hoe is het bij jou vandaag?

Breda, 29 gr, geen bewolking, windkracht 2,5.(zonnebril nodig) 8-)
Ik ga lekker opstappen nu.
Gr Ad.
 
Tussen Arnhem en UJtrecht was mooi droog, hier nu ook wel redelijk alleen nog glibber asfalt. :(
Op de snelweg spinde ik nog zelfs bij 140 door met me achterwiel ;(
 
(off topic) Ik vond je zo'n aardige gozer maar nu ik hoor dat je voor Feyenoord bent ;( .
Maar idd leuke dag lekker gereden en hoogstwaarschijnlijk mijn cluppie (psv) ook 3 puntjes).

Tot zover dit boeiende bericht :+
Nouja, dan heb jij lekker gereden en heb ik Feyenoord *kuch* overtuigend ;) :X *kuch* zien winnen. 't Is mij nog te nat en grauw om nu nog te gaan rijden. Dacht dat het wel wat beter zou worden :(
 
hier in het gooi is het redelijk mooi weer, begint nu wel weer dicht te trekken maar we hebben al gereden :) (en gelopen bij gebrek aan benzine :+ )
 
Nouja, dan heb jij lekker gereden en heb ik Feyenoord *kuch* overtuigend ;) :X *kuch* zien winnen. 't Is mij nog te nat en grauw om nu nog te gaan rijden. Dacht dat het wel wat beter zou worden :(

Gefeliciteerd hoor ;( .
Maar je had vanmorgen toch ff kunnen rijden. De wegen waren nog wel redelijk nat, maar de temp. en het weer waren verder goed.
See u :]
 
Hier omg Arnhem-Nijmegen perfect rijweer!! Droog, wel koud (geen probleem). Ben net een stukkie wezen knallen en kwam VEEL motorrijders tegen!! Woeiii, ride to live, maar vooral: LIVE TO RIDE!! (Weer of geen weer...)
 
Hier (Drachten) ook pokkeweer, grrrijs, nat en fris. Overal natte bladermeuk op de weg. Gister nog wel lekker gereden (met nieuwe demper :9 ) Hopen dat het nog iets opklaart.... '(

En gewoon TOCH gaan rijden he :) Toch nog lekker gescheurd, wel glad hier en daar... Genoten van het nieuwe soundje van de LeoVince :P JUMMIE! Vooral als je door een straat rijdt met aan beide kanten huizen enzo: BWWWWWWWOOOOOOAAAAPPP 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan