Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ja je kan er niet vroeggenoeg bijzijn ,wat heb jij nu voor uitlaten op die rgv ???en wat voor tweetakt olie gebruik jij eigenlijk ik zie wel een castrol stickertje zitten maar welke gebruik je dan als het castrol is ??
ik heb in mijn ene nsr 250 shell olie en in die andere gebruik ik motul en in mijn nsr250rso ga ik denk ik ook castrol gebruiken (leuk detal ,die motul olie ziet er uit als pisan ambon hahaah en het ruikt ook zo ,ja echt !!!)
ben benieuwd of er nog mensen zijn hier die de betere tweetactsessies rijden want ik zie tegenwoordig alleen nog maar van die pk monsters rijden (tobben)want ruim de helft snapt nog niet waar deze voor gemaakt zijn geloof ik ,allemaal een 190 achterband maar met een 160 gebruiken ze het hele loopvlak nog niet ,laat staan al die pk's .komt volgens mij omdat je er tegenwoordig niet meer bij hoort als je niet minstends 150 pktjes hebt ,maargoed ieder zo z'n fiets natuurlijk .
maar het zou toch kikke zijn om weer wat meer laten we zeggen de wat zeldzamere fietsen te zien en te horen vooral rvf400r,rc45,vfr400,cbr400,cbr250rr,ns400r,rs250,rgv250,nsr250,kr1s,rd-tjes,tzr250,fzr400r,zxr400rr,vf1000r,rc30,honda nr750r ook niet verkeerd ,ow01,888,851,.................enz enz de kenners weten wel over welke fietsen ik het hier heb ,oke er zitten wat erg dure exemplaren bij en ook wat zeldzamere maar dat maakt juist het motorrijden tot iets unieks (fietsen die echt nog tegen je praten )en die in sommige gevallen nog een gebruiksaanwijzing nodig hebben om er hard mee te kunnen gaan ,maar dit geeft nu juist die extra kik die ik bij al die nieuwe fietsen mis .
maar ik ben benieuwd of er nog nsr250r rijders te vinden zijn hier op motorforum .
the nsr-man