hoe is het met bitacterend nederland

full


en natuurlijk mijn rgv250
 
kikke fietsie hoor die rgv ,heb je er nog het een en ander aan veranderd zoals uitlaten end???heb vorig jaar toen ik naar assen ging een rgv met arrow uitlaten gezien en ik vindt die er toch prettig uitzien onder die rgv.

dit plaatje kwam ik van de week tegen op internet van een rgv 250 ik zou zeggen inpakken en wegwezen dat ding is echt kikke.

Bijlage: SBR65_suzuki.jpg
 
ja je kan er niet vroeggenoeg bijzijn ,wat heb jij nu voor uitlaten op die rgv ???en wat voor tweetakt olie gebruik jij eigenlijk ik zie wel een castrol stickertje zitten maar welke gebruik je dan als het castrol is ??

ik heb in mijn ene nsr 250 shell olie en in die andere gebruik ik motul en in mijn nsr250rso ga ik denk ik ook castrol gebruiken (leuk detal ,die motul olie ziet er uit als pisan ambon hahaah en het ruikt ook zo ,ja echt !!!)

Bijlage: 15.jpg
 
dat andere plaatjes was wel erg klein sorry,dit is een nsr 250 rsp (ja ik weet het de kleur is niks maar dat komt goed binnekort deze motor heeft hrc uitlaten op de foto zitten de orriginele er nog onder ,ook heeft deze motor een droge koppeling en volledige voor en achter instelbare vering ,carbon membramen en hrc karburatie set ,magnesium mag tak orriginele honda wielen en een setje michelin pilot sport race banden ,de motor staat nu bij de motorzaak om goed afgesteld te worden ,ik kan haast niet meer wachten

Bijlage: MC21inport2.jpg
 
ja je kan er niet vroeggenoeg bijzijn ,wat heb jij nu voor uitlaten op die rgv ???en wat voor tweetakt olie gebruik jij eigenlijk ik zie wel een castrol stickertje zitten maar welke gebruik je dan als het castrol is ??

ik heb in mijn ene nsr 250 shell olie en in die andere gebruik ik motul en in mijn nsr250rso ga ik denk ik ook castrol gebruiken (leuk detal ,die motul olie ziet er uit als pisan ambon hahaah en het ruikt ook zo ,ja echt !!!)

De uitlaten die er onder zitten zijn handgemaakt, merk of maker is voor mij onbekend. Deze zaten er al onder toen ik hem kocht. Maar echt een supergeluid komen uit die dingen vind ik. Op mijn site staan nog een aantal korte filpjes.

Ik gebruik altijd castrol tts olie. Gewoon via de oliepomp en gooi altijd nog een beetje extra olie in de tank.
 
NSR man

wel een NS400R rijder mag dat ook ? :+
hier een pic van mijn fiets
rothmans1%2EJPG


Ed

(edit) oeps wel erg klein)
maak zo wel ff een nieuwe 8-)
 
Laatst bewerkt:
die ns400r is helemaal top ,de schuur is helaas meer dan vol anders zou ik er zeker zoeen bijkopen .ik heb er eigenlijk nog nooit 1 horen lopen zo'n ns400r laat staan 1 zien knallen op zo'n fiets ,heb wel een keer een rgv500 gezien en horen lopen met race uitlaten ..............errrrrrrrrrrrrreg prettig
 
Ik moet ff me uitlaat (de bovenste) vervangen.
dat ding breekt elke keer af bij de demper. ;(
Ik heb al een nieuwe liggen maar nog geen tijd gehad.
Ik zit ook te wachten op nieuwe dempers van DEP besteld in de UK maar schijnbaar zijn ze daar niet zo vlot :(

ook een ander projectje loopt nog.
het spuiten van een tank en al het plastic werk.(ja een tweede set dus)
Ik weet alleen nog niet wat dat gaat worden, sugesties welkom natuurlijk *D

Ed
 
ben benieuwd of er nog mensen zijn hier die de betere tweetactsessies rijden want ik zie tegenwoordig alleen nog maar van die pk monsters rijden (tobben)want ruim de helft snapt nog niet waar deze voor gemaakt zijn geloof ik ,allemaal een 190 achterband maar met een 160 gebruiken ze het hele loopvlak nog niet ,laat staan al die pk's .komt volgens mij omdat je er tegenwoordig niet meer bij hoort als je niet minstends 150 pktjes hebt ,maargoed ieder zo z'n fiets natuurlijk .

maar het zou toch kikke zijn om weer wat meer laten we zeggen de wat zeldzamere fietsen te zien en te horen vooral rvf400r,rc45,vfr400,cbr400,cbr250rr,ns400r,rs250,rgv250,nsr250,kr1s,rd-tjes,tzr250,fzr400r,zxr400rr,vf1000r,rc30,honda nr750r ook niet verkeerd ,ow01,888,851,.................enz enz de kenners weten wel over welke fietsen ik het hier heb ,oke er zitten wat erg dure exemplaren bij en ook wat zeldzamere maar dat maakt juist het motorrijden tot iets unieks (fietsen die echt nog tegen je praten )en die in sommige gevallen nog een gebruiksaanwijzing nodig hebben om er hard mee te kunnen gaan ,maar dit geeft nu juist die extra kik die ik bij al die nieuwe fietsen mis .

maar ik ben benieuwd of er nog nsr250r rijders te vinden zijn hier op motorforum .

the nsr-man


Klopt, iedereen rijdt tegenwoordig puur om erbij te horen en we snappen er allemaal niks van met die nieuwe motors (wordt soms zo moe van dat gezever, mijn mening/fiets/rijstijl is beter :Z )

Desaltemin, mooie fietsjes... zeker met die rothmans kleuren met bijbehorend pak, lijkt me leuk voor d'r bij,.. maarja ruimte en geld he...
 
Hahahaha

Ik heb hier 3 setjes plastic liggen (nee gaan niet weg :+ )
een probleem ik heb maar een tank :( (en de rothmans tank natuurlijk)
dus voorlopig kan ik vooruit dank voor de sugesties :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan