Hoe is jullie schuur beveiligd?

full


dit staat op de deur gericht
 
We hebben een schuur in het huis, waarvan de enige ingang een 4cm dikke deur met anti-breekijzer strips is. Daar komen ze echt niet binnen :W

Ook daar komen ze in als ze willen. Maar de kans is inderdaad groot dat ze het een deurtje verder gaan proberen :)
 
Asl ik jou was zou ik in iedergeval folie op dr ruitplakken zodat je er niet door heen kan kijken maar wel licht hebt. En van die anti-inbraak stangen erg achter monteren zodat je er niet door heen kunnen. Dan op de deur een drie sterren slot en een anti inbraak strip en een tweede slot. Kontroleer ook of de schanieren niet aan de buitenkant zitten en of de deur steivg genoeg is.

Ik heb overigens onder m'n schuur een mooie kelder. Als ik er een te pakken krijg mag ie daar even zitten. Ik heb al het e.e.a. in petto. Wat dacht je van eerst uithongeren, dan de tuinslang naar binnenzorgen dat er nog net genoeg lucht is. Dan de tl verlichting aan-uit-aan-uit. Dan phiranias naar binnen.

Als hij al z'n misdaden bekend heeft krijgt hij een trapfiets. Mag ie trappen totdat ie genoeg stroom heeft op gewekt om iedereen terug te betalen met rente.

}) }) }) }) }) }) }) })
 
niet weer die lamme motorkluis.nl , werk je daar ofzo ?
lekker handig een motorkluis kin je schuur |(
 
Ik slaap in de schuur... Zit wel een wandje tussen de sleutelschuur en mijn kamer maar ik wordt gelijk wakker als er iemand naar binnen gaat (bv m'n pa B| )
 
niet weer die lamme motorkluis.nl , werk je daar ofzo ?
lekker handig een motorkluis kin je schuur |(

Naast je schuur mag ook, dan heb jij weer ruimte om je fietsen binnen te zetten en hoef je minder in de tuin te doen en dat alles voor slechts 2295,00 pleuro :)

Ik had verkoper moeten worden i.p.v. circusartiest O-)
 
Hoe mijn schuur beveiligd is, is niet belangrijk. Mijn motor staat gewoon op straat. Wel altijd op stuurslot en met een stevige(?) ketting aan een lantaarnpaal. Dat houdt de echte liefhebber niet tegen, maar die steelt mijn motor niet. Daarvoor is mijn motor te gewoontjes.
 
Ik plaats geen foto's en berichten op de show je gereedschap topic zodat potentiele inbrekers (je weet maar nooit wie meekijkt)wakker te schudden en zal hier dus net zo min uit de doeken doen hoe diezelfde potenties m'n beveiliging kunnen omzeilen B|
Elkaar helpen okee maar sommige dingen moet je mee oppassen want de wereld is naar de kl*te. Ik beschuldig en verdenk geen medeforumers maar ook deze site is bereikbaar voor de hele wereld en ik heb net zoals velen m'n woonplaats in m'n profiel staan dus de rotte appels op het net hoeven dan al niet ver meer te zoeken en hier in het dorp rijden ook niet meer van die knalgroene fietsen rond.
Dus denk goed na wat je post ;)
En dan heb je niet door dat je door je hier aan te melden je diezelfde jatmozen dus info geeft _O-
 
Niemand wil mijn motor stelen :(

dar heb ik ook last van..

laatst zelfs m'n portefuille op het dekje van het zijspan letan liggen met m'n
salaris erin en sleutels in het contact.
volgende dag lag/stond alles er nog....

bewijs is er dus... er zijn motoren die NIEMAND wil hebben
 
Mijne willen ze niet jatten, staat gewoon in een garage op stuurslot en schijfremslot.

Maar ik heb dan wel een oud barrel :+
 
Wat een waardeloos thema.
Misschien zit hier op het forum wel wat van het dievengilde en dan heb je ook nog mensen die alles ,,eerlijk,, vertellen.
Ik zou zeggen als je een schuur wilt beveiligen, gebruikt je fantasie en val die ,,eerlijke,, mensen er niet mee lastig.
 
En breng een bewegingmelder aan die in huis een signaal afgeeft. Een doodordinaire deurbel met een bewegingsmelder werkt al prima.

Verder zorg je natuurlijk voor deugdelijk hang en sluitwerk en eventueel de deur aan de binnenkant verstevigen met wat extra stalen balken of een stevig stalen hekwerk (bij voorkeur direct op het hout lijmen met twee componentenlijm, geen slotbouten gebruiken).


Maar de simpele oplossing is inderdaad een "die-willen-ze-niet-stelen-fiets". Een Savage bijvoorbeeld.....


P.s. Bedenk wel dat een fort als schuurtje voor de brandweer een uitdaging is als het daarbinnen brandt. En als je daar dan ook nog wat gasflessen (of een volle benzinetank) hebt staan, dan heb je een lekker kampvuurtje waarvan de brandweer zegt: laat maar lekker fikken, we wachten wel ff tot het uitgefikt is......
 
Zo, met je verkeerde been uit bed gestapt? Ik zeg altijd maar : Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten ;)

Een forum is er om mensen te helpen, vandaar mijn vraag. Ik heb hier hele goede tips gekregen, die ik zeker zal toepassen in mijn eigen schuur. Dank hiervoor!
 
Wat een waardeloos thema.
Misschien zit hier op het forum wel wat van het dievengilde en dan heb je ook nog mensen die alles ,,eerlijk,, vertellen.
Ik zou zeggen als je een schuur wilt beveiligen, gebruikt je fantasie en val die ,,eerlijke,, mensen er niet mee lastig.

Zo, met je verkeerde been uit bed gestapt? Ik zeg altijd maar : Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten

Een forum is er om mensen te helpen, vandaar mijn vraag. Ik heb hier hele goede tips gekregen, die ik zeker zal toepassen in mijn eigen schuur. Dank hiervoor!
 
Zo, met je verkeerde been uit bed gestapt? Ik zeg altijd maar : Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten

Een forum is er om mensen te helpen, vandaar mijn vraag. Ik heb hier hele goede tips gekregen, die ik zeker zal toepassen in mijn eigen schuur. Dank hiervoor!

Nee hoor maar jij bent pas 51 dagen aangemeld.
Als je wat langer op dit forum zit weet je dat mensen vaak te eerlijk zijn, wat een nadeel voor hem/haar kan zijn omdat ongure mensen dat ook lezen.
Er zijn meer eerlijke mensen die hun zuur verdiende motor moeten missen door goed bedoelde adviezen.

:W
 
Ik ga natuurlijk niet verklappen hoe mijn schuur (niet? :P ) beveiligd is... Dat mogen de boefjes in praktijk maar uitzoeken :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan