Hoe hou jij het vol?

Graspop is een festival met goede muziek. Heeft iets met smaak te maken :+


(slechte smaak is ook smaak)


Maar om even ontopic te blijven: Ik heb zojuist mijn huidige 25kW fietsje verkocht ;( en moet nu nog 1.5 maand wachten tot ik m'n nieuwe mag gaan rijden.

Ik kan de situatie van TS dus heel goed indenken en ik ben benieuwd hoe ik me erdoorheen ga slepen
 
Ik zit nu al 6 maanden zonder mijn R1, door een ongelukje met een fietser :( , van die 6 maanden heb ik nog 2 maanden een beetje kunnen rond rollen op mijn ouwe brik een FZX700, waarmee ik stom genoeg een te lange wheelie mee heb gemaakt waardoor een drijfstanglager eruit was gelopen en als gevolg daarvan een vast gelopen blok, waardoor ik nu alweer 3 weken zonder motor zit. |(
Inmiddels genoeg geld kunnen sparen om de benodigde onderdelen te kunnen kopen en hoop van de week weer op mijn R1 te :]


Bier drinken en kut roepen..? :W

Dit doe ik nu al zo'n 6 maanden lang, iedereen denkt nu dat ik een alcoholist ben met het syndroom 'Joule de la tourette'. :+

Ziek melden en hele dagen r#kken. Zit niets anders op.
En geen paprikachips eten. Want anders snapt de dokter er niets van.

Heb ik ook al geprobeerd maar ben ermee gestopt toen ik mijn leuter 3x om mijn middel moest binden :P

Mijn bezigheden op het moment zijn aan de motor sleutelen en bier drinken, weet niet of dat uiteindelijk een goede combinatie zal zijn, maar we zien wel ;)

:W
 
Laatst bewerkt:
2 weken maar? Mijn blok is gesplitst voor een reparatie door mijzelf die nog wel langer gaat duren.
Bier drinken, andere klusjes doen waar je nooit aan toe komt en niet zeuren :)
 
hmmmmmmm. . . . . Ik heb een GSX-R 750 . . K6 . . . VET!


GEEN RIJBEWIJS! |( |(


Hoe hou ik het vol?? Ik heb em maar gestald, ken ik er ook niet naar blijven staren en overheen kwijlen :(

klote met appels indeed. B|
 
Hey mederijders, mijn motor staat nu twee weken ter reparatie bij de dealer |( En dat met dit mooie weer....Wat doen jullie er aan om er niet van door te draaien?

Betere afspraken maken met je dealer, zorgen datie met een week klaar is en voor een leenfiets (laten) zorgen.

Mijn bike heeft ook net een weekje bij de dealer gestaan. Ik heb er niet zo'n last van, omdat ik wist dat ik dubbel zoveel plezier zou hebben alsie weer terug zou komen. Maar een leenfiets is altijd een optie!
 
Terug
Bovenaan Onderaan