Hoe is het mogelijk?

Karoshi

Die hard MF'er
8 apr 2004
524
0
Belgie
Ik vraag me na al die "gestolen topics" af hoe het mogelijk is dat jullie in NL nog altijd gemakkelijker (lees goedkoper) een allrisk kunnen afsluiten op een motor terwijl dat in Belgie al niet meer betaalbaar is.

Ik zou toch denken met al die diefstallen en schadegevallen dat de premie elk jaar gestaag stijgt en dat het op de duur bijna onmogelijk is om hem nog allrisk te verzekeren...

Zie ik nu iets over het hoofd?
 
Daarom zijn de motors bij ons ook duurder.. :P

Mja de verzekering weet toch wel dat we die bedragen moeten en blijven betalen...

Die blijven wel opschroeven om te compenseren.. :X
 
Tis als beginneling ook bijna niet te betalen, als ze je al willen verzekeren :X

Ik was bij mijn vorige motor bij de anwb verzekerd. had toen deze motor op het oog, dus ik bellen met de vraag wat het mij ging kosten. Antwoord: is helaas niet mogelijk, risicoleeftijd blablabla, mooi, bij deze wil ik mijn verzekering opzeggen. Slik aan de andere kant.
 
Tsja...

Misschien kan je een Belgische motor wel bij een NL verzekeraar verzekeren? Ik ken mensen die in België wonen en werken en een koekblik met B kenteken bij een NL verzekeraar verzekerd hebben.

Of dit legaal is weet ik niet hoor.
 
Tsja...

Misschien kan je een Belgische motor wel bij een NL verzekeraar verzekeren? Ik ken mensen die in België wonen en werken en een koekblik met B kenteken bij een NL verzekeraar verzekerd hebben.

Of dit legaal is weet ik niet hoor.
Ik heb het bij verschillende NL verzekeringsfirma's gevraagd of het mogelijk was om een nieuwe (in Belgie gekochte) motor bij hen te verzekeren.
"Helaas is dat op dit ogenblik nog niet mogelijk".
:?
 
Terug
Bovenaan Onderaan