Hoe heet zoiets???

geloof me een karretje kost 50 cent :X dat heb je niet van mij en een oud u profiel kost ook weinig..een beetje kleien e voila wel haakjes aan lassen kan je met sjorbanden de motor nog vaster zetten .. helemaal goed
 
geloof me een karretje kost 50 cent :X dat heb je niet van mij en een oud u profiel kost ook weinig..een beetje kleien e voila wel haakjes aan lassen kan je met sjorbanden de motor nog vaster zetten .. helemaal goed
Ik denk dat die wieltjes toch geen 50ct kosten? (of je moet ze hebben liggen natuurlijk... ;) ...

Een U-profiel kost ook niets, als je het hebt liggen...... :) .....

En je kan van een stuk of 3 profielen, ook weer 1 maken...... :)


( |( |( |( |( |( |( |( | ik snap hem nu pas.... :Z :z


 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat die wieltjes toch geen 50ct kosten? (of je moet ze hebben liggen natuurlijk... ;) ...

Een U-profiel kost ook niets, als je het hebt liggen...... :) .....

En je kan van een stuk of 3 profielen, ook weer 1 maken...... :)

Peter, je hebt mail.... ga denk ik toch voor de achterwielmover, is makkelijker om te vervoeren en zo....
 
geloof me een karretje kost 50 cent :X dat heb je niet van mij en een oud u profiel kost ook weinig..een beetje kleien e voila wel haakjes aan lassen kan je met sjorbanden de motor nog vaster zetten .. helemaal goed


en op de kar zelf kan je heel goed barbieknoeien :X

en dat allemaal voor 50 cent :)

Moet je het gezicht van zo,n bedrijfslijder zien als je vraagt of je de barbieknoei schoon moet terug brengen . })
 
Peter, je hebt mail.... ga denk ik toch voor de achterwielmover, is makkelijker om te vervoeren en zo....
Yep, ik heb hem gehad....het wordt de achterwiel-mover........

Voor het afgesproken belachelijk hoge bedrag :P :9 , wordt ie gemaakt...... ;)
 
geloof me een karretje kost 50 cent :X dat heb je niet van mij en een oud u profiel kost ook weinig..een beetje kleien e voila wel haakjes aan lassen kan je met sjorbanden de motor nog vaster zetten .. helemaal goed


en op de kar zelf kan je heel goed barbieknoeien :X

en dat allemaal voor 50 cent :)

Moet je het gezicht van zo,n bedrijfslijder zien als je vraagt of je de barbieknoei schoon moet terug brengen . })
 
en op de kar zelf kan je heel goed barbieknoeien :X

en dat allemaal voor 50 cent :)

Moet je het gezicht van zo,n bedrijfslijder zien als je vraagt of je de barbieknoei schoon moet terug brengen . })
Hele leuke grap inderdaad... ook wel eens over nagedacht... alleen kostten die dingen 250 euro... en dat is eigenlijk net zoiets als kleine kinderen die op jouw motor gaan zitten... van andermans spullen blijf je gewoon met je poten af!
 
je moet wel je favo merk nog ff doorgeven.. ;)

(geef het je wel cash trouwens, kun je zelf iets lekkers uitzoeken!)
groot aantal flesjes BUDWEISER, das mijn(eeeh, 1 van mijn O-) ...JUPILER ook trouwens :} ) favoriete bieren. Geef me het, en je hebt geen kind meer aan me......(wordt ook door mijn vriendin bevestigd nu... :P :9 )

p.s.: wel geven als ik dat ding al heb gemaakt.... ;) .....anders denk ik dat het niet meer gaat lukken.............
 
Terug
Bovenaan Onderaan