Hoe is het weer bij jullie

Flame

MF veteraan
17 feb 2002
2.193
0
Schagen
Nou hier is het naatje met het weer. :(
Als je denk dat de wegen drogen komt er weer een buitje en weg illusie om nog effe te gaan rijden :] .

Vrees dat het er niet in zit dit weekende :(
 
Het was hier vrij aardig maar het begint nu steeds meer te betrekken, het zal zo wel gaan regenen... :(

Soms heeft het ook een héél klein voordeel, kan ik weer verder sparen voor een paar nieuwe bandjes en hoef niet rood te gaan staan :}

Maar ja, wel balen dat het di/wo perfect weer SCHIJNT te worden en dat dan de Nordschleife dicht is :(

René :]
 
Perfect weer hier in de omgeving Delft, Den Haag, Rotterdam :} :} :} :} :} :}

Kan alleen niet motorrijden ;( Moet ff credits opbouwen bij mijn vrouwtje :z
 
Heemskerk is goed, A9 is droog. Wel erg druk op de weg, wel leuk om kneedownend auto's in te halen als die weer eens op de vluchtstrook rijden omdat ze de bocht willen afsnijden.... :]
 
Toen ik me registreerde wist ik niet dat er zo een was.... Maar als jij je er aan stoort, tja ik weet nog niet hoe ik 'm moet verandren. Ik stoor me d'r trouwens niet aan :+
 
Hele dag al zonneschijn 8-) net effe :] lekker te doen in leren pakkie. O, ja, hier is trouwens Hellevoetsluis aan de kust. Denk dat de Dance Parade ook mooi weer heeft :9
 
F*cking schijttroep hierzoot :( .

(En de motor is alweer UIT de verzekering...AAAAH)
 
Kom net bij een maat vandaan om m,n pakkie aan te trekken want het is al 3 uur droog sta ik buiten JA HOOR REGEN wat wordt ik hier :r ziek van
 
Terug
Bovenaan Onderaan