Hoe kan dit nou?

en wat wou jij zeggen met je race banden dan dat je daardoor op je achterwiel gaat :P

nee niet direct.
maar in dit geval wel.
je komt sneller de bocht uit en haalt zo een hoger topsnelheid op het rechte eind!
lees nu eens een keer goed AUB.... :r

Bij het uitkomen van de nationale bocht kwam het voorwiel net iets los.
2 keer gelukt als ie net goed in de powerband oppakt.

de mannen voorin hebben dit elke ronde en trekken zwarte rubbere lijnen bij het uitkomen bij enkele bochten.

Tip: Ga eens races live bekijken (op assen) en effe praten met diverse rijders.
 
ik weet echt wel hoe het zit hoor maar je maakte het nogal onduidelijk omdat wij begonnen over het op het achter wiel rijden en jij toen zei

Stelletje wijsneuzen he.....lachen dit forum....

ik heb het inderdaad over 48pk.
en in z'n 2 de bocht uitkomen, toen kwam mijn voorwiel net iets los ja.

Maar jullie zullen het wel beter weten.....

Ik heb het natuurlijk niet over straat gebruik en over bridgestone banden
of andere STRAATBAND
.

en dan begin je je bander erbij te betrekken, dat is niet lief tegen over je banden :+ maar je doelde dus blijkbaar op de snelheid waarmee je de bocht doorkwam.

en dat loskomen van je voorwiel kan ook wel maar dat klinkt al heel anders als dat je zegt dat je op het achterwiel de boch uit komt ;)

maar mensen prettige avond nog ik ga zo slapen
 
omdat dat ook met trekkracht te maken heeft :)



maar ik heb er niet zoveel verstand van hoor B|


ohja sorry het wiel kwam net iets los tja dat is wel iets anders als op je achterwiel rijden ;) daar heb ik ook wel eens last van maar dan zeg ik ook niet dat ik op mijn achterwiel rij *D

Voor dat je nu weer gaat reageren moet je maandag eerst maar effe specsavers gaan om nieuw lenzen te halen want lezen kun je echt niet he......

lees:... Kom je lekker hard (op het achterwiel in z'n 2) de nationale uit knallen ....

Got it???

is toch wel anders als:...dan zeg ik ook niet dat ik op mijn achterwiel rij...

maare fijn zo: jij wint en succes met je 400 :} :} :}
 
het was geen wedstrijd hoor zowel dan houden we het op gelijkspel dat is eerlijker :} achja iedereen vat dingen anders op. Prettige avond nog en veel :] plezier geniet er maar van want dat kan ik tijdelijk niet ( daarom zal ik ook wel zo mopperig zijn '( )
 
mijn eigen motor heeft de versnellingsbak kapot en staat bij de dealer. Ik zit ook in reparatie want ik heb mijn enkel gebroken door een ongeluk met mijn vaders motor :X
 
mijn eigen motor heeft de versnellingsbak kapot en staat bij de dealer. Ik zit ook in reparatie want ik heb mijn enkel gebroken door een ongeluk met mijn vaders motor :X

das wel goed balen zeg....
beterschap en succes met de schade afhandeling...
is de bak van je zxr400 kaduuk???? '(
 
die jarno is ook eeen echte topsporter
leg nu alweer te pitte
lekker potje bier d'r bijj
niks mis mee


hahahahahah zelf ik kan nog niet slapen ik heb het bloedheet :(



ja een honda is ook wel mooi :) maar mijn kawa bevalt mij perfect ookal had ik
wel meer grondspeling willen hebben (maar daar heb ik al aan gewerkt)

mooie foto trouwens
 
kijkt wat makelijker

full
 
die rvf is ook echt super gaaf :} ik ken er nog een paar die er zo een hebben ook lekker geluidje komt eruit :9


naar alle waarschijnlijkheid heb ik er straks minder last van want zodra ik weer mag rijden dan rij ik toch wel weer even rustig denk ik ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan