Hoe hou ik 't vol?

Status
Niet open voor verdere reacties.

SnotterViets

MF'er
31 mrt 2006
63
0
Amersfoort
Vanochtend 08.15 uur werd ik gebeld dat de aankoop van mijn SV650S laser extreme rond was.
Natuurlijk wilde ik hem 't liefst meteen ophalen, maar hij moet nog op kenteken gezet worden en rijklaar gemaakt enz.
Maar kan nu bijna niet meer wachten tot het eindelijk zover is, waarschijnlijk pas volgende week dinsdag of woensdag!
AAAAHHH.. hoe hou ik dit zolang vol????
Wil gewoon lekker :] :] zeker met dit mooie weer!
 
Vanochtend 08.15 uur werd ik gebeld dat de aankoop van mijn SV650S laser extreme rond was.
Natuurlijk wilde ik hem 't liefst meteen ophalen, maar hij moet nog op kenteken gezet worden en rijklaar gemaakt enz.
Maar kan nu bijna niet meer wachten tot het eindelijk zover is, waarschijnlijk pas volgende week dinsdag of woensdag!
AAAAHHH.. hoe hou ik dit zolang vol????
Wil gewoon lekker :] :] zeker met dit mooie weer!
uhhh... vaak in de motorzaak gaan rondhangen????
:+
In iedergeval zovast veel plezier gewend volgende week :)
 
uuuuuuuhm snap je naam niet!!! kawakermit en je koopt soes??? |(
in ieder geval veel plezier volgende week!!!
 
Laatst bewerkt:
Vanochtend 08.15 uur werd ik gebeld dat de aankoop van mijn SV650S laser extreme rond was.
Natuurlijk wilde ik hem 't liefst meteen ophalen, maar hij moet nog op kenteken gezet worden en rijklaar gemaakt enz.
Maar kan nu bijna niet meer wachten tot het eindelijk zover is, waarschijnlijk pas volgende week dinsdag of woensdag!
AAAAHHH.. hoe hou ik dit zolang vol????
Wil gewoon lekker :] :] zeker met dit mooie weer!
Mooie motor hoor!! Het mooie weer houdt aan, dus nog even geduld en dan fijn :]
In de tussentijd overal gaan proefrijden, demo rijden, brommer rijden, fietsen etc :+ Doe je best en geniet er van straks!
 
wat leuk is is om de 10 min bellen en vragen of hij al klaar is.

krijg je te horen dat ze JOU wel bellen als hij klaar is, na 10 min weer bellen met een andere vraag.

en volhouden!!!

dan rij je deze week nog op een motor jouw eigen of de demo :)
 
uuuuuuuhm snap je naam niet!!! kawakermit en je koopt soes??? |(
in ieder geval veel plezier volgende week!!!

Zal 't proberen uit te leggen: voordat ik in 't bezit was van dat fijne roze papiertje was ik helemaal gek van kawa's.
En wilde ik eigenlijk een zxr met (stofzuiger slangen),maar nu ik eindelijk zonder zijwieltjes en leswagen mag rijden en op een sv heb gereden was ik meteen verkocht en verliefd op die heerlijke twee cilinder.
Maar mijn naam komt nog uit de tijd van de kawa's.
 
gehe, demo rijden lijkt me de enige solution... en anders mag je vast wel een tomos van iemand rijden zolang ;)

have fun next week
 
wat leuk is is om de 10 min bellen en vragen of hij al klaar is.

krijg je te horen dat ze JOU wel bellen als hij klaar is, na 10 min weer bellen met een andere vraag.

en volhouden!!!

dan rij je deze week nog op een motor jouw eigen of de demo :)

Goeie tip! Eens kijken hoe snel ze gek van me worden *D _O-
 
Vanochtend 08.15 uur werd ik gebeld dat de aankoop van mijn SV650S laser extreme rond was.
Natuurlijk wilde ik hem 't liefst meteen ophalen, maar hij moet nog op kenteken gezet worden en rijklaar gemaakt enz.
Maar kan nu bijna niet meer wachten tot het eindelijk zover is, waarschijnlijk pas volgende week dinsdag of woensdag!
AAAAHHH.. hoe hou ik dit zolang vol????
Wil gewoon lekker :] :] zeker met dit mooie weer!


ik zal je helpen
heb nog wel wat klusjes voor je te doen er liggen nog 750 dakpannen in me voortuin
als jij die er nou eens op het dak gaat leggen dan is het zo dinsdag *O*
en heb ik weer een mooi nieuw dak *O*

maar waarschijnlijk kan ik daar naar :W
 
ik zal je helpen
heb nog wel wat klusjes voor je te doen er liggen nog 750 dakpannen in me voortuin
als jij die er nou eens op het dak gaat leggen dan is het zo dinsdag *O*
en heb ik weer een mooi nieuw dak *O*

maar waarschijnlijk kan ik daar naar :W

Is goed sv-tje, maar weet niet of jij mij kan betalen }) O-)
Maar laat 't maar weten,doe graag wat extra's voor mede soes bezitters ;)
 
Ik heb een gebroken poot, ik dood m'n tijd met MF en Tourist Trophy op de PS2 *O*
 
ik zal je helpen
heb nog wel wat klusjes voor je te doen er liggen nog 750 dakpannen in me voortuin
als jij die er nou eens op het dak gaat leggen dan is het zo dinsdag *O*
en heb ik weer een mooi nieuw dak *O*

maar waarschijnlijk kan ik daar naar :W
_O-

@ Nelizz: sterkte, hopelijk kun je weer snel :]
 
zou even een voorraadje whiskey in huis halen
vliegen die dagen zo om

oke laat dat dak van mij dan maar zitten de combi met wiskey lijkt me niet verstandig ik gan nu wel ff lekker een blokje :] op mijn sv weet je wat mag je mij uit :W
is leuk he
 
uuuuuuuhm snap je naam niet!!! kawakermit en je koopt soes??? |(
in ieder geval veel plezier volgende week!!!

als hij nu een kawa heeft gehad en nu koopt hij een soes
heeft hij pech want ik heb nog nergens een mogelijkheid gezien om van naam te verandere
als jij weet hoe je dat doet mag je het altijd zeggen :W
 
Wat is het toch lekker weer!

Je zou maar geen motor tot je beschikking hebben deze dagen, dat zou echt vreselijk zijn.
Ik ga morgenochtend vroeg al weer rijden. :W

:]



:+
 
zou even een voorraadje whiskey in huis halen
vliegen die dagen zo om
Niet alleen met whisky

Ook in deze bar (mits met goedgevulde bankrekening)
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan