Hoe is het weer bij jullie

In Eindhoven is het droog hoor.
Net ff achterop bij een vriend gezeten (ivm gebrek aan rijbewijs) maar is mooi weer om te rijden hoor. Wegdek droog en geen regen. Af en toe een waterig zonnetje (maar daar wordt je natuurlijk niet nat van :) )

CU
 
Hier in Vlissingen was het zonnig en warm..........nu begint het te spetteren vandaar dat ik maar achter de PC gekropen ben.......motor net weer in de kuipdelen en alles nagekeken.......IK WIL RIJDEN!!!!!!!!!!
GAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ :}
 
101415.gif

Snel van 't dykske af Revolution :+
 
Haha leuk zo;n weerkaartje. Oplossing voor het weerprobleem: vroeg vroeg opstaan. 0700 ofzo. Dan is het meestal nog wel droog en komt de zon erop. Om een uur of 9 is het perfect rijden, heb vandaag nog knietje gereden. Nu is het inderdaad weer kut. Ga ik wel racen op de computer... |(
 
Goor: Momenteel bewolkt, met een klein beetje regen.

Ik zie al dat ik vandaag beter naar het strand had kunnen gaan :)
 
Heel de dag al prima met zon!! ik zet net m'n helm af hele middag gereden nou ff afkoelen
 
101415.gif

Snel van 't dykske af Revolution :+
Ik heb vandaag niet gereden, net alleen veel geld uitgegeven aan een nieuw kuipdeel voor m'n GSX-R (zo'n stom stuk plastic met stickers kost ff 370 euro :( :z ), is m'n motor ook weer netjes straks. :9

Morgen weer rijden. :] :9
 
idem :( :( :( :( :( :( :(

vies hoerig kankerkut weer!!!!!!!!!! sterf weergod!!! als het maandag zo'n weer is dan ben ik echt ziek :r

kutland!!!

Dat icoontje van je was niet zo mooi geweest als ze niet in de regen had gestaan Rico 8-) :}

Voor de rest heb je gelijk al is hier Uden nog geen drup gevallen...

René :]
 
Vanochtend toch lekker naar de dealert gereden voor mijn 1000 km beurt. Gelijk een raceschermpie en een subcowl gemonteerd. Bekt wel errug lekker nu mijn nieuwe fazer600. Maar het gaafste is natuurlijk dat ik nu niet meer word ingehaald door trabantjes vanwege het inrijden.
Gisteren zat ik dus middenin de wolkenbreuk op de A76 thv Voerendaal waar dus 40 cm water op een gegeven moment stond. Auto's aan de kant. Reuze link en nu had ik dus alweer mijn lerenpak aan ipv mijn allweather !
 
De heeeeeele dag droog geweest en geen meter gereden :( :(

De hele dag aan m'n trailertje zitten lassen en schuren.

Morgen weer een dag.... 8-)
 
Stelletje dooie sufkutte dat jullie allemaal ook zijn he....
Ikke net wegrijde uit zoetermeer, droog, lekker weer, ik naar hoevelaken, droog, lekker weer, daar weze gasse, 119 geklokt in de bocht, is de 3e x dat ik daar rijd :P er was voor de rest niemand, op 2 cbrretjes na....die waren op een gegeve moment ook split, ikke naar badhoeverdorp, ook niemand, ik naar A9/rottepolderplein, NIEMAND...daar paar rondjes gerede, en toen terug naar ut zuide....naar PPP gegaan....daar had het net geregend, regende nog een beetje, terug naar zoetermeer, daar was het de hele dag droog geweest, ff in zoetermeer op mn achterwiel van stoplicht naar stoplicht gereden, en toen maar es naar huis....dit alles speelde zich af tussen 15.00 en 19.00....
 
dit alles speelde zich af tussen 15.00 en 19.00....

Toen stond ik naar een garagedeur te kijken die ik er net half uitgereden had.
Motortrailertje zwenkt uit aan de achterkant als je een bocht maakt terwijl je de garage uitrijdt |( |( |( |( (tja, is logisch maar je kunt niet altijd overal aan denken toch?)

't leukste was nog dat het niet MIJN garagedeur was.
 
Nog ff geduld mensen, zoals het liedje zegt:
Morgen wordt het beter (als je het KNMI moet geloven temninste)

VANNACHT KANS OP MIST, OVERDAG AF EN TOE ZON EN MOGELIJK EEN
ENKELE BUI


Momenteel valt er in het zuiden en uiterste noorden nog een
enkele regen- of onweersbui, elders is het overwegend droog.
Vanavond neemt de buiigheid verder af en wordt het op de meeste
plaatsen droog. Er waait verder een zwakke tot matige wind uit
meest noordelijke richting, rond kracht 3.

Vannacht is het overwegend droog en komen er opklaringen voor.
Tijdens die opklaringen kan er plaatselijk mist ontstaan. Het
kwik daalt naar een graad of 14.

's Ochtends lossen mist, nevel, en laaghangende bewolking
geleidelijk op en komt de zon af en toe tevoorschijn. In de
middag maakt vooral het oosten nog kans op een enkele
(onweers)bui, elders is het overwegend droog. Het kwik stijgt
's middags naar een graad of 23. De zwakke tot matige wind
waait uit een noordwestelijke richting.

In de nieuwe week zet deze weersverbetering geleidelijk door;
na maandag is er geleidelijk steeds meer ruimte voor de zon,
worden de neerslagkansen kleiner en gaan de middagtemperaturen
richting de 25 graden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan