hoe is het met bitacterend nederland

Hey The-NSR-Man!

Erg mooie fietsjes zijn dat!!! :9~ Maar ik heb vraagje aan je. Was het nou gemakkelijk om jouw NSR250 "straatversies" door de RDW-keuring te laten komen?? Kan me indenken dat ze bij RDW erg moeilijk hebben gedaan met allerlei niet-EU-toegestane zaken als spiegels, knipperlichten, lampen etc. Wat heb je moeten aanpassen om de type-goedkeuring te krijgen?? Of waren ze al goedgekeurd bij aankoop?

Stond trouwens jou paarse NSR nou niet een tijdje geleden (in 2003 ergens) tekoop op internet...geheel compleet met buitenlandse papieren?? :?

Greetz,
 
fzr 400 rijder :+


uit 1989.......de fiets he ;)

full
 
jaja dat is DE site voor tweetakten en ik ga spontaan kwijlen als ik er op ga kijken want dan heb ik gelijk jeuk (pijn)hahahah in mijn portomonee
 
strakke en zeldzame fiets hoor die fzr zeker met die ronde koplampen heb vroeger een 600 gehad en die reed echt prima en erg zuinig ook trouwens ,ik blijf het zeggen al die pk monsters ik heb ze tot nu toe nog niet voorbij zien komen in een beetje bocht hahahahah (de tobbers),zo'n 400 cc bike is echt meer dan zat ,gewoon vol dat gas erop kunnen zetten zonder te hoeven nadenken of dat wel gaat (alhoewel gisteren kwam toch even het voorwiel van de grond bij het verlaten van een rotonde in boskoop, is goed voor de adrenaline toch ?een vriend van me heeft een rc45, rvf750 r is wat bekender misschien kwa naam die staat iedere keer weer met verbazing te kijken hoe snel die 400 is, pas ook nog even met een groepje motoren naar de maasvlakte geweest hahhaha busa's ,blades ,zx9,zx12,r6 het was even met de kin op de tank maar ze kregen het toch niet voor elkaar om ons te lossen hahahahah vriend van me met zijn vfr400r moest ook smakelijk lachen bij aankomst op de maasvlakte toen die pk boys toch even kwamen vragen hoe hard die 400 tjes wel niet lopen hahahaah .......................dat konden we ze niet vertellen natuurlijk want die tellers houden nu eenmaal op bij de 180 a190 hahahahah

rij je eigenlijk veel met die fzr400r of alleen met mooi weer enzo ??
 
de paarse stond inderdaad te koop op internet maar dat is al 2 jaar geleden en ik heb hem van een nederlander gekocht die heeft hem hierheen gehaald maar die mocht hem niet houden van zijn vrouw omdat hij al een vfr400r had staan waar hij niet veel mee rijdt .
het viel inderdaad niet mee om die paarse op kenteken te krijgen want er zaten wel wat papieren bij maar niet de papieren die ze bij de rdw willen hebben en dat is namelijk het vrijwaardingsbewijs maar dat valt niet mee vanuit nieuw zeeland want daar komt deze machine vandaan namelijk ,het is wel een erg lang verhaal om te vertellen aan je(jullie)maar wel grappig dus ik zal van de week even proberen het hele verhaal te typen want anders begrijp je er waarschijnlijk niets meer van als ik je nu het 1 en ander vertel

die andere twee heb ik met kenteken gekocht gelukkig .
maar die paarse is wel een nsr250r sp en dat is de enigste mc21 sp die er in nederland is (met kenteken)en daar ben ik erg blij mee ,nu allen de kleur nog hahahahahha want dat gaat nergens over die gozer uit nieuw zeeland zal wel kleurenblind geweest zijn

als je nog wat meer foto's wilt zien kun je even op onze net geopende site kijken www.gatiehaaaaart.nl we zijn er nog mee bezig hoor .

als je nog meer vragen hebt stel ze gerust (als je ze wilt horen die nsretjes ja dan zul je moeten komen luisteren .............mega vet geluid
die paarse is klaar bij goedhart motoren en heeft nu 56,5 pk aan het achterwiel maar ik heb er nog niet mee gereden .............grgrgrgrgrgr.........ga hem een vrijdag halen denk jihaaaaaaaaa...............ik heb nu al zin om te knallen met die fiets

ik hoop je weer te mogen lezen groetjes van g-j
 
ben benieuwd of er nog mensen zijn hier die de betere tweetactsessies rijden want ik zie tegenwoordig alleen nog maar van die pk monsters rijden (tobben)want ruim de helft snapt nog niet waar deze voor gemaakt zijn geloof ik ,allemaal een 190 achterband maar met een 160 gebruiken ze het hele loopvlak nog niet ,laat staan al die pk's .komt volgens mij omdat je er tegenwoordig niet meer bij hoort als je niet minstends 150 pktjes hebt ,maargoed ieder zo z'n fiets natuurlijk .

maar het zou toch kikke zijn om weer wat meer laten we zeggen de wat zeldzamere fietsen te zien en te horen vooral rvf400r,rc45,vfr400,cbr400,cbr250rr,ns400r,rs250,rgv250,nsr250,kr1s,rd-tjes,tzr250,fzr400r,zxr400rr,vf1000r,rc30,honda nr750r ook niet verkeerd ,ow01,888,851,.................enz enz de kenners weten wel over welke fietsen ik het hier heb ,oke er zitten wat erg dure exemplaren bij en ook wat zeldzamere maar dat maakt juist het motorrijden tot iets unieks (fietsen die echt nog tegen je praten )en die in sommige gevallen nog een gebruiksaanwijzing nodig hebben om er hard mee te kunnen gaan ,maar dit geeft nu juist die extra kik die ik bij al die nieuwe fietsen mis .

maar ik ben benieuwd of er nog nsr250r rijders te vinden zijn hier op motorforum .

the nsr-man
En vergeet de Bimota 500Vdue niet :} :9~
full
 
dit zijn trouwens orriginele kuipdelen die op die rgv zitten he dat is het laatst nieuw uitgebrachte model ik dacht vanaf 1999 ofzo ,ik heb deze nog nooit in het echt in nederland gezien ...........erg jammer die fiets is super mooi gewoon .
mr rgv 250 r was u niet in venendaal afgelope zondag .............jajajaja dat moet haast wel want ik heb er maar 1 zien staan die sprekend op die van u leek blauwe wieltjes ,kleine beschadeging aan de rechterkant van de kopkuip en hahaahahahah 1 van de wijnige die geen randjes meer heeft op zijn banden (er stonden een paar rs jes met randen tsonge jonge ,schandalig gewoon )en dan nog maar te zwijgen over die pk bakken en dan met name die corrona suz die vlak bij jou rgv stond ,ik snap niet dat iemand zo motor kan rijden (zelfs niet als het zou regenen )wat een randen wat een randen .

ik ben wel erg benieuwd als je die rgv zo gaat spuiten trouwens ,lijkt me erg vet .
 
Hey the nsr-man!

Heb je je paarse NSR vandaag al kunnen berijden?? (het is prima weer hoor om te rijden). Ik heb weleens eerder een aantal NSR 250 van dichtbij gehoord, erg vet geluidje komt eruit!! Man oh man, en racen dat die gasten konden met een 2-takt...en het bochtenwerk was best VET om te zien! :] Maar dat was in Asia!

Maareuh, ik ben erg benieuwd naar je story over je NSR-en. (invoer, rijtechnisch, RDW-geintjes qua aanpassingsbenodigdheden, onderhoudskosten etc.) :9~ Laat maar de persen maar rollen!

Greetz,
 
dit zijn trouwens orriginele kuipdelen die op die rgv zitten he dat is het laatst nieuw uitgebrachte model ik dacht vanaf 1999 ofzo ,ik heb deze nog nooit in het echt in nederland gezien ...........erg jammer die fiets is super mooi gewoon .
mr rgv 250 r was u niet in venendaal afgelope zondag .............jajajaja dat moet haast wel want ik heb er maar 1 zien staan die sprekend op die van u leek blauwe wieltjes ,kleine beschadeging aan de rechterkant van de kopkuip en hahaahahahah 1 van de wijnige die geen randjes meer heeft op zijn banden (er stonden een paar rs jes met randen tsonge jonge ,schandalig gewoon )en dan nog maar te zwijgen over die pk bakken en dan met name die corrona suz die vlak bij jou rgv stond ,ik snap niet dat iemand zo motor kan rijden (zelfs niet als het zou regenen )wat een randen wat een randen .

ik ben wel erg benieuwd als je die rgv zo gaat spuiten trouwens ,lijkt me erg vet .

Ja, dit zijn inderdaad originele kuipen van het nieuwe model RGV, volgens mij is deze van na '95. Er zijn er inderdaad niet veel in Nederland, ik weet 1 iemand die hem heeft. Maar ze lopen niet zo hard, 180, begrenst voor Japan.

Zeg maar je hoor, en inderdaad dat is de mijne, lichtblauwe velg voor, donkerblauwe achter. Helaas met schade, onderuitgegaan, kon de bocht niet meer insturen dus moest rechtdoor. Helaas ging ik recht op een slootje af en moest remmen, was op het gras, dus ik rem mijn voorwiel onderuit. Resultaat, stuk uit de kuip en rechterkuipdeel zit een barst in.

En ja, ik weet onderhand wel een beetje hoe je mijn machine de bochten in kan gooien. Maar dat had je dus al gezien :9

Was jij toevallig dan degene die samen met nog iemand mijn RGV ging inspecteren?
 
ja ik heb vandaag mijn nsr wezen halen .................maar na een paar kilometer rijden had ik al het gevoel dat er iets niet klopte, volgens de testbank en de monteur en zelfs de jongens in de werkplaats liep de nsr als een raket maar ik werd niet bepaald vrolijk toen ik thuis kwam, er is een nieuw powervalve electromotortje opgegaan omdat die andere kapot was maar bij nader inspectie thuis door even te kijken of bij het gasgeven de powervalve's meedraaiden met de stand van het gashendel zag ik tot mijn schrik gaven ze geen enkele beweging .
dit is echt balen dus ik gelijk gebeld naar de motorzaak en ik moet morgen maar even langkomen dus dat ga ik dan maar even doen ik hoop dat het iets simpels is maar ik vrees het ergste ,in het gunstigste geval zou dat motortje weer kapot zijn die kost 168 euro en is natuurlijk nog onder garantie te ruilen maar ik ben bang dat de pgm3 computer de geest heeft gegeven en die kost 689 euro ......................help help die heb ik bij mijn andere nsr ook pas al moeten vervangen ...........shit
de vraag is hoe dat op te lossen want ik heb hem gebracht toen hij het nog deed en met de testbankruns en proefrijden deed hij het prima ,maar nadat de motor weer van kuipdelen en zo is voorzien en alleen maar stilgestaan heeft totdat ik hem vandaag heb opgehaald dan zou die pgm3 box nu opeens kapot zijn .
het zal best worden opgelost maar ik heb daar net mijn andere nsr vandaag gelijk omgerolen omdat hij benzine lekte en ik dus niet durfde rijden met die rode nsr ,de monteur zij tegen mij dat ik moest uitkijken met benzinelekkage omdat de benzine het karter in zou kunnen lopen .

nu lag eerst de benzine in de kuip na tweedagen stilstaan maar vanmiddag voordat ik hem zou wegbrengen zag ik geen benzine want ik heb de kuip eraf gehaald omdat dat weer wat werk scheelt voor die monteur dus ik maar even de olievuldop losgedraaid en je raad het al er zat benzine in mijn motorolie ....................pfffffffffffffffff wat een gekloot allemaal ,ben blij dat ik dat wel even heb nagekeken anders hadden alle keeringen kapot gegaan enz enz .........er zit net een nieuw blok onder en krukas (op de versnellings bak na is alles zo'n beetje wel vernieuwd op motorgebied )


nu heb ik nog een nsr staan thuis maar....... hahahahah............. ja echt die loopt niet synchroon en de koppeling moet worden vervangen dat is eigenlijk het laatste project om ze alle drie in ieder geval goed rijdend te hebben .
maar als dat zo blijft gaat dat nog wel effe duren
die benzine lekkage is nog wel garantie want die hele motor is gereviseert pas dus ,,en ja dat powervalve probleem moet ik nu effe afwachten maar dat laat ik jullie nog wel weten .

dat keurings verhaal ga ik wel regelen maar met dit gepiel met mijn motoren heb ik niet zo heel veel tyd want dat is best een heel verhaal om het goed uit te leggen aan je .

nou ik ga nog even sleutelen anders kan ik niet naar de motorzaak met die paarse nsr morgen
 
ja dat klopt dat ik je rgv heb staan te bestuderen samen met een vriend van me die heeft een nc30 (vfr400r) ik weet nog een hele mooie rgv te koop te staan voor 2750 euri bij domburg motoren in nieuwkoop die machine is zwart met zilvergrijs en dat is best kikke zeker voor die euro's is dat een mooie fiets
 
Hier mijn zxr:

full


Ok, niet zo bijzonder maar ik doe hem niet meer weg.
En nsr-man, hier zijn nog heel veel 400 liefhebbers te vinden: 400cc.nl :)
Altijd leuk om met zijn alle te rijden :]
 
Zie onderschrift...naast "pk-monsters" zoals jij het noemt (..en de bandjes worden volledig gebruikt hoor!) heb ik ook een (zeldzame in Nederland?) CBR250R MC19. Leuk ding, toerenbegrenzer gaat er rond de 19.000 toeren op de teller in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan