Van Oekel
Die hard MF'er
- 4 jan 2003
- 378
- 0
Ook ik natuurlijk ff rijden. Draai bij Son de A58 op, mijn eerste grondcontact zonder opvolgend ongeluk (punt van laars) , vlam even naar de A2 (200+) en besluit bij Best-West er af en er weer op en er weer af te gaan. Ik ging iets te langzaam en raakte de witte lijn in de binnenbocht, waarna een dikke zwabber. Maar ik bleef er op zitten gelukkig. Maar toen ik weer verder ging met wat bochtenwerk richting Rooi leek het of ik achterwielbesturing had, helemaal op spoorvorming. Even banden gecheckt en de achterband was echt slap. Ik heb hem tot 3,0 bar opgepompt omdat de band goed warm was, maar dat duurde zeker 5 seconden!
Komt die slappe band nou door het kleine stukje, 1 km ofzo, 200+ of door die zwieper op zo'n dikke witte plakstreep? Hij ging toen wel voor mijn gevoel goed de bocht in, maar na die bocht was het shit met peren.
Ik kan me niet voorstellen dat die achterband(BT010) zo vervormt dat er lucht tussen de band en velg wegkan. Of toch wel?
Komt die slappe band nou door het kleine stukje, 1 km ofzo, 200+ of door die zwieper op zo'n dikke witte plakstreep? Hij ging toen wel voor mijn gevoel goed de bocht in, maar na die bocht was het shit met peren.
Ik kan me niet voorstellen dat die achterband(BT010) zo vervormt dat er lucht tussen de band en velg wegkan. Of toch wel?