Hoe kan ik die stickers eraf krijgen?

Sw@tLorD

MF veteraan
26 apr 2003
2.223
1
Antwerpen / België
Weet iemand van jullie hoe ik met mijn eigen handen, stickers van de kuipdelen kan krijgen. De stickers plakken er al een hele tijd op.
Ik heb iets vernomen met een haardroger ofzo ...
Mss ook met white spirit... of is dit te gevaarlijk voor het plastic?

De rmx gaat de deur uit en moet nog even herspoten worden ::
 
De M-F sticker hoort ook niet op de kuip, maar op de kentekenplaat! :)
Ik heb mijn mF sticker gisteren besteld. *D
I kwil die brommert wat opknappen enzo zodat die 'mooi' oogt en duur de deur uit kan. Dus daarom eens laten herspuiten en nieuwe stickers erop kleven. De stickers wil ik zelf doen ... maar hoe? wacht ik heb ergens een fototje ...

rmx3.jpg


Die 8'ten mogen derag en op de luchthappers mogen die erook af. Ook vanachter die grijze. Ik ga wel die zwarte vierkantjes erop laten. Want die vind ik nog redelijk mooi ...
 
Laatst bewerkt:
Ik deed het op exact dezelfde manier als Ferrekau, werkt perfect, had ook al eerder de sticker een paar uur geweekt in water (nat keukenrolvelletje erop leggen) maar dat helpt dus geen ene moer.. afpellen en voor de lijm niet bang zijn dat wd40 is echt geweldig met lijm dat je er op geen mogelijkheid eraf lijkt te kunnen krijgen
 
Vriendin, vrouw, moeder of buurvrouw even lief aankijken voor wat nagellakremover. Dit wil de lijm ook wel oplossen.
Wel ff kijken op een onopvallend stukje of de lak hier wel tegen kan.
 
Ik had ook graag enkele stickers van mijn bikie verwijdert, maar het probleem is dat deze vooraan onder een laag doorschijnde lak zitten (achteraan gelukkig niet). Hoe kan ik deze verwijderen zonder al te veel sporen achter te laten?
 
Je kan ook even langst een carrosier gaan. Daar hebben ze daar een speciale infrarood lamp voor :)
Kan je ze er gewoon aftrekken zonder probleem. Maar dan is het niet helemaal voor niks :)

@ hierboven: als ze onder de doorschijnende lak zitten dan gaat dat niet bepaald lukken denk ik.
 
Het is heel goed gelukt !

Maar jah je ziet wel vaag dat het plastic lichtjes geel is uitgeslagen waar de lijm hing. Ik heb met een ontvetter alles er mooi afgekregen.
Overmorgen kan ik hem binnendoen voor het stickersetje erop te laten kleven.

Nu nog de achterband veranderen en hij is te koop :)
Ik kan al niet meer wachten dat ik het geld in mijn handen heb :) , en zo op zoek kan gaan naar een moto
 
Terug
Bovenaan Onderaan