Gizzmo
MF veteraan
- 8 jun 2001
- 9.690
- 370
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Ontvetters zoals wasbenzine en allesreinigers zijn nogal agressief voor je lak, gebruik eens een keer lampenolie werkt perfect is niet agressief zeker als je gespoten velgen hebt, niet duur en je velgen glimmen schitterend.
Tip van gR1d![]()
net zoals lampolie, als dat op je banden komt is dat niet erg glad?
ik veeg er soms een doek langs met wat wd40, en als ie echt schoon moet, dan haal ik het wiel eruit, en maak hem dan goed schoon met diesel of zo, dan kan ik tenminste ervoor zorgen dat er niks op mijn banden loopt.
Diesel, daarna goed afspoelen (er blijft dan wel een laagje zitten maar datlekker).
Velgen van kaal gietijzerJif (Cif?) met een schuursponsje
Mijn velgen zijn toch niet gelakt, maar van kaal gietijzer... alleen oppassen dat ik de boel niet gedeeltelijk polijst...![]()
Die gast kan nooit vertrekken met dat ding. Heeft alleen maar radiaal gespaakte wielen, ook op de aandrijfwielen. Er moet minstens één zijde gekruist gespaakd zijn.Hoe houden jullie je velgen schoon??????
![]()
Die gast kan nooit vertrekken met dat ding. Heeft alleen maar radiaal gespaakte wielen, ook op de aandrijfwielen. Er moet minstens één zijde gekruist gespaakd zijn.
Hoe? Wat? Huuh??? Waarom![]()
Leg eens uit, ik snap het niet...![]()