Hoe herken je Hells Angels?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Infogeil

MF'er
4 mrt 2003
85
0
Topictitel spreekt voor zich denk ik. Waar herken je ze aan? Dan weet ik dat ik niet hoef te groeten
 
Tsjonge jonge....zwaai gewoon zeg en je merkt wel of er terug gezwaaid wordt of niet.

Ze slaan je heus niet van je fiets hoor, als je groet |(

Wat een eikelig topic :(
 
Je doet je naam wel eer aan Infogeil.
Ga eens op hun site kijken en schrijf dan eens hetzelfde, of durf je dat niet.
Dan ga ik straks kijken welke aardige rea's je gekregen hebt.

BTW, waarom erger jij je werkelijk aan Hells Angels?


CAT
 
Ze rijden rond met grote, witte vleugels en hebben rode horens op hun hoofd. Verder hebben ze een lange baard en prikken je graag aan hun drietand vast voor de BBQ.

Oh, het zijn trouwens ook gewone motorrijders.
 
Je gaat gewoon naar: http://www.hellsangels.nl/ en dan kies je een plaatsnaam en sign je het guestbook. Zeg even waar je gepost hebt, ik ben nu toch wel zeer benieuwd. Zeg je dan ook net als hier dat je ze alleen maar wilt herkennen om ze niet te hoeven groeten??


CAT
 
Oohh ik ben heus niet bang voor Hells Angels hoor (in tegenstelling tot sommige van jullie)

Edit: Ik heb gepost bij Rotterdam..

Het was wel erg eng hoor!!! :Z
 
Laatst bewerkt:
Toch niets mis met Angels? Vindt ze ergens ook nog wel stoer.
Zou wel leuk zijn als er ook angels op dit forum zouden komen.

 
Laatst bewerkt:
infogeil wil blijkbaar niet van zijn scootertje overstappen naar een Harley. Trouwens niks gevonden bij Rotterdam...

Post moet eerst worden gecontroleerd door een webmaster. Zo zie je maar dat ik niet de enigste ben die er een hekel aan heeft.
 
Heb nog pinte mee gepakt in A'dam na de Rai ,niks mis mee,goe over knukkelheads ligge lulle,zijn ook maar motorrijders.(Moet natuurlijk ni beginne zeike dat je ze mietjes vindt en zo,dat zou de sfeer wel aanzienlijk bederven... ;) )
 
Een Hells Angel heeft mij ooit te grazen proberen te nemen door voor me te gaan rijden en een glazen fles voor mijn wielen te gooien. Gelukkig raakte ik niet in paniek en ging ik rare dingen doen om de scherven te ontwijken, anders was ik plat gegaan. Het regende en was +/- 10 graden. Ik zat in mijn winterpak op de motor. Hij zat met zijn jassie open. Zal wel als geintje bedoelt zijn (japannertje treiteren) maar voor mij hebben ze af gedaan. Ik zwaai dus niet meer naar ze. Ze van veraf te herkennen.

Chrissie, die harley's best mooi vindt, maar lelijk vindt klinken..
 
het zal je verbazen hoe vriendelijk die gasten zijn...

zolang je hun fiets niet pikt of iets anders dreigend bij ze uithaald zijn ze vaak heel vriendelijk en zie je dat het ook gewon mensen zijn..

laat je niet afschrikken door de veelal lange haren en met tattoo versierde armen..

of heb je iets gedaan waardoor je ze niet wil groeten omdat je bang bent dat ze je herkennen :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan