hoe kan dit

tipgever

MF'er
27 apr 2006
226
0
de veluwe gld
Ben op zoek naar een bandit 650 s voor mijn vriendin,Kwam vandaag in contact met boonstra in drachten.Hij vertelde mij dat hij een partij nieuwen bandits s binnen kreeg.De prijs 6000 incl aflevering kosten enz.km 0 kenteken 2006 en ben dan eerste eigenaar. Bij de dealer kost dezelfe motor 7200 euro incl aflevering enz. Het klinkt goed, of zie ik iets over het hoofd.

tipgever
 
Kan overjarig spul zijn, soms elders in Europa ingekocht. Op zich geen probleem, bij deze prijs.
 
Kan overjarig spul zijn, soms elders in Europa ingekocht. Op zich geen probleem, bij deze prijs.

:^


Heb vorig jaar een Triumph Speed Four gekocht voor €6790, catalogus prijs €8390, was een motor uit 2003. Ik was de eerste eigenaar, 2005 op kenteken gezet en geen km op de teller. Nouja 5, testbank, km. Me 2006 Speed Triple had er nl ook 5 op de teller staan toen ik um ophaalde.

Ik zou zeggen sla je slag. Kijk wel even naar de tank misschien zijn het showroom modellen geweest en zitten er veel krasjes in de lak. Maar ach, met zo'n korting zou je dat ook voor lief kunnen nemen.
 
..., soms elders in Europa ingekocht. Op zich geen probleem, bij deze prijs.

full


Een autobedrijf in Purmerend deed dat ook altijd met Ford Explorers. Nieuw aangeboden voor -10.000 (of iets dergelijks) t.o.v. dealer prijzen. Liepen als warme broodjes die dingen.
 
alleen jammer dat als je hem inruild dat ze dan naar het bouwjaar kijken en
niet naar de eerste kenteken afgifte

maarja als dat niet uitmaakt heb je het toch in de knip

:] :] :] :]

1500vulcano

ps mooi weer nu ga nu rijden
 
alleen jammer dat als je hem inruild dat ze dan naar het bouwjaar kijken en
niet naar de eerste kenteken afgifte

maarja als dat niet uitmaakt heb je het toch in de knip

:] :] :] :]

1500vulcano

ps mooi weer nu ga nu rijden

Lekker belangerijk als je 1200 onder catalogusprijs betaald hebt..
 
Ik lees af en toe wel wat mindere berichten over Boonstra ik weet niet of dat ook de locatie in Drachten is of alleen Ureterp. Let in ieder geval even goed op wat je precies koopt. Hoe verklaart hij zelf het prijsverschil? Is het inderdaad zo dat het overjarige modellen zijn? Dan lijkt het me logisch dat deze goedkoper zijn ivm de afschrijving. Veel succes.
 
Er is bij de bandit ook verschil tussen mét en zonder ABS

Met is geloof ik 6990, en zonder is 5990.

tel daar de afleveringskosten e.d. bij op en reken ff wat ;)
 
Heeft Geboers in Eersel nu ook. Bandit voor 5990 en een accesoirepakket of extra korting.

www.geboersmotoren.nl

Site is niet up to date. Dus eerst maar bellen. (adv. stond zaterdag in een regiokrant)
 
Terug
Bovenaan Onderaan