Hoe kan ik mezelf verwijderen van dit forum

Status
Niet open voor verdere reacties.
27 aug 2004
78
0
Rotterdam
Hoi,

Ik ben hier nog niet zo lang op dit forum actief, maar kan er ook geen wijs uit en word in bepaalde topics die ik start alleen maar afgezeikt en dat hoef ik niet.

Dus zou graag helemaal verwijderd willen worden van dit forum, daar ik niet echt van plan ben om er meer op te komen.

Is dit mogelijk?

Groetjes Taz
 
Je hebt wel pech.... want ook dat is niet mogelijk.
Wat een kloteforum hè ;)
 
Ik denk dat je de zaken niet zo serieus moet oppakken, dat scheelt de helft ;)
Het is allemaal niet zo erg als het lijkt, lees anders eerst een tijdje mee zodat je weet hoe het er hier aan toe gaat. Er komen hier tenslotte ook nog normale mensen... O-)

;)
 
Heb net je laatst gestarte topic helemaal gelezen en ik denk dat je je niet persoonlijk aangevallen moet voelen.

Er reageren een hoop mensen hier op MF die niet eens een motor hebben.

Laat ze lekker en blijf lekker op MF.

Je zal zien dat met de tijd je een hoop leuke mensen gaat ontmoeten :)
 
Heb net je laatst gestarte topic helemaal gelezen en ik denk dat je je niet persoonlijk aangevallen moet voelen.

Er reageren een hoop mensen hier op MF die niet eens een motor hebben.

Laat ze lekker en blijf lekker op MF.

Je zal zien dat met de tijd je een hoop leuke mensen gaat ontmoeten :)
:^ :^ want die zijn er genoeg })
 
Heb net je laatst gestarte topic helemaal gelezen en ik denk dat je je niet persoonlijk aangevallen moet voelen.

Er reageren een hoop mensen hier op MF die niet eens een motor hebben.

Laat ze lekker en blijf lekker op MF.

Je zal zien dat met de tijd je een hoop leuke mensen gaat ontmoeten :)

Ja ik hoop het wel, want het moet wel leuk blijven he!
Zit hier ook voor me plezier.
 
Ja ik hoop het wel, want het moet wel leuk blijven he!
Zit hier ook voor me plezier.

we zitten hier allemaal voor ons plezier, maar ook hier zijn er mensen in alle geuren :X , kleuren en smaken. Je hebt er nu met je topic over de snelheid van het toeren er gewoon een aantal getroffen die anders denken dan jij, dat heb je toch overal en daar is het ook een forum voor. Je geeft je mening op een forum, daar hoef je het niet altijd mee eens te zijn. En je moet ook veel antwoorden met een zakkorrel zout nemen en sukkels hou je toch. Kijk nog maar eens in je topic, er zijn er toch ook nog genoeg die je wel normaal antwoord gaven :?
Toch wel jammer als je er nu al de brui aan zou geven vind ik.
 
Kijk hier anders ff: MF-ers omgeving Gouda
Vanaf pagina 16 gaat over vandaag :)
Ook jij kan mee hoor :)

Exact, rotterdam, is omgeving gouda genoeg toch?
re-chart en ik rijden van het weekend ff een try out voor een goede route voor de volgende tour, hoop dat je meegaat op de tour!

dus...meld u en gij zult "normale" MF-ers ontmoeten ;)
 
Laatst bewerkt:
Mensen verwijderen van het forum doen we niet, zie ook de tekst in de faq
Kan ik mijn registratie ongedaan maken?
Nee. De samenhang van het forum zou hiermee aangetast worden, en dat is nou net de kracht van dit forum.
We kunnen hier dus niet aan voldoen.

En neem niet alles serieus wat er gepost wordt op het forum ;)
 
Helaas worden sommige mensen nogal eens afgezeken :( , maar dat moet je maar niet te serieus nemen. Leuk is anders, maar gelukkig zijn er nog genoeg die wel serieus en leuk zijn...

Groet
 
we zitten hier allemaal voor ons plezier, maar ook hier zijn er mensen in alle geuren :X , kleuren en smaken. Je hebt er nu met je topic over de snelheid van het toeren er gewoon een aantal getroffen die anders denken dan jij, dat heb je toch overal en daar is het ook een forum voor. Je geeft je mening op een forum, daar hoef je het niet altijd mee eens te zijn. En je moet ook veel antwoorden met een zakkorrel zout nemen en sukkels hou je toch. Kijk nog maar eens in je topic, er zijn er toch ook nog genoeg die je wel normaal antwoord gaven :?
Toch wel jammer als je er nu al de brui aan zou geven vind ik.

Ik zal het nog even aankijken, voordat ik zeker helemaal stop met hier op het topic komen.

denk dat ik het ff zat was die vervelende antwoorden.

En inderdaad dit is een mega groot forum waar allerlei soorten mensen op komen.
 
valt me trouwens op dat je alleen op degene in gaat die negatieve of debiele/lompe reacties geven. die heb je er altijd tussen en moet je lekker laten kletsen
 
Exact, rotterdam, is omgeving gouda genoeg toch?
re-chart en ik rijden van het weekend ff een try out voor een goede route voor de volgende tour, hoop dat je meegaat op de tour!

dus...meld u en gij zult "normale" MF-ers ontmoeten ;)

Oke dat hoop ik wel, want ik vind het super om andere motorrijders te leren kennen. En ik vond de tour vandaag ook leuk alleen was het nog te hoog gegrepen voor mij denk ik.
 
valt me trouwens op dat je alleen op degene in gaat die negatieve of debiele/lompe reacties geven. die heb je er altijd tussen en moet je lekker laten kletsen

Ja ik schijn nogal te happen op dat soort mensen, dan gaan mijn haren helemaal om hoog staan. Ik zal nu ook voortaan alleen reageren op mensen die wel normaal antwoord geven.
 
Oke dat hoop ik wel, want ik vind het super om andere motorrijders te leren kennen. En ik vond de tour vandaag ook leuk alleen was het nog te hoog gegrepen voor mij denk ik.

Rustig opbouwen joh, dat soort tourtochtjes. We zijn niet allemaal Rossi als we net onze motor en dito rijbewijs hebben.

En v.w.b. sommige reacties: zout, veel zout ;)
 
En inderdaad dit is een mega groot forum waar allerlei soorten mensen op komen.

Zo is dat. Het is net het dagelijks leven hier. Leef je dan zeiken ze over je, lig je onder de grond dan wordt je geprezen.

Je moet maar zo denken. Rotopmerkingen e.d. zeggen meer over de persoon die ze maakt dan over jou.

Over dagelijks leven gesproken: hoe ga je daar met dit soort situaties om?
Log je daar ook uit?
 
Zo is dat. Het is net het dagelijks leven hier. Leef je dan zeiken ze over je, lig je onder de grond dan wordt je geprezen.

Je moet maar zo denken. Rotopmerkingen e.d. zeggen meer over de persoon die ze maakt dan over jou.

Over dagelijks leven gesproken: hoe ga je daar met dit soort situaties om?
Log je daar ook uit?

Nee dat gaat helaas niet in het dagelijks leven, maar dan gebeurd het meestal face to face en daar is toch meestal wel beter op te reageren.

En de mensen om me heen kennen me en dat is toch wat anders. Die weten hoe lekker ik rondrij in mijn eigen tempo op mijn R6.
 
Hoi,

Ik ben hier nog niet zo lang op dit forum actief, maar kan er ook geen wijs uit en word in bepaalde topics die ik start alleen maar afgezeikt en dat hoef ik niet.

Dus zou graag helemaal verwijderd willen worden van dit forum, daar ik niet echt van plan ben om er meer op te komen.

Is dit mogelijk?

Groetjes Taz
Volgens mij is een mailtje naar een mod al voldoende, moet te regelen zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan