Hoe hoog is de boete voor rechts inhalen?

Ben er twee keer ( 1 keer na de TT door een stille aangehouden en 1 keer op het Pr Clauspln vlak voor de PPP )met fl 180,- ( euro 82 ) vanaf gekomen. Het valt dus nog mee.

Ze vergeten inderdaad meestal maar voor het gemak dat je dit doet omdat er een auto onnodig links blijft rijden met een veel te lage snelheid. Maar ja, motorrijders rijden altijd :J te hard enzo he!
 
Ben intussen ook wel nieuwsgierig geworden naar de stand van zaken na het
doorlezen van dit topic :)
En idd Ruud, hoe zit het nou met dat filmpje :?
 
cool ;)
ennnûh ik moet mischien toch is wat minder rechts gaan inhalen kost toch wel een hoop
Tjeezus...daar zal een hoop stof op gelegen hebben.....


Maar als hij dan toch alweer omhooggeschopt is...

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} Hele geweldige bezwaarprocedure, kzou graag als toeschouwer bij de zitting aanwezig gaan zijn, mocht dat ervan komen. Echt helemaal :}
 
Zo, dat is echt een mega geile brief!!! :} :} :}

Wat is er uitgekomen???

Kan me niet voorstellen dat je deze bekeuring moest betalen.

Echt 100& super goed, gaaf en nog veel meer :)
 
hmmm hoe kan het dat dit dan in de actieve topics lijst stond als de laatste voor mij in 2002 had gereageerd????????

ennûh dan wil ik eigenlijk ook wel even de uitkomst weten...
die is er inmiddels toch al wel?
 
hmmm hoe kan het dat dit dan in de actieve topics lijst stond als de laatste voor mij in 2002 had gereageerd????????

ennûh dan wil ik eigenlijk ook wel even de uitkomst weten...
die is er inmiddels toch al wel?

Pff... :Z :Z :Z

Omdat jij die zelf omhoog hebt geschopt?????

Met behulp van de zoekfunctie???? :? :? :?
 
Duderuud, als ik het goed begrijp heb je al betaald en wil je je geld terug.

Heb je wel eens gedacht aan een briefje aan de nationale ombudsman omdat de procedure onredelijk lang duurt?
 
griezelig dat er van zulke mannetjes rondrijden in golfjes.. wel eens zoiets gehad met iemand van KMAR , die is dus exit gegaan vanwege ambtsmisbruik
 
Op vrijdag 22 augustus 2003 02:37 schreef ArjanR1 het volgende:Pff... :Z :Z :Z

Omdat jij die zelf omhoog hebt geschopt?????

Met behulp van de zoekfunctie???? :? :? :?


duh...... ik bedoelde dus daarvoor, ik ga echt niet een oud topic omhoog schoppen als ik dat net ergens gezocht zou hebben.
dit topic stond bij mij gewoon in de actieve onderwerpen en vandaar dat ik gereageerd had.
 
Volgens mij heeft Duderuud een spreekverbod opgelegd gekregen :X :? :X :?

Blijkelijk is het allemaal dus toch niet zo eenvoudig en sleept de zaak zich nog voort. Ben eigenlijk wel benieuwd of de toenmalige hobbie-ende diender al een echte diender is geworden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan