hoe ijdel is de motorrijder eigenlijk?

interesseert me nu echt geen ruk,heb begin dit jaar een nieuw pak van mqp gekocht met rood wit geel en zwart erin.
heb zelf een dieprode thundercat dus in principe kan dat maar als ik een blauwe r6 gehad zou hebben had ik er net zo makkelijk opgestapt,het gaat om de bescherming niet om hoe je eruit ziet.
Trouwens de vrouwen zien een perfekt plaatje en schrikken zich vervolgens kapot als je die helm van je treiter aftrekt.
 
Trouwens de vrouwen zien een perfekt plaatje en schrikken zich vervolgens kapot als je die helm van je treiter aftrekt.


Dan hou je die helm toch gewoon op....... ;) :+

161.gif
 
Nou ik heb geen problemen hier met wisselen motor want rij gewoon rond zoals op onderstaande foto..........beetje fris nu maar gewoon ff op de tanden bijten.

full


Groetjesss
 
Antraciet met dof zwarte bike
Zwart jack
Spijkerbroek,idd!
en laser k1 oh yeahhh sounds great en voor de rest take me or FO.
 
Ja, rood een geel gaan naar mijn smaak wel goed samen. Valt in ieder geval op!
Maar ach, het is ook maar mijn mening. Niet beter of minder als die van een ander!

Wat vind jij van een geel pak op een gifgroene Kawa?

Geel en groen kan samen gaan, t'is volgens mij een trend nu als ik zo in de kledingwinkels kijk... :P

Doet me denken aan Brazilië... :+
 
Ik doe langer met een pak dan met een motor. Heb daarom een neutraal pak (antraciet, zilver, gebroken wit). Verder ben ik niet zo ijdel O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan