Glidingdutchman
Rookie
Nieuw hier dus maar meteen maar even met een basis vraagje beginnen!
Ik heb onlangs een GSX750ES gekocht, had 6 jaar stil gestaan dus na flink wat werk de eerste km’s er mee gemaakt. Maar hoe hoort het te voelen? Qua blok viberaties?
Met koppeling in en geen toeren helemaal trilloos. Met toeren trilling, maar ja de motor loopt natuurlijk ook... Ik heb niet veel diverse motoren gereden en dit is de eerste 4 cylinder dus ik vroeg me af hoe hoort het te voelen, moet ik nog verder klussen?
In hoeverre heeft synchroniseren effect op trilling in het hogere toerental? Hier ben ik namelijk niet meer aan toegekomen en mijn tester ligt in me oude woonplaats. Iemand in Amsterdam die mij hier eventueel even mee kan helpen?
Ondertussen dus al de carbs gereinigd, kleppen gesteld, voorvork keeringen vervangen, remmen gangbaar gemaakt en nieuwe banden er opgelegd.
Ik heb onlangs een GSX750ES gekocht, had 6 jaar stil gestaan dus na flink wat werk de eerste km’s er mee gemaakt. Maar hoe hoort het te voelen? Qua blok viberaties?
Met koppeling in en geen toeren helemaal trilloos. Met toeren trilling, maar ja de motor loopt natuurlijk ook... Ik heb niet veel diverse motoren gereden en dit is de eerste 4 cylinder dus ik vroeg me af hoe hoort het te voelen, moet ik nog verder klussen?
In hoeverre heeft synchroniseren effect op trilling in het hogere toerental? Hier ben ik namelijk niet meer aan toegekomen en mijn tester ligt in me oude woonplaats. Iemand in Amsterdam die mij hier eventueel even mee kan helpen?
Ondertussen dus al de carbs gereinigd, kleppen gesteld, voorvork keeringen vervangen, remmen gangbaar gemaakt en nieuwe banden er opgelegd.
Bijlagen
Laatst bewerkt: