Hoe is jullie schuur beveiligd?

C-Z

MF'er
11 jun 2006
46
0
Nootdorp
Binnenkort hopelijk mijn nieuwe motor aanschaffen, maar eerst ff afrijden :r
Nu vraag ik me af hoe jullie de motor elke nacht veilig achter laten. Mijn motor komt in zo'n nieuwbouwschuur te staan, raampje intikken en ze zijn al bij de motor.

Hebben jullie tips hoe ik mijn schuur het best kan beveiligen?
 
Licht d.m.v. bewegingssensor
kettingslot
Schijfremslot
Stuurslot
Schuttingslot
Schuurdeurslot

En ik ben overwegende om een mannetje in te huren gezien alle diefstal topics
:+
 
Binnenkort hopelijk mijn nieuwe motor aanschaffen, maar eerst ff afrijden :r
Nu vraag ik me af hoe jullie de motor elke nacht veilig achter laten. Mijn motor komt in zo'n nieuwbouwschuur te staan, raampje intikken en ze zijn al bij de motor.

Hebben jullie tips hoe ik mijn schuur het best kan beveiligen?

En die motor is daarna ook zo door dat raampje naar buiten gepropt ;)


Alarm erop?
Schijfremslot?
Grondanker?
Hond erbij?

Ff de search gebruiken, zijn nog een paar topics over :)
 
Grondanker,
ketting,
remschijfslot,
stuurslot.
Spyball alarm

En dan nog.... mochten ze hem willen jatten ben ik ervan overtuigd dat het ze gaat lukken. :Y
 
raampje zelf eruit tikken en dichtschroeven die handel?
verder kan je nog secu strips bevestigen, alle kleine beetjes helpen denk ik...
full
 
We hebben een schuur in het huis, waarvan de enige ingang een 4cm dikke deur met anti-breekijzer strips is. Daar komen ze echt niet binnen :W
 
verder kan je nog secu strips bevestigen, alle kleine beetjes helpen denk ik...
(Afbeelding)
en een goedkoop bewegingsgevoelig alarm in de schuur hangen.
Wordt je iig wakker als je thuis bent.
Verder een mooi gordijn voor het raam hangen en dan aan de binnenkant van de deur de boel aftimmeren.
Heb je vanaf de buitnzijde dus gewoon glas met een gordijntje wat weer netjes/mooi oogt , maar daar achter dus hout.

O ja, motor in de schuur altijd op slot zetten.
 
Garage heeft een normale deur waar de motor niet door past. Garagedeur zelf zit dicht, motor met 2 sloten op slot, fiat 500 voor de garagedeur :P (ok,met 4 man til je die weg, maar dan moet je hem wel over de auto daarvoor heen tillen! :P )
Slopen kunnen ze hem wel, maar daar heb je geen hol aan.
 
Ik plaats geen foto's en berichten op de show je gereedschap topic zodat potentiele inbrekers (je weet maar nooit wie meekijkt)wakker te schudden en zal hier dus net zo min uit de doeken doen hoe diezelfde potenties m'n beveiliging kunnen omzeilen B|
Elkaar helpen okee maar sommige dingen moet je mee oppassen want de wereld is naar de kl*te. Ik beschuldig en verdenk geen medeforumers maar ook deze site is bereikbaar voor de hele wereld en ik heb net zoals velen m'n woonplaats in m'n profiel staan dus de rotte appels op het net hoeven dan al niet ver meer te zoeken en hier in het dorp rijden ook niet meer van die knalgroene fietsen rond.
Dus denk goed na wat je post ;)
 
Ik plaats geen foto's en berichten op de show je gereedschap topic zodat potentiele inbrekers (je weet maar nooit wie meekijkt)wakker te schudden en zal hier dus net zo min uit de doeken doen hoe diezelfde potenties m'n beveiliging kunnen omzeilen B|
Elkaar helpen okee maar sommige dingen moet je mee oppassen want de wereld is naar de kl*te. Ik beschuldig en verdenk geen medeforumers maar ook deze site is bereikbaar voor de hele wereld en ik heb net zoals velen m'n woonplaats in m'n profiel staan dus de rotte appels op het net hoeven dan al niet ver meer te zoeken en hier in het dorp rijden ook niet meer van die knalgroene fietsen rond.
Dus denk goed na wat je post ;)
:^

Was mijn eerste gedachten ook bij dit topic...
 
Ik heb mijn duc gewoon in de schuur staan op het contactslot,schijfremslot,en een grote kettingslot door het achterwiel.
En een dik alarm op het huis,dus ook op de schuur....

En mochten ze dan toch binnenkomen lopen er nog 2 weimaraners rond... 8-)
 
Tsja...

1) Het zwaarste en duurste kettingslot van ABUS.
2) Een lichter maar stevig kettingslot van ABUS.
3) Deze sloten aan grondanker van ABUS vastgemaakt.
4) Beugelslot van Abus.
5) Beugelslot van Squire.
6) Dubbele start onderbreker.
7) Spyball alarm.
8) Stuurslot.

Dit alles achter een deur met stevig slot.
Tis de grote stad hè...
 
Terug
Bovenaan Onderaan