Hoe hou ik 't vol?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een ontzettend lelijke &^%#fiets. :r Zet er alsjeblieft geen foto bij van de kont want die is al helemaal zo lelijk! En het geluid uit die standaard uitlaat is al zo erg, dat zal uit die lasers al helemaal niet om aan te horen zijn..... ;(

[me]StengelS is stik jaloers....[/me]

Ben anders best blij met mijn dubbele lasertjes, helemaal zo zonder dB-killers.
Dat geeft toch best wel een waanzinnig geluidje :Y :Y :Y
 
Zijn de waarschuwingsstickeers nog steeds in het wit / oranje en getypt in het italiaans? Of is dat laatste al veranderd naar Nederlands of Engels?
 
in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst 8-)







:+


sccs met je motor
of-topic: inhetverledenbehaalderesultatenbiedengeengarantievoordetoekomst@hotmail.com
:+
dat was mijn oude e-mail adres, k had écht nooooit last van spam. Mijn school heeft mij vriendelijk verzocht een wat makkelijkere erbij te nemen (veel klachten van leraren).

on-topic: mooie leuke motor!!! misschien is een weekje een motor huren (of paar dagen of hoe lang t ook nog duurt) een goede optie.
 
Zijn de waarschuwingsstickeers nog steeds in het wit / oranje en getypt in het italiaans? Of is dat laatste al veranderd naar Nederlands of Engels?

Ja de kleuren zijn nog steeds 't zelfde.
Alleen de tekst staat er nu in 't engels/duits/frans/italiaans/spaans/arabisch/chinees/kantonees/portugees enz. enz.,dat ze er maar zeker van zijn dat je 't in ieder geval in één taal kunt lezen. :? :X
 
Dat is toch een MotoPort sticker??? :+
als t zo is, hoezo jammer dan.... hebben ons altijd super geholpen. Hebben zelfs gratis knipperlichtensetje gekregen *D


Ben ook prima geholpen hoor!, daar niet van.
Maar vind dat er een beetje teveel stickers op zitten zo, bovendien staat hun naam ook al op mijn kentekenplaathouder, dus vind ik dat ze al genoeg reclame maken via mijn motor.
Trowens is ook een veel mooier gezicht zonder die blikvanger zo midden op.
 
@KawaKermit

En... Hoe hard kan ie??

Moet je eerlijk zeggen dat ik dat nog niet heb uitgeprobeerd, tot nu toe heb ik net iets boven de 180 gezeten.
Maar moet 't nog even een kleine 200km rustig aan doen, en dan maar eens voorzichtig kijken hoever ik die digitale klok op kan laten lopen.
Schat in dat ie toch wel een mooie 240 aan moet kunnen tikken :Y
 
Moet je eerlijk zeggen dat ik dat nog niet heb uitgeprobeerd, tot nu toe heb ik net iets boven de 180 gezeten.
Maar moet 't nog even een kleine 200km rustig aan doen, en dan maar eens voorzichtig kijken hoever ik die digitale klok op kan laten lopen.
Schat in dat ie toch wel een mooie 240 aan moet kunnen tikken :Y

wedstrijdje doen?
;)
 
:P denk dat je mijn opmerking niet helemaal begrijpt...
geluid van de lasers zijn idd super. had ze al gehoord op de site van laser...

[SPAM]http://www.laserexhausts.com/en/module/CATALOGUE_BIKES/bike-exhausts.html[/SPAM]

op intenet klinkt leuk hoor maar in het echt zijn ze mega :9~
neem van mij aan dat wil je niet horen vooral niet als je zelf nog geen € genoeg heb om ze zelf ook te halen :(
 
op intenet klinkt leuk hoor maar in het echt zijn ze mega :9~
neem van mij aan dat wil je niet horen vooral niet als je zelf nog geen € genoeg heb om ze zelf ook te halen :(

man wees blij dat je een SV hebt! :Y
je hebt ook mensen die heeeeel graag een SV willen maar die het met een budget Diversion uit 1991 moeten doen '(

internet kan nooit op tegen real-life (neem bijvoorbeeld zyberzekz 8-) )

:W
 
man wees blij dat je een SV hebt! :Y
je hebt ook mensen die heeeeel graag een SV willen maar die het met een budget Diversion uit 1991 moeten doen '(

internet kan nooit op tegen real-life (neem bijvoorbeeld zyberzekz 8-) )

:W

oke eens ben mega blij met mijn SV 1000 SZ
en ook nog eens mega blij dat ik geen MAN ben :}

maar ook ik moet wat te wensen over houden
 
op intenet klinkt leuk hoor maar in het echt zijn ze mega :9~
neem van mij aan dat wil je niet horen vooral niet als je zelf nog geen € genoeg heb om ze zelf ook te halen :(


Dank U,Dank u, als mijnbudget 't toe laat wil ik je best sponseren hoor 'man'ha ha
 
hey kermit had je al gezien dat “zij” ( :Y ) een SV1000 SZ heeft??? Zal je aardig wat moeite kosten om dat bij te houden denk ik (zonder iemand te over- of onderschatten).

[me] StengelS moet goed lezen voordat hij reacties plaatst. Bad StengelS, Bad.[/me]
 
hey kermit had je al gezien dat “zij” ( :Y ) een SV1000 SZ heeft??? Zal je aardig wat moeite kosten om dat bij te houden denk ik (zonder iemand te over- of onderschatten).

[me] StengelS moet goed lezen voordat hij reacties plaatst. Bad StengelS, Bad.[/me]

Weet ik, bluf ook alleen maar sstt.. niet verder vertellen hé!
Ik ken SV en weet hoe ze rijd, dus waag ik me er maar niet aan, want ze rijd :} :} en het enige wat ik dan nog kan doen is :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan