Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
gewoon bij motoport een proefrit van minimaal 30min. maken.
dan weet je het precies.
of ga naar die motorzaak in belgie waar je al 2 motoren hebt gekocht, als die een mille hebben staan dan laten ze jou zeker een proefrit maken.
je hebt immers al 2 motoren daar gekocht.
Ik persoonlijk vind het een heerlijke fiets.
Ik had hiervoor een zx6r (was mijn eerste bike) maar toen ik de grijze 2002 zag moest ik hem hebben, en de overstap was gewoon geweldig!!
Stuurt strak, lekkere koppelkromme en ziet er ook nog eens gelikt uit
Voor meer info of als je er een hebt moet je hier maar eens kijken: www.rsvmilleclub.com
super ... ben van een CBR600F overgestapt en het is gewoon genieten.
Het karakter bevalt me gewoon van een 2 cilinder en het geluid
En ik moet zeggen dat die zo lekker rijdt dat de overstap geen probleem is.
Ik heb ook op een SP1 gereden en toch voor de Mille gekozen.
de mille is gewoon de beste 2 cilinder op het moment!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
stuurt fantastisch en vermogen genoeg en niet te vergeten een lekker vet koppel.
Ga eens een proefrit maken op de nieuwe RSV of de "oude Mille". Noot: de "oude" Mille is nog lang niet afgeschreven. Heb zelf een nieuwe Factory aangeschaft en koop derhalve motorbladen waarin de verschillende vergelijkingtest ed staan. Laatst het Duitse blad Motorrad aangeschaft met daarin de vergelijking tussen de "oude" en de nieuwe. Daarin komt men tot conclusie dat die nieuwe op enkele punten verbeterd is, maar de "oude" nog lang niet uit de picture is! Nog steeds een zeer fijne en betrouwbare fiets.
Ik rijdt inmiddels met mijn 3e Mille. Deze R is uitgevoerd als Edwards replica. Nog meer power onderin (én bovenin) en waanzinnig mooooi!
In één woord BRUUUUUUT!!!
Ik vind het wel knap van Aprilia.
De eerste brute straatfiets die ze maken en gelijk een mooi, snel en volgens horen ook een betrouwbaar monster neergezet.
Bewondering dus is wel verdiend...
Ik heb er vorig jaar een nieuw gekocht. Het blok is werelds. Enorme trekkracht en daar lijkt geen einde aan te komen. Heb zelf nog een aantal andere twins, maar dit blok overtrof alles. BRUUT geweld.
Maar... ik ben niet zo heel groot (1,73m) en vond het elke keer weer een tour om dit ros te bestijgen. Mensen met langere benen hebben hier denk ik geen last van.
Verder moest ik er zowat op liggen en kon ik niet wennen aan de in mijn ogen extreme racy zit ("lig" was in mijn geval beter op zijn plaats).
Andere nadelen : als ik de motor een week of twee niet had gebruikt, was de accu leeg. Op het laatst kon ik het zitje geblindoekt demonteren. Een nieuwe accu bracht ook geen verbetering. Wellicht exemplarisch en had de mijne last van een lekstroompje, maar irritant was het wel.
Verder vond ik het heel vervelend dat de ontwerp afdeling van Aprilia het kennelijk nodig had gevonden om de claxonknop met de richtingaanwijzerknop te verwisselen. Elke keer weer als ik richting aan wilde geven, drukte ik weer op die *!^^@$#^^ claxon. En als ik er eenmaal aan gewend was en bijvoorbeeld op mijn Duc stapte, deed ik het daar weer fout...
Uiteindelijk heb ik deze motor met een kleine 2200 kilometers erop weer verkocht.
Hoofdreden was dat ik niet kon wennen aan de zitpositie en ook bij langere ritten met een verkrampte nek en polsen van de motor afstapte. Maar nogmaals, ik wijt dit meer aan mijn lengte. Deze motor was eigenlijk gewoon te groot voor mij.
Terugkijkend vind ik het nog steeds een prachtige fiets om te ziet (had een matzwarte) met een waanzinnig blok erin, maar het was gewoon niet de juiste motor voor mij.
Zorg dat je een lange proefrit kunt maken en vorm je eigen oordeel.
HTH Succes