geel maar wordt wel nog steeds liefkozend de banaan genoemd.
Afgelopen jaar heb ik nog een FT500 gekocht die ik aan het verbouwen ben tot classic racer, hij is niet geel, nooit geweest ook, toch heet hij de race banaan...
 
Terug
Bovenaan Onderaan